Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?

Vierailija
15.07.2017 |

Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.

Kommentit (393)

Vierailija
321/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Oh. Nyt kun muistelee taaksepäin niin sain eniten viheltelyjä ja ällöttäviä katseita siinä 11-14 - vuotiaana verrattuna nyt siihen kun olen 21. Nyt yli parikymppisenä en ole kuullut mitään huuteluita kadulla. Oksettavaa!!  Mulla alkoi rinnat kasvaa jo 10-vuotiaana. Ja ihmiset miettivät sitä, jos esiteini-ikäinen lapsi alkaa käyttämään huppareita ja peittelemään ihoaan. 

Oletko rupsahtanut? Ylipainoa, tautointeja, lävistyksiä jne

En omasta mielestäni ainakaan. Olen itseasiassa paljon terveempi mitä olin teininä. Miten tatuoinnit tai lävistykset tai ylipaino vaikuttaa?? 

Ne on sitä rupsahtamista nopeimmassa muodossa. 

Vierailija
322/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme huuli ihmisten lahko. Kaikilla tekohuulet irvokkaat ja nekin maalataan kuin pelle hermannilla. Koko ruma naama täynnä töhrittyjä huulia. On ne tyhmiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta oli kadonnut joku 12 vee kakara niin sillä oli kilometrin yli maalarutuulet, kolmekiloa meikkiäja naaman perustella luulin itseäni vanhemmaksi, olen 41.

Kysyin kerran yhdeltä tytöltä mihin korkeakouluun haki. Kuulemma oli kasiluokkalainen. 

Vierailija
324/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina paha. Nainen viaton, hyvä. Älkää pariutuko sitten friikit.

Joo voin kertoa kokemuksesta näin nuorena miehenä, että vanhat naisetkin osaa olla aika kieroja. Muistan, kun olin joskus alaikäisenä baarissa ja eräs kuusikymppinen rouva tarjosi minulle jatkuvasti juomia. Tarjosin juomat eteen päin kavereilleni ja sen jälkeen lähdin karkuun.

Vierailija
325/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen eroa on 12 vuotiaalla ja 16 vuotiaalla... monet 12 v esim. leikkivät edelleen ja ovat alakoulun 5.luokalla... 16 vuotiaat taas ovat suorittaneet peruskoulun ja voivat olla jo lukiossa tai amiksessa.

Vierailija
326/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa mutta ei koskea, niin se menee

Vierailija
327/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen eroa on 12 vuotiaalla ja 16 vuotiaalla... monet 12 v esim. leikkivät edelleen ja ovat alakoulun 5.luokalla... 16 vuotiaat taas ovat suorittaneet peruskoulun ja voivat olla jo lukiossa tai amiksessa.

12-vuotias voi myös käyttää huumeita ja se vanhentaa.

Vierailija
328/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärit levittämässä miesvihaa vuonna 2017. Klassikko

Vierailija
329/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa seksi ja naisten rinnat. Se on biologiaa.

Vierailija
330/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 21 ja en ihmettele jos joku ei tunnista alaikäisiä. Puhuin vappuna klo 1 yöllä humalaisille tytöille ja nopean juttelun jälkeen olivat 14-15-vuotiaita. Kuulemma ei ole niin paljon ikäeroa tällaiseen 21-vuotiaaseen.

No, eihän se olekaan iso ikäero. Hih Ollapa vielä 21.

M43

Vierailija
331/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta on Suomen tuleva suojaikäraja. 

Vierailija
332/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on hyvä näyttää seuraavan kerran vaikka lastenvalvojan tapaamisessa jos mies inisee haluavansa vuoroviikkosysteemin.

Suurinta osaa miehistä ei voi laittaa vastuuseen tyttölapsista. Heillä voi käydä myös kavereita kylässä.

Tämä on vähän ristiriitaista kun kuitenkin tälläkin palstalla uhriudutaan että äiti vieraannuttaa lapset isästään. Sitten puolustellaan seksuaalista kiinnostusta esim sen oman tytön kaveriin? 

Tämä keskustelu kannattaa näyttää poikalapsille, heti kun näyttää kiinnostusta tyttöihin.

Ei ikinä suomalaista naista on pojille yksi tärkeimmistä opeista onnelliseen elämään.

Vierailija
333/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli  r a i s k a u s, sanoi ruma autistitantta, kun mulkaisin vihamielisesti häntä kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
334/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaatteissa 12 vuotiaan olisi soveliasta liikkua? Oma tyttö tykkää pokemonista ja hello kittystä ja hänellä on kesällä t paita ja shortsit. Ei käy ostareilla kuin perheen kanssa ostoksilla. Muuten viettää aikaa kotona askarrellen ja leikkien ja ulkoillen, harrastus 3xvko.

Turha niputtaa 12 vuotiaat ostareilla heiluviksi päihteilijöiksi, ikään kuin se antaisi luvan katseille ja ehdotuksille? 

Kaikki tytöt ei ikinä heilu ostareilla tai käytä niitä päihteitä. 

Mikään vaate ei varmaan kelpaa. Oma 12-vuotias pukeutuu myös ihan tavallisesti t-paitaan ja sortseihin. Joskus hihattoman toppiin, mutta nekin on asiallisia. Eikä tytöllä ole vielä edes mitään muotoja. On kyllä nätti tyttö ja on pitkät paksut vaaleat hiukset. Mutta ei se nyt ole mikään lupa limaisille sedille kyylätä tuolla kadulla. Meidänkään tyttö ei heilu missään ostareilla. Kerran on ollut kaverin kanssa kahestaan ostoksilla. Muuten liikkuu lähinnä perheen kanssa.

Äitinä ikävä kyllä sen muutoksen huomaa, kun yhtäkkiä alkaa poikien ja miesten päät kääntyä. Sinällään pelkkä katsominen ei vahingoita, mutta siitä on yllättävän lyhyt matka huutelun ja muuhun ahdisteluun. 

Vierailija
335/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuhh tykkäät kuitenkin salaa, kun miehet tuijottavat tyttäresi uhkeita muotoja!

Taidat olla kateellinen, kun riippu rintasi eivät kerää enään huomiota..

Vierailija
336/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotias voi olla jo kahdenkin lapsen äiti

Vierailija
337/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen niitä vanhempia, jotka ei yhtään ohjaa vielä alakoulussa olevia lapsiaan. Lapseni harrastuksessa on 2012-2013 syntyneitä tyttöjä samassa porukassa. Eli nyt juuri 5-6-luokkalaisia. Hirveästi eroja siinä kellä on murrosikä missäkin vaiheessa. Ja todella isot erot siinä miten jotkut laittautuu ja pukeutuu. Siellä on muutama tyttö, joilla kehitys on jo pidemmällä kuin muilla. Siellä ne ovat urheiluharrastuksessa täydessä meikissä ja tissit esillä. Kuka tahansa ulkopuolinen näkee kuinka miehet katselee näitä. En tiedä miten noiden äidit voi vaan rennosti olla vieressä sanomatta mitään. Koska ne tytöt menisi omaan silmäänkin siinä meikissä ja vaatteissa vähintään 16-vuotiaasta.

Samaan aikaan kyllä hirvittää sekin, kun omasta tytöstä on kasvamassa upea nuori myös ulkoisesti. Ei voi kuin sormet ristissä toivoa, että ei kohtaisi niin paljon ikävää kohtelua kuin itse aikoinaan nuorena. Ja yrittää vielä hetken antaa kasvaa ilman huolia tuollaisesta. 

Vierailija
338/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä tykkää

Vierailija
339/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 vuotias voi olla jo kahdenkin lapsen äiti

Irakissa varmasti onkin.

Vierailija
340/393 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuhh tykkäät kuitenkin salaa, kun miehet tuijottavat tyttäresi uhkeita muotoja!

Taidat olla kateellinen, kun riippu rintasi eivät kerää enään huomiota..

Ikävä kyllä saan edelleenkin huomiota. Toki se huomiota antavien miesten ikä on noussut samaa tahtia oman vanhentumisen kanssa. Itse sitä on aikuisena jotenkin oppinut suhtautumaan näihin ja antaa mennä vaan ohi korvien. Mutta sitten, kun huomaa, että oma tytär saa myös katseita ja huomiota, niin lähinnä ahdistaa. Miehet eivät ole muuttuneet mihinkään tässä vuosien saatossa.