Miten te muut naiset, nautitteko peppuseksistä?
Olen nainen kolmekymppinen nainen, ja aika kokematon peppuseksissä, mutta periaatteessa avoimin mielin asian suhteen. Pohdin vain että vähäisen kokemukseni pohjalta, minun on vaikea kuvitella että peppuseksi olisi kovin nautinnollista.
Tykkäättekö te muut naiset peppuseksistä?
Kommentit (45)
En ole kokeillut enkä tule kokeilemaan. Minulla on usein ummetusta ja tosi kovalla vatsa. Joskus joudun laittamaan Metalax-supon sen takia. Sekin jo tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Peräpään ronkkimisessa ei ole mitään seksuaalista. Se on exit only.
Ap on mies. Pienivehkeinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. Pienivehkeinen sellainen.
Ööö.. En ymmärrä. Olen 33-v nainen ja haluan tietää mitä muut naiset ajattelevat peppuseksistä.
T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan tykkään, mutta peppuni ei. Seuraavat päivät on kipua ja kärsimystä, verta ja vatsatuskia, ripulia, varmaan peräpukamakin ilmoittaisi tulostaan jos vielä jatkettaisiin. Surullista, että peppuseksi näyttää olevan ainoa asia, joka todella saa miehen silmät kiiltämään, muu ei taida oikein jaksaa kiihottaa... Vaikka tykkäänkin, en todellakaan halua rikkoa kehoani ja voisin niin mielelläni luopua koko hommasta. Onko vielä miehiä, joita kiihottaa perusseksi ilman peppuasioita?
Valitettavasti jotut miehet kiihottuvat tuskan tuottamisesta naiselle, anaalimiehissä tuntuu olevan juuri niitä.
Onneksi noista peräsuolipanoista innostuvia on kuitenkin vähemmistö kaikista miehistä.
En ole nainen, mutta kokemusta aiheesta on, että voisi vaikka jopa tilastoida.
Noin 10% naisista on peppufriikkejä, osaavat, pyytävät ja vaativatkin. Saavat myös hitosti nautintoa ja jopa sellaisia on oikeasti, että saavat orgasmin sieltä, mutta eivät ykkösestä.
Suurin osa, eli yli puolet pitää siitä silloin tällöin mausteena ja tottakai oikein tehtynä ilman kipuja. Saavat extraa esim. klitorisorgasmeihin. Tai esim. nuollessa kun laitetaan sormi pyllyyn, niin orkku tulee nopeasti jne. Voi olla historiassa huonojakin kokemuksia, mutta oikean ihmisen kanssa asenne muuttuu.
Sitten on semmoinen reilu kolmannes, joille se on liian kivuliasta, periaatteen asia tai pelko liian suuri estäen rentoutumisen. Tähän kategoriaan menee myös tulehdukselliset sairaudet ja peräpukamat, jotka yllättäen ei ole optimaalisia tähän hommaan. Vegaaneilla muuten on terveimmät hanurit by far.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on huonot kokemukset anaaliyhdynnästä, koska he eivät ole "lämmitelleet" kunnolla. Peppu pitää saada ensin rennoksi.
No totta hemmetissä peppu pitää saada rennoksi, muutenhan hommasta ei tule mitään (vai onko kivusta kirkuva nainen jotenkin pantava?) Jotta homma onnistuu edes jotenkuten, on siis lähtökohta rentous. Se ei kuitenkaan poista peppuseksistä johtuvia ulostamiskipuja, tulehduksia jne ja pitkällä tähtäimellä pukamia, ulosteenkarkaamisia jne.
En ole tähän mennessä saanut mitään tulehduksia, pukamia tai ulosteinkontinenssia. Kipua tulee vain jos ei ota alkuun rauhassa ja käytä tarpeeksi rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla on huonot kokemukset anaaliyhdynnästä, koska he eivät ole "lämmitelleet" kunnolla. Peppu pitää saada ensin rennoksi.
