Lue keskustelun säännöt.
Muistatko vielä mitä riparilauluja teidän riparilla laulettiin?
14.07.2017 |
Kerro laulujen nimiä tai sanoja, jos muistat. :)
Kommentit (46)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rippikoulussa Pohjois-Pohjanmaalla vuonna 1981 soitti pastori harmoonilla "Käy yrttitarhassa polku"
Jumalan rakkaus on kuin meren aava, kuin tuulen henki päällä kuuman maan.
Riparilla vuonna -84, rippikouluvirressämme laulettiin: "On vaikeata rakastaa, vaan oppivani soisin. Suo, että mielen itsekkään, pois panna Jeesus voisin..."
Sun ristis luo johtaa tänään askeleeni.
Käsin sidottiin, kaipaan vapauteen.
Eessäs pieneks kasvaa saan, tuntea uudestaan,
jälleen rakkautes parantaa.
Mitä rakkaus on?