Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti 30+ ikäisten treffailuissa edetään suuteluun ja sänkyyn jos tapaa kiinnostavan? Kysyn kun pitkän suhteen jälkeen menin tänään Suomi24 ja Tinderiin.

Vierailija
13.07.2017 |

Millaisia kokemuksia teillä on ei varmaan yhtä hidasta enää kuin alle parikymppisenä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 30-vuotiaana sinkkuna aikoinaan kokeilin ensitreffejen päätteeksi pitää vähän kädestä tai vaihtaa kevyen suudelman. Jos ei onnistunut, kokeilin toisia treffejä, mutten kolmansia. Kolmansilla yritin sänkyyn ja useimmiten onnistuin. 

Vierailija
22/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran voi jaksaa niitä jaaritteluja mutta jos ei toisen illan jälkeen haarat aukea niin sitten ei ole kemiaa, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itseasiassa meitin tätä äskettäin! Aikaisemmissa vauvan keskusteluissa on tullut sellainen fiilis, että mies pitää koeajaa mahdollisimman nopeasti. Tämä siksi, ettet olisi liian kiintynyt mieheen, jolta saatkin mahdollisesti) surkeaa seksiä, vaan tällöin mies saataisiin mahdollisimman nopeasti/helposti vaihtoon.

En pysty seksiin liian nopeasti. Mulla on yleensä vakiona ollut noin kuukauden verran tapailua (siis alussa nähdään kerta viikkoon, seuraavalla viikolla ehkä kahdesti jne) ja sen jälkeen vasta petipuuhiin.

Vierailija
24/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yli kolmekymppinen mies varmasti osaa lukea ajatuksesi ja tehdä juuri niinkuin tahtoisit ilman että sitä sanotaan ääneen. Jos ei, niin se on joku untelo uuvatti joka joutaa takaisin pankon päälle unelmoimaan eloveenatyttösistään.

Ja taas vastuu siirretään kätevästi miehelle. Jos mies ei osaa ajatuksia lukea, niin miehessä vika. Vaihtoehto, että nainen tekisi aloitteen on ihan ennen kuulumaton. Ja toisaalta sekin on mahdotonta, että naisen tapa viestiä ajatuksistaan sanattomasti poikkeaa miehen aiemmista tuttavuuksista niin paljon, että hän ei saa viestiä luettua. Tai jos mies sattuisikin olemaan se joka haluaa vielä vähän odottaa, niin hänhän on impotentti tai homo. Ja sehän on jo tullut selväksi, että jos mies lukee tilanteen väärin ja tekee aloitteen jota nainen ei kaivannut, niin mies on vain tyypillinen seksin vonkaajasika.

Vierailija
25/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu mielestäni vakavampaan suhteeseen, eikä mitään että nyt pannaan vaan tosta lähes tuntemattoman kanssa. Ei ihme että suhteessa on ihmisillä ongelmia jos noudattavat tuon tyylistä logiikkaa ja moraalia. Noin käyttäytyvä ihminen ei ole niin sanotusti "tasapainoinen".

M40

Vierailija
26/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kokemuksia teillä on ei varmaan yhtä hidasta enää kuin alle parikymppisenä?

Päinvastoin. Nuorena oli halua ja kiinnostusta edetä nopeasti, parikin oli hyvännäköinen. Nyt ei ole juuri haluja jäljellä eikä muutenkaan sellaista uuden löytämisen riemua kun p*llukin on jo nähty. Tietenkin parisuhde-etsijäksi naamioituneet seksin vonkaajat ovat eri asia. Heille on kaikki kaikessa päästä pian sänkyyn, tai jos ei ole, on heillä muitakin kierrossa joilta saa, jotta malttaa muka odottaa sun kanssasi. t. mies

Vierailija
27/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itseasiassa meitin tätä äskettäin! Aikaisemmissa vauvan keskusteluissa on tullut sellainen fiilis, että mies pitää koeajaa mahdollisimman nopeasti. Tämä siksi, ettet olisi liian kiintynyt mieheen, jolta saatkin mahdollisesti) surkeaa seksiä, vaan tällöin mies saataisiin mahdollisimman nopeasti/helposti vaihtoon.

En pysty seksiin liian nopeasti. Mulla on yleensä vakiona ollut noin kuukauden verran tapailua (siis alussa nähdään kerta viikkoon, seuraavalla viikolla ehkä kahdesti jne) ja sen jälkeen vasta petipuuhiin.

Tuollaiset neuvot koeajamisen tärkeydestä kertonee enemmän niistä sarjadeittaajanaisista... jos et itse ole sellainen, miksi noudattaisit heidän neuvojaan?

Vierailija
28/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi alkaa pitkään suhteeseen jonkun sellaien kanssa, jonka kanssa EI heti haluaisi panna tai ainakin suudella tai ainakin hiplata? Kemia tuntuu sadasosasekunnissa ja on kyllä surullista, jos sitä ei suhteessa ole.

Aika yksioikoinen käsitys sinulla kemiasta. Minulla on nykyisen mieheni kanssa kirkkaasti elämäni parasta seksiä, vaikka aiempienkin kanssa se on aina ollut oikein hyvää. Kemiaa ei tosiaankaan puutu; päin vastoin ongelmana on se että ei ole aikaa paneskella niin paljon ja pitkään kuin haluaisimme (monta kertaa päivässä ja väh. tunnin ajan per sessio).

Minulle seksuaalisessa syttymisessä olennaisin osatekijä on tunteeni partneria kohtaan. Olen todella valikoiva miesten suhteen ja ne tunteet nyt vain eivät syty ensimmäisellä tapaamisella, vaikka vastassa olisi minkälainen ihmeotus tahansa. Jos olisin laittanut hylkyyn kaikki miehet, jotka ensitapaamisella eivät saaneet sukkia pyörimään jaloissa, olisin ollut koko elämäni ajan sinkku yhtä poikkeusta lukuunottamatta - ja tuon poikkeusyksilön kanssa se välittömästi syttynyt himo myös kuihtui lähes välittömästi (muutaman viikon sisällä).

t. 7

Vierailija
29/29 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuuluu mielestäni vakavampaan suhteeseen, eikä mitään että nyt pannaan vaan tosta lähes tuntemattoman kanssa. Ei ihme että suhteessa on ihmisillä ongelmia jos noudattavat tuon tyylistä logiikkaa ja moraalia. Noin käyttäytyvä ihminen ei ole niin sanotusti "tasapainoinen".

M40

Toiset meistä vaan tykkää seksistä niin paljon, että sänkyyn edetään suht nopeasti. En usko olevani ainoa, joka pystyy erottamaan aidot tunteet pelkästä seksinhimosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi