Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset, nautitteko peppuseksistä?

Kysymysmerkkinä
15.07.2017 |

Olen nainen kolmekymppinen nainen, ja aika kokematon peppuseksissä, mutta periaatteessa avoimin mielin asian suhteen. Pohdin vain että vähäisen kokemukseni pohjalta, minun on vaikea kuvitella että peppuseksi olisi kovin nautinnollista.
Tykkäättekö te muut naiset peppuseksistä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin rakastan sitä kun saan peppuun kunnolla. Ekoilla kerroilla edettiin tosi varovasti, paljon liukkaria ja pitkät lämmittelyt. Usein tulee käytettyä anustappia jo pari tuntia ennen ku aletaan hommiin, mun mies ainakin tykkää kun saa vetää sen eka varovasti pois ja pääsee ite panemaan sen jälkeen kunnolla. 

Alkuun piti keskittyä vaan rentoutumiseen ettei tee kipeetä, nykyään se käy ihan itsestään. Oon harjotellu lihaksien jännittämistä sopivasti että saa niinkuin lypsettyä samalla kun mies panee, ilmeisesti tuntuu hyvälle kun ei kestä montaa minuuttia sitä ennenku laukee. Kaikki ei varmasti tuu tykkäämään peppuseksistä mutta ite en luopus siitä mistään hinnasta, enkä vois kuvitella olevani miehen kanssa, jonka mielestä se on homojen ja pienimunasten hommaa. Mä tarviin sitä ainakin pari kertaa viikossa, samanlaista tunnetta ei muusta saa.

N25

Vierailija
42/45 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ollenkaan. Enkä oikein poskihoidostakssn mutta se lienee hyvä korvaus kilelihoidosta. Peffa, ei kiitos.yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin rakastan sitä kun saan peppuun kunnolla. Ekoilla kerroilla edettiin tosi varovasti, paljon liukkaria ja pitkät lämmittelyt. Usein tulee käytettyä anustappia jo pari tuntia ennen ku aletaan hommiin, mun mies ainakin tykkää kun saa vetää sen eka varovasti pois ja pääsee ite panemaan sen jälkeen kunnolla. 

Alkuun piti keskittyä vaan rentoutumiseen ettei tee kipeetä, nykyään se käy ihan itsestään. Oon harjotellu lihaksien jännittämistä sopivasti että saa niinkuin lypsettyä samalla kun mies panee, ilmeisesti tuntuu hyvälle kun ei kestä montaa minuuttia sitä ennenku laukee. Kaikki ei varmasti tuu tykkäämään peppuseksistä mutta ite en luopus siitä mistään hinnasta, enkä vois kuvitella olevani miehen kanssa, jonka mielestä se on homojen ja pienimunasten hommaa. Mä tarviin sitä ainakin pari kertaa viikossa, samanlaista tunnetta ei muusta saa.

N25

Erikoista miten naisilla on niin erilaisia suhtautumisia/kokemuksia peppuseksistä.

Itse tykkään mutta aika harva tapailemani nainen on tykännyt :(

Vierailija
44/45 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hyvältä. Eli ei sovi meille, koska myös mieheni on sitä mieltä että yhteisessä seksissä molempien kuuluu nauttia.

Vierailija
45/45 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon! Parasta on, kun olen mahallani ja mies makaa päälläni ja kalu syvällä pepussa. Se on niin intiimiä ettei normiseksi pääse koskaan samaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi