Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä eläimen näin? Auttakaa!

Vierailija
13.07.2017 |

Suunnilleen kissam kokoinen, mäyrän/siilin mallinen eli raskas kroppa ja matalat jalat. Liikkui ei-mitenkään-vikkelästi. Väri tasainen tummanruskea. Iltakymmeneltä lehtometsässä rannan lähellä, Etelä-Suomi. Mökin lähistöllä.

Mikä tämä oli? Mäyrän poikanenko? Niitä oli kaksi liikkeellä ja jotenkin haparoivan eksyneen oloisia.

Saukko ei, koira ei.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahevon poikasia?

Vierailija
22/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piisami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan siti minkkiä. Itse näin viikko sitten sen heinikossa ja ekaksi tuli kissaolo... mut se oli musta minkki.

Vierailija
24/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoiko olla samaa lajia kuin mikä itse nähtiin, Etelä-Suomi täälläkin, rannikkoseutu. Näytti mustalta, luultiin ensin kissaksi mutta ei ollut. Mietin voiko mäyränpoikanen olla nuorena kokotumma, olen mäyränkin nähnyt elävänä joskus ja se oli kyllä kookkaampi ja naama helppo erottaa. Supikoira ei ollut eikä minkkikään.

Katsoin supikoiran kuvia ja aloin sittenkin kallistumaan siihen, olen luullut isommaksi kuin kissan kokoiseksi, lisäksi oli koko musta/tummanruskea niin ei siksikään supikoiralta näyttänyt. Häntäkään ei kummemmin erottunut. Tämän kirjoitti siis ylläolevan kirjoittaja, ei ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi