Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?

Vierailija
15.07.2017 |

Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.

Kommentit (393)

Vierailija
261/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En väheksy kokemuksiasi, mutta kyllä ihan todistetusti miehet tekevät tätä enemmän.

Veljelläni ei esim koskaan ollut vastaavia ahdistelukokemuksia ollut lapsena/nuorena kun asiasta olemme jutelleet (joka ei tietenkään tarkoita sitä ettei sinulla ollut), mutta melkeinpä kaikilla naispuoleisilla ystävilläni on paljon ahdistelukokemuksia ja erityisesti hyvin nuoresta iästä alkaen."

"Ei tullut aiemmin lainaus mukaan."

Joo en epäilekään. Olen itsekin nähnyt kun vanhemmat miehet ovat kieli pitkällä tuijotellut pikkutyttöjä. Onhan se vastenmielisen näköistä, itseasiassa onni että itsellä ei ole tyttäriä, sais jatkuvasti olla huolestunut.

Vierailija
262/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoorien palsta, ilmankos naisviha kasvaa miehissä :D

Minä jatkan "tuijottelua" mitäs siitä sanotte läskit  vanhat katkerat akat :D:D 😎

Mens world

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jatkan "tuijottelua" mitäs siitä sanotte läskit  vanhat katkerat akat :D:D 😎

Mens world

Olen 21-vuotias tuleva äiti ja minä jatkan turpaan vetämistä jos tuijotetaan ;)

Vierailija
264/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tyttö tai nainen voi vain päättää jättää tissinsä kotiin? Ne kasvavat itsestään, ei se tarkoita, että niitä jollekulle tarjottaisiin.

Oltiin perheen kanssa ulkona. Vastaan tuli poikani luokkatovereita 13-14v tyttöjä ulkona 12 lämmintä, navat näkyy ja kurkistusreikiä topissa riittää.

Tokaisin pojalleni, että peruna kukkii! Ymmärsi heti mitä tarkoitin.

Vierailija
265/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas miesvihaketju poistoon.

Vierailija
266/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tyttö tai nainen voi vain päättää jättää tissinsä kotiin? Ne kasvavat itsestään, ei se tarkoita, että niitä jollekulle tarjottaisiin.

Oltiin perheen kanssa ulkona. Vastaan tuli poikani luokkatovereita 13-14v tyttöjä ulkona 12 lämmintä, navat näkyy ja kurkistusreikiä topissa riittää.

Ei tarvii ihmetellä, mistä nuorten miesten huonot tavat tulee, jos poikien kasvatus on noin luokatonta.

Vierailija
267/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 teinin äiti ja muistan omasta nuoruudesta nämä pervo-papat. Jo 30-vuotiaat ällöttivät meitä saati jos ikää olisi 50 v. Onneksi paljon on fiksuja miehiä kuitenkin olemassa. 

Vierailija
268/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha pakko myöntää että kyllä munkin silmät viipyy aina vähän pidempään rintojen kohdalla vaikka nainen olenkin. Iästä riippumatta.

Munkin silmät? Mene munkki takaisin luostariisi ja pysy siellä!

Vierailija
269/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitin ketjun asiattomaksi.

Vierailija
270/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mens world

Siitä tulee sitten lasu tulevaisuudessa. 

Vierailija
271/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
272/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii ihmetellä, mistä nuorten miesten huonot tavat tulee, jos poikien kasvatus on noin luokatonta.

En meinannut opettaa kiltiksi.

Vierailija
273/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

#naisviha-ansaituksi

Vierailija
274/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina paha. Nainen viaton, hyvä. Älkää pariutuko sitten friikit.

Vierailija
275/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En väheksy kokemuksiasi, mutta kyllä ihan todistetusti miehet tekevät tätä enemmän.

Veljelläni ei esim koskaan ollut vastaavia ahdistelukokemuksia ollut lapsena/nuorena kun asiasta olemme jutelleet (joka ei tietenkään tarkoita sitä ettei sinulla ollut), mutta melkeinpä kaikilla naispuoleisilla ystävilläni on paljon ahdistelukokemuksia ja erityisesti hyvin nuoresta iästä alkaen."

"Ei tullut aiemmin lainaus mukaan."

Joo en epäilekään. Olen itsekin nähnyt kun vanhemmat miehet ovat kieli pitkällä tuijotellut pikkutyttöjä. Onhan se vastenmielisen näköistä, itseasiassa onni että itsellä ei ole tyttäriä, sais jatkuvasti olla huolestunut.

Moni katselee, mutta harva koskee.

Onneksi.

Vierailija
276/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toiset laskevat tuijottamiseksi jo sen, jos katsoo sinne suuntaan. Tämän huomaa hyvin, kun on omien lasten kanssa rannalla. Minä kun olen tottunut seuraamaan missä vauhdikkaat ja idearikkaat poikamme menee ja mitä puuhaavat. Välillä kun samassa suunnassa on tyttöjä tai naisia, niin alkavat supatella ja vilkuilla suuntaani tai vaihtavat jopa paikkaa. Koittakaa naiset ymmärtää, että maailmassa on muutakin katseltavaa kuin te. Jokainen katse ei ole vain teitä varten.

Huomasin tämän saman kun omat olivat pieniä ja niiden perään katsoi vaikka just rannalla. Nolotti vaikken ollut mitään pahaa edes tehnyt. Ja ärsyttikin, juuri tuo ilmeinen kuvitelma että toi katsoo just MUA. Se on myös sitä keskenkasvuisen mielen luomaa kuvitelmaa. Väitän monen "tuijottelun" olevan vastaavaa. Toki jotkut törpöt nyt kyttäävät muita mutta muuten topic on melko sakeaa yleistämistä ja oman itsen korottamista.

Noin muuten katson lähinnä korkeintaan kohti jos kävellessä tulee risteävällä linjalla vastaan, ettei törmätä.

Vierailija
277/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mens world

Et jatka etkä ole edes aloittanut. 

Muutenkin aika kehitysvammainen saa olla jos jonkun katse on sun mielestä oikeutus väkivaltaan.

Vierailija
278/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Tyttäreni  on 12 v autistinen,lievästi kehitysvammainen ja käyttää löysiä t-paitoja,ei meikkaa eikä muutenkaan laittaudu. Silti limaiset ukon kyylää tytön tissejä. Pitää aina hillitä itseään etten ala leijonaemona ärjyä.

Vierailija
279/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mens world

Suosittelen ettet käy kenenkään kimppuun tuijottelun takia. Ei kyllä muutenkaan kannata, voi olla että yksi isku kumpaan vain suuntaan voi johtaa pahoihin seurauksiin.

Miksi luulette että miesten ja naisten välinen kuilu kasvaa? Miehiä opetetaan kotona kohtelemaan muita tasavertaisesti ja kunnioittavasti. Pl ongelma perheet jossa ei miehistä esimerkkiä olekkaan.

Kasvatus on ollut tolallaan jo toista vuosikymmentä, ei rajoja.  Nuoret naiset eivät tiedä mitään kotitöistä, tytöt myös pahimpi

itseasissa olen lyönyt laukulla yökerhossa miehiä jotka puristelevat pers@@tä ja tulevat iholle. Osa heistä on näitä pappoja, 30 v ja eteenpäin. Tuntemani naiset osaavat hoitaa kotityöt, kuten 99% naisista. Naiset eivät ole kotiorjia eivätkä kodinkoneita. Suurin osa nuorista miehistä eivät osaa pyykätä tai hoitaa kotia, etsivät palvelijaa itselleen. Oma mies osaa tehdä kotityöt ja korjailee samalla asioita, koska tykkää siitä.

Vierailija
280/393 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Tyttäreni  on 12 v autistinen,lievästi kehitysvammainen ja käyttää löysiä t-paitoja,ei meikkaa eikä muutenkaan laittaudu. Silti limaiset ukon kyylää tytön tissejä. Pitää aina hillitä itseään etten ala leijonaemona ärjyä.

Taitaa äitinsäkin olla kehar-i eikä niin lievästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme