Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti 30+ ikäisten treffailuissa edetään suuteluun ja sänkyyn jos tapaa kiinnostavan? Kysyn kun pitkän suhteen jälkeen menin tänään Suomi24 ja Tinderiin.

Vierailija
13.07.2017 |

Millaisia kokemuksia teillä on ei varmaan yhtä hidasta enää kuin alle parikymppisenä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pussailin toisilla treffeillä, mutta sitten mies alkoi painostamaan seksiin ja meni fiilis. Kyllä minä näin nelikymppisenäkin haluan ensin tutustua paremmin. En pysty haluamaan ventovierasta.

Vierailija
2/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä mitään suhdetta ole tulossa jo useamman kerran tavataan eikä edes suudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli kolmekymppinen mies varmasti osaa lukea ajatuksesi ja tehdä juuri niinkuin tahtoisit ilman että sitä sanotaan ääneen. Jos ei, niin se on joku untelo uuvatti joka joutaa takaisin pankon päälle unelmoimaan eloveenatyttösistään.

Vierailija
4/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se aikuisten suhteissakin menee niin että miehen kiinnostusta varmistellaan pihtaamalla?

Vierailija
5/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa heti ainakaan seksihommiin, koska parempi katsoa kuin katua.

M41

Vierailija
6/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei vaikuta vaan se kuuluisa kemia.

Edellinen suhde oli ystävyyttä vuosikausia ja sitten kun oli ekat oikeat treffit, niin hypättiin suoraan sänkyyn.

Nyt on uusi suhde. Ekana iltana varovainen pusu ja seksiä oli 4. tai 5. tapaamisella. Minun (nainen) aloitteesta.

Vierailija
7/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni antoi minulle suukkoja ekoilla treffeillä, mutta itse en ollut vielä silloin ihastunut ja pyysin häntä hillitsemään käytöstään. Viidensiin treffeihin mennessä olin niin myyty että suutelin häntä. Ei päivääkään erossa sen jälkeen.

Vierailija
8/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole tapauskohtaista ihan iästä riippumatta. Joku hyppää sänkyyn ensitreffeillä, joku odottaa seksiä avioliittoon. Ja kaikkea siltä väliltä. Ei siis ole olemassa mitään yleistä normia tällaisissa asioissa

Vierailija
9/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanu seksiä heti jos oon tykänny tyypistä. Järvi ei soutamalla kulu.

Vierailija
10/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se aikuisten suhteissakin menee niin että miehen kiinnostusta varmistellaan pihtaamalla?

No, kun minä en saa seksistä mitään irti, jos mulla ei ole minkäänlaisia tunteita toista osapuolta kohtaan. Siispä tutustun ensin ja annan niiden tunteiden syntyä. En ryhdy seksiin vain velvollisuudesta vaan kyllä munkin pitää siitä saada jotain irti.

Plussaa tässä tulee vielä sekin, että kaltaisesi idiootit karsiutuu samalla pois.

Vierailija
11/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä. Itse odotan -sinisilmäsestikkö sitten, - että suuteluun tai seksiin ajaudutaan jotenkin luontevasti ja kuin "varkain", eikä niinkään päättämällä, että viimeistään n.n tapaamisen jälkeen pitäisi mennä sänkyyn tai ainakin suudella. - Tiedän kyllä, että ainakin kerran olen onnistunut pilaamaan potenttiaalisen suhteen naisen kanssa, koska en itse ollut valmis ja halukas etenemään yhtä nopeasti kuin hän sänkyyn...

Vierailija
12/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etenin parikymppisenä hyvinkin nopeasti sänkyyn asti. Nyt iän myötä olen tullut varovaisemmaksi ja hillitymmäksi. Haluan tutustua ensin ja sitten vasta edetä fyysisellä puolella. Nämä ovat toki niin yksilöllisiä ja tapauskohtaisia asioita, ettei voi sanoa mitään kaikille yhteistä aikamäärää.

Vierailija
13/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla treffeillä. Mielestäni aikuinen ihminen voi toimia oman mielensä ja halujensa mukaan.

Vierailija
14/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi alkaa pitkään suhteeseen jonkun sellaien kanssa, jonka kanssa EI heti haluaisi panna tai ainakin suudella tai ainakin hiplata? Kemia tuntuu sadasosasekunnissa ja on kyllä surullista, jos sitä ei suhteessa ole.

Vierailija
15/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen mieheni ollessani 30 (hän oli 35). Ensisuudelmamme oli noin kuukausi tapaamisesta (tapasimme useita kertoja viikossa alusta lähtien) ja sänkyyn etenimme noin 3kk jälkeen. En missään vaiheessa suunnitellut mitään aikataulua etenemiselle. Asiat vain etenivät omalla painollaan. Minusta näissä asioissa ei voi tehdä etukäteissuunnitelmia, vaan olennaista on nimenomaan se, että TUNTUU oikealta.

Vierailija
16/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi alkaa pitkään suhteeseen jonkun sellaien kanssa, jonka kanssa EI heti haluaisi panna tai ainakin suudella tai ainakin hiplata? Kemia tuntuu sadasosasekunnissa ja on kyllä surullista, jos sitä ei suhteessa ole.

Kaikki eivät syty napista painamalla. Osa lämpenee hitaammin. Siispä vastaus kysymykseesi: Helposti voi. Henkilökohtaisesti en kykene intiimimpään fyysiseen kontaktiin ellen ole vähintään ihastunut. Ja se ihastuminen ei todellakaan tapahdu sekunneissa, saati niiden osissa. Siihen vaaditaan toiseen tutustumista.

Vierailija
17/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ Erosin 4v sitten, ja sen jälkeen tutustuin treffailukulttuuriin huolella ennen kuin löysin nykyisen kihlattuni.

Aina ensitreffeillä halataan, mulla meni usein myös pussailuksi. 😉 Tutustuin aina etukäteen viesteillä hyvin, eli mitään ällötyksiä ei tullut tapailtua. Varsinkin alkuun etsin pelkkää seksiä, joten silloin sänkyynkin päädyttiin heti. Yhden kanssa kirjaimellisesti heti, ei sanottu livenä sanaakaan ennen ekaa panoa, joka tapahtui eteisessä. 😉

Nykyisen miehen kanssa sovittiin ekatreffit kylpylään, ja olikin aika intiimiä istua uikkareissa kylki kyljessä porealtaassa. Ei kuitenkaan edes pussattu. Tiedettiin, että sekin aika tulee. Seuraavana päivänä käytiin ulkona syömässä ja käveltiin sen jälkeen kaupungilla ja pydähdyttiin koko ajan pussailemaan. 😍 Siitä seuraava päivä oli perjantai, ja molemmilla lapsivapaa, joten vietettiin koko viikonloppu yhdessä ja käytännössä harrastettiin seksiä koko aika.

Vierailija
18/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla treffeillä. Mielestäni aikuinen ihminen voi toimia oman mielensä ja halujensa mukaan.

Vaan aikuisuuteen kuuluu myös se, että osaa ottaa toisen ihmisen huomioon. En minä miehenä dota, että naisella syttyisi joka kerta samanlainen mielikuva tao yhtä voimakas halu kuin minulla. - Onkin ollut jonkun kerran tylsää kun on käynyt sekä niin, että joskus nainen on ollut paljon kiinnostuneempi minusta kuin mitä minä olen kyennyt olemaan hänestä. Mutta olen saanut kokea tuon tunteen myös toisn päin; niin, että itse olen kokenut huomattavasti enemmän verovoimaa naista kohtaan, kuin mitä olen ollut aistivinani hän vastaavasti minua kohtaan. - Eikä minulla ole tällaisia tilanteita varten olemassa keinoa tai tapaa, jolla voisin muuttaa tilanteen toiseksi, kun en halua ketään vaatia saati pakottaa olemaan kanssani. Enkä myöskään usko, että olisi olemassa sellaisia yleisiä "keinoja" joilla mies - tai toisinpäin nainen voisi hurmata ja saavuttaa vastakkaisen - tai miksei sitten myös,jos niikseen samaa -sukupuolta olevan kiinnotuksen ja saada hänet pauloihinsa ja koukkuun.   

Vierailija
19/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta -pitkään sinkkuna olleesta sinkkumiehestä- on ainakin tullut "hieman" varovainen, tai sitten vain hieman kyyninen, kun en ole varma, että uskallanko enää luottaa siihen, että toinen kokee automaattisesti samanlaista himoa ja kiinnostusta kuin mitä minä mahdollisesti toista kohtaan saattaisin tuntea hyvinkin pian. Olisi ikävää pilata orastavalta ja hyvältä vaikuttava suhde sillä, että hosuisi liikaa. Mutta toisaalta myös pilata se liiallisella "viileydellä." - En tiedä onnistunko sitten pilaamaankin jokaisen suhteen jo ensi metreillä kun pakotan tai olen pakottanut itseni "järkeilemään" sen sijaan, että ainoastaan luottaisin tunteisiini.

Vierailija
20/29 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksen mukaan. Jos haluaa seksiä ekoilla treffeillä niin antaa mennä. Jos fiilis tulee vasta 10. Treffeillä niin sitten mennään sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän