Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?
Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.
Kommentit (393)
tyttäresi on rummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?
Kyllä 12-vuotias nyt 16-vuotiaasta eroaa, varsinkin jos on meikkaamaton.
Tätä täysin samaa olen miettinyt oman juuri 13 vuotta täyttäneen tytön kanssa liikkuessani. Tyttö on aivan ikäisensä näköinen, mutta muotoja on. Ei provosoi eikä meikkaa. On kuitenkin äärettömän kaunis kasvoistaan ja urheilullinen vartaloltaan. Olen pari kertaa ollut hyvin lähellä raivokohtausta kaupoilla, kun joku perheenisi on selvästi tuijottanut tyttöä, joka ei onneksi itse tajua katsetta. Sairasta ja iljettävää minusta!
Perheenisit nyt on vaan sellaisia. Ihan kaikki laidasta lukien. Älä pidättele suotta raivokohtausta, vaan anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun miehet...vois edes lapset jättää rauhaan. Oksettavaa.
Miehiä saa tästä ryhmänä lyödä kuin vierasta sikaa. Sitä ryhmää miehistä, jotka ovat tässä Suomessa rankasti yliedustettuina..... hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun miehet...vois edes lapset jättää rauhaan. Oksettavaa.
Miehiä saa tästä ryhmänä lyödä kuin vierasta sikaa. Sitä ryhmää miehistä, jotka ovat tässä Suomessa rankasti yliedustettuina..... hys hys.
Jälkimmäiset ovat naisten erityissuojeluksessa ryhmänä. Pikku vahingot sallitaan, kuuluu kulttuu... , ei voida olettaa ... jne. Tulipahan tilattua.
Muotojen tsekkaaminen on osin tiedostamatonkin juttu, tämä on ihan tutkittu asia.
Eri asia on sitten pitkä ja julkea tuijotus.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää naisten kateutta omia tyttäriä kohtaan koko keskustelu. Naiset ovat pahoja, kun inhoavat omia lapsiaan tällä tavalla.
Tai sitten jotkut miehet vaan ovat täysin syvältä. Olen melkein nelikymppinen ja edelleen saan huutelua, viheltelyä ja katseita perään, kun juoksen lenkkiä sortseissa ja t-paidassa. Olen aikuinen ja se tuntuu lähinnä ahdistavalta. Haluaisin vaan juosta rauhassa. Jos aikuista naista ahdistaa, niin miltähän tuo huomio mahtaa tuntua 11-12-vuotiaista? Tai minkä tahansa ikäisistä tytöistä ja nuorista naisista?
Se typerä läähättäminen naisten perään ei muuten imartele ketään. Ja te miehet teette vaan itsestänne pellen, kun ahdistelette naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?
Naisten omasta mielestä he ovat aina 15-v 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin kaikki naiset.
Ai naiset tuijottavat tyttöjen rintoja? Enpä ole huomannut. Kyllä se silmien putoaminen rintamukselle on miesten heiniä (eivätkö he oikeasti tajua kuinka jokainen tuon huomaa, vaikka vilkaisu olisi kuinka nopea).
"Miehet tuijottaa"
"Katse vilahtaa"
Kyllä on lääkkeet jääny syömättä.
Olen homomies ja kyllä minäkin katson kun joku tyttö menee valtavat tissit pienessä paidassa pursuten jossain ostarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää naisten kateutta omia tyttäriä kohtaan koko keskustelu. Naiset ovat pahoja, kun inhoavat omia lapsiaan tällä tavalla.
Tai sitten jotkut miehet vaan ovat täysin syvältä. Olen melkein nelikymppinen ja edelleen saan huutelua, viheltelyä ja katseita perään, kun juoksen lenkkiä sortseissa ja t-paidassa. Olen aikuinen ja se tuntuu lähinnä ahdistavalta. Haluaisin vaan juosta rauhassa. Jos aikuista naista ahdistaa, niin miltähän tuo huomio mahtaa tuntua 11-12-vuotiaista? Tai minkä tahansa ikäisistä tytöistä ja nuorista naisista?
Se typerä läähättäminen naisten perään ei muuten imartele ketään. Ja te miehet teette vaan itsestänne pellen, kun ahdistelette naisia.
Ette te incelit saa yhtään mitään.
Muutama vuosi ja tyttäresi imee miesten munaa metsikössä kiimaisena samalla kun toinen painaa perseeseen.
👧pikkuhuora on aina koominen nähtävyys, siksi niitä katsotaan.
Läskit incel-naiset fantasioimassa.
Ketju on täynnä lastenahdistelijamiehiä. Heitä on paljon. Valitettavasti. Jää meidän naisten tehtäväksi suojella tyttäriämme, sillä harva mies näköjään siihen osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te incelit saa yhtään mitään.
Auttaako henk. koht. avustajasi sinua näiden kopioimisessa palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi ja tyttäresi imee miesten munaa metsikössä kiimaisena samalla kun toinen painaa perseeseen.
Kirjoittaako joku tasapainoinen aikuinen oikeasti edes anonyyminä tällaista nettiin?
Huomaa kyllä jo ketjun kommenteista millaisia JOTKUT miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä jo ketjun kommenteista millaisia JOTKUT miehet ovat.
Ja samaan aikaan miesten yksinäisyys on "valtava yhteiskunnallinen ongelma". Ei ehkä ihme, ei kukaan halua olla tuollaisten kanssa.
Mistä lähtien katsominen on kiellettyä?
Ihanko varmasti tiedät, että katsoi juuri rintoja?
Entä sitten?