Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset, nautitteko peppuseksistä?

Kysymysmerkkinä
15.07.2017 |

Olen nainen kolmekymppinen nainen, ja aika kokematon peppuseksissä, mutta periaatteessa avoimin mielin asian suhteen. Pohdin vain että vähäisen kokemukseni pohjalta, minun on vaikea kuvitella että peppuseksi olisi kovin nautinnollista.
Tykkäättekö te muut naiset peppuseksistä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anaaliyhdynnästä. Mutta tavallisen yhdynnän aikana, kun mies koskettelee sormella peräaukkoani, se tuntuu taivaallisen hyvältä!

Vierailija
2/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kokeillut enkä aio. Ei kiinnosta, pelkkä ajatuskin tuntuu erittäin vastenmieliseltä. Peräsuolta ei ole tarkoitettu yhdyntään vaan ulostamiseen, imo. 

Vierailija
4/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää, mutta kokemukseni siitä rajoittuvat vain ensimmäisen poikaystäväni osaamattomiin räpellyksiin. Hän teki kaiken väärin: painosti minut siihen, ei käyttänyt liukkaria eikä osannut olla varovainen. Kaikinpuolin kivulias ja traumatisoiva kokemus. Oikein tehtynä se olisi voinut tuntua ihan toisenlaiselta, mutta eipä huvita enää ottaa asiasta selvää...

Vierailija
5/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseenhän se on psykologista. Jos puhutaan ihan fyysisestä puolesta niin ykönen parempi.

Vierailija
6/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes kokeillut enkä aio. Ei kiinnosta, pelkkä ajatuskin tuntuu erittäin vastenmieliseltä. Peräsuolta ei ole tarkoitettu yhdyntään vaan ulostamiseen, imo. 

Et ole väärässä, mutta suukin on tarkoitettu syömiseen. :)

Vierailija
7/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. Sattuu (vaikka miten varovasti ja liukkareilla), tulee tulehduksia. Mielestäni liikaa vaadittu kumppanilta, vaikka muuten haluankin olla mieliksi. 

Vierailija
8/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk en nauti.

Vierailija
9/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole väärässä, mutta suukin on tarkoitettu syömiseen. :)

Niin, muut ihmiset saavat puolestani harrastaa anaaliseksiä aivan vapaasti. Kuten sanottua, minua se ei kiinnosta vaan ajatuskin vaikuttaa vastenmieliseltä. En muutenkaan tee seksissä itselleni vastenmielisiä asioita. 

Vierailija
10/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan!

Harmi, etten saa sitä tarpeeksi. Tosin miehellä on jo ykkösestäkin hellänä päivittäin, niin ymmärrän kyllä.

N24

Vierailija
11/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H#mojen hommaa. Ja se toki heille suotakoon.

Vierailija
12/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää. Sattuu ja tuottaa kipua jälkeenpäin. Normaali ulostaminen tuottaa vaikeuksia jopa pari päivää sen jälkeen. Nuorempana ajattelin, että siitä oppii pitämään. Nyt lähes nelikymppisenä olen todennut, että minulla taitaa olla sellainen anatomia, ettei siellä peräsuolessa ole nautintoa tuottavia pisteitä.

Vierailija
13/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin etoo, vähemmästäkin lähtisi himot kun ensin pitäisi joku suolihuuhtelu tehdä.

En pidä edes takaapäin rakastelusta, jostain syystä minulle tulee olo, että olen koira tai kumppani ei halua nähdä kasvojani koska olen ruma, en vaan pääse eroon noista ajatuksista.

Vierailija
14/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kerran, en tykännyt. Onneksi miehellä oli todella pieni, mitä nyt näitä muiden kokemuksia on jälkeenpäin kuullut.

Vierailija
15/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Tuntuu ajatuksena täysin vieraalta.

N42

Vierailija
16/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. Tuntuu ajatuksena täysin vieraalta.

N42

Haluaisitko kokeilla joskus?

M24

Vierailija
17/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Homoseksuaalit pitävät.

Vierailija
18/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljonkin :) En tiedä miksi. Mielelläni vaikka päivittäin! Muun yhdynnän lisäksi siis.. nykyinen vaan ei suostu edes ajatella asiaa.. entinen kanssa harrastettiin tätä paljonkin ja yleensä ihan loppuun saakka.

Vierailija
19/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään harvinaisena herkkuna. Muutama kerta vuodessa tulee harrastettua. Ajatus siitä kiihottaa ja saan orgasmin joka kerta. Joskus sisäänmeno kyllä sattuu aluksi, joka vähentää innostusta harrastaa useammin.

Vierailija
20/45 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on huonot kokemukset anaaliyhdynnästä, koska he eivät ole "lämmitelleet" kunnolla. Peppu pitää saada ensin rennoksi.

No totta hemmetissä peppu pitää saada rennoksi, muutenhan hommasta ei tule mitään (vai onko kivusta kirkuva nainen jotenkin pantava?) Jotta homma onnistuu edes jotenkuten, on siis lähtökohta rentous. Se ei kuitenkaan poista peppuseksistä johtuvia ulostamiskipuja, tulehduksia jne ja pitkällä tähtäimellä pukamia, ulosteenkarkaamisia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi