Miten te muut naiset, nautitteko peppuseksistä?
Olen nainen kolmekymppinen nainen, ja aika kokematon peppuseksissä, mutta periaatteessa avoimin mielin asian suhteen. Pohdin vain että vähäisen kokemukseni pohjalta, minun on vaikea kuvitella että peppuseksi olisi kovin nautinnollista.
Tykkäättekö te muut naiset peppuseksistä?
Kommentit (45)
En ole edes kokeillut enkä aio. Ei kiinnosta, pelkkä ajatuskin tuntuu erittäin vastenmieliseltä. Peräsuolta ei ole tarkoitettu yhdyntään vaan ulostamiseen, imo.
Minä en tykkää, mutta kokemukseni siitä rajoittuvat vain ensimmäisen poikaystäväni osaamattomiin räpellyksiin. Hän teki kaiken väärin: painosti minut siihen, ei käyttänyt liukkaria eikä osannut olla varovainen. Kaikinpuolin kivulias ja traumatisoiva kokemus. Oikein tehtynä se olisi voinut tuntua ihan toisenlaiselta, mutta eipä huvita enää ottaa asiasta selvää...
Enimmäkseenhän se on psykologista. Jos puhutaan ihan fyysisestä puolesta niin ykönen parempi.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes kokeillut enkä aio. Ei kiinnosta, pelkkä ajatuskin tuntuu erittäin vastenmieliseltä. Peräsuolta ei ole tarkoitettu yhdyntään vaan ulostamiseen, imo.
Et ole väärässä, mutta suukin on tarkoitettu syömiseen. :)
En nauti. Sattuu (vaikka miten varovasti ja liukkareilla), tulee tulehduksia. Mielestäni liikaa vaadittu kumppanilta, vaikka muuten haluankin olla mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole väärässä, mutta suukin on tarkoitettu syömiseen. :)
Niin, muut ihmiset saavat puolestani harrastaa anaaliseksiä aivan vapaasti. Kuten sanottua, minua se ei kiinnosta vaan ajatuskin vaikuttaa vastenmieliseltä. En muutenkaan tee seksissä itselleni vastenmielisiä asioita.
Rakastan!
Harmi, etten saa sitä tarpeeksi. Tosin miehellä on jo ykkösestäkin hellänä päivittäin, niin ymmärrän kyllä.
N24
H#mojen hommaa. Ja se toki heille suotakoon.
En itse tykkää. Sattuu ja tuottaa kipua jälkeenpäin. Normaali ulostaminen tuottaa vaikeuksia jopa pari päivää sen jälkeen. Nuorempana ajattelin, että siitä oppii pitämään. Nyt lähes nelikymppisenä olen todennut, että minulla taitaa olla sellainen anatomia, ettei siellä peräsuolessa ole nautintoa tuottavia pisteitä.
Ajatuskin etoo, vähemmästäkin lähtisi himot kun ensin pitäisi joku suolihuuhtelu tehdä.
En pidä edes takaapäin rakastelusta, jostain syystä minulle tulee olo, että olen koira tai kumppani ei halua nähdä kasvojani koska olen ruma, en vaan pääse eroon noista ajatuksista.
Koitin kerran, en tykännyt. Onneksi miehellä oli todella pieni, mitä nyt näitä muiden kokemuksia on jälkeenpäin kuullut.
En ole kokeillut. Tuntuu ajatuksena täysin vieraalta.
N42
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Tuntuu ajatuksena täysin vieraalta.
N42
Haluaisitko kokeilla joskus?
M24
Tykkään paljonkin :) En tiedä miksi. Mielelläni vaikka päivittäin! Muun yhdynnän lisäksi siis.. nykyinen vaan ei suostu edes ajatella asiaa.. entinen kanssa harrastettiin tätä paljonkin ja yleensä ihan loppuun saakka.
Tykkään harvinaisena herkkuna. Muutama kerta vuodessa tulee harrastettua. Ajatus siitä kiihottaa ja saan orgasmin joka kerta. Joskus sisäänmeno kyllä sattuu aluksi, joka vähentää innostusta harrastaa useammin.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on huonot kokemukset anaaliyhdynnästä, koska he eivät ole "lämmitelleet" kunnolla. Peppu pitää saada ensin rennoksi.
No totta hemmetissä peppu pitää saada rennoksi, muutenhan hommasta ei tule mitään (vai onko kivusta kirkuva nainen jotenkin pantava?) Jotta homma onnistuu edes jotenkuten, on siis lähtökohta rentous. Se ei kuitenkaan poista peppuseksistä johtuvia ulostamiskipuja, tulehduksia jne ja pitkällä tähtäimellä pukamia, ulosteenkarkaamisia jne.
En anaaliyhdynnästä. Mutta tavallisen yhdynnän aikana, kun mies koskettelee sormella peräaukkoani, se tuntuu taivaallisen hyvältä!