No totta hemmetissä peppu pitää saada rennoksi, muutenhan hommasta ei tule mitään (vai onko kivusta kirkuva nainen jotenkin pantava?) Jotta homma onnistuu edes jotenkuten, on siis lähtökohta rentous. Se ei kuitenkaan poista peppuseksistä johtuvia ulostamiskipuja, tulehduksia jne ja pitkällä tähtäimellä pukamia, ulosteenkarkaamisia jne.
On se kumma, että joka peppuseksiä koskevaan ketjuun pitää nämä samat valheet tulla kirjoittamaan.
Jotku vaan on niin estoisia, että ihan oksettaa. Peppuseksi on semmonen mikä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan paremmalta, kuhan maltaa odottaa ja harjoitella.
Ei, ei kiitos. Ei tipu. On parempaakin tarjolla. Jos ei kelpaa niin oon väörö puomiso ja vissiin vööröö sukupuoltakin. Suuseksiä voin antaa koska en kehtaa olla antamatta kun mies njolee, mutta en niele. Yök. Onneksi .ies on mies ja haluaa pimppiö eikö hanuria tai poskea tai kaikenmaailman leluja.
Vaimo tykkää. Vaatii joka toinen kerta pyllyn reikään. Tavallista käsirasvaa käytämme reilusti liukasteena aluksi koko vakoon sivelemme rasvaa siitä pikkuhiljaa työnnän sormen reikään
Ei, ei kiitos. Ei tipu. On mulla parempaakin tarjolla. Jos ei kelpaa niin oon väörö puoliso ja vissiin väärää sukupuoltakin. Suuseksiä voin antaa koska en kehtaa olla antamatta kun mies nuolee, mutta en niele. Yök. Onneksi mies on mies ja haluaa pimppiä eikö hanuria tai poskea tai kaikenmaailman leluja.
Onpas kiihkomielinen anaalinvastustaja olut ahkerana. Kymmeniä viestejä samaan ketjuun muka eri kirjoittajana
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei kiitos. Ei tipu. On mulla parempaakin tarjolla. Jos ei kelpaa niin oon väörö puoliso ja vissiin väärää sukupuoltakin. Suuseksiä voin antaa koska en kehtaa olla antamatta kun mies nuolee, mutta en niele. Yök. Onneksi mies on mies ja haluaa pimppiä eikö hanuria tai poskea tai kaikenmaailman leluja.
Sääliksi käy miestäsi.
Kaksi seksin nautinnollisinta asiaa eli peppuseksi ja suihinotto loppuun asti eikä mies saa kumpaakaan..
Vaimolla on niin isot peräpukamat ettei tuu onnistumaan. Tykkää kyllä kun joskus kuolen myös pyllynreikää. Enkä itse tunne mitään menettäväni vaikken peppuseksiä saakaan. Ei niin kauheasti edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miestäsi.
Kaksi seksin nautinnollisinta asiaa eli peppuseksi ja suihinotto loppuun asti eikä mies saa kumpaakaan..
Joos noi on sun mielestäsi seksin kaksi nautinnollisinta asiaa niin panee funtsimaan että onko pakko olla nainen?
Tykkään! Meillä on joka Vko ja lähes vaadin sitä mieheltäni ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miestäsi.
Joos noi on sun mielestäsi seksin kaksi nautinnollisinta asiaa niin panee funtsimaan että onko pakko olla nainen?
Tietenkin pitää olla nainen. Olen heteromies.
Vaimoni tykkää kovasti ja ehdottaa sitä joka viikko ja kuukautisten aikana pannan aina pyllyyn.
Ei kaikkien tarvitse pitää peppuseksistä.
Kysymys teille ahdasmieliset naiset, jotka ei edes suihin ota.
Miksi kahden ihmisen välinen nautinto, on niin vastenmielistä? Miksi ette halua antaa nautintoa rakkaalle ihmiselle?
Kyllä kunnon alkulämmittelyt olennaisesti pienentävät riskiä noihin mainitsemiisi asioihin. Ja kuten sanoin jo, monet eivät hoida aitä puolta kunnolla, siksi negatiivinen asenne.