Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - millaista huomiota haluatte naisilta?

Vierailija
13.07.2017 |

Tunnen kolme miestä, jotka ovat eronneet sen takia, etteivät ole saaneet vaimoltaan tarpeeksi huomiota. Yksikin on eronnut jo kolme kertaa ja sanoo syyksi tämän.

Minun eksäni petti syystä, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Minä en kuitenkaan koskaan nalkuttanut tai märissyt tekemättömistä töistä. En dominoinut. Tein ruoat valmiiksi ja autoin. En yhtään ymmärrä, mikä arvostus jäi puuttumaan.

Eli mitä ihmeen huomiota miehet oikein haluavat? Antakaa konkreettisia esimerkkejä!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaaneja suihinottoja ja joskus voisi käyttää seksikkäitä alusasuja ja antaa rahaa, tuoda oluen. Ei oo liikaa pyydety.

Vierailija
2/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suhteesta sanoa enkä ole mies mutta kokemukseni naisena on että tavallinen kadun mies haluaa negatiivista huomiota ja halveksuntaa naisilta ja siksi harrastavat huutelua p*rseistä ja rinnoista ja muusta. Mikä muu tarkoitus sellaisella käytöksellä voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Antaa rahaa? Viitsitkö vähän valottaa?

Vierailija
4/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea homomies ja haluan että jätätte minut rauhaan!

Vierailija
5/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa suhteesta sanoa enkä ole mies mutta kokemukseni naisena on että tavallinen kadun mies haluaa negatiivista huomiota ja halveksuntaa naisilta ja siksi harrastavat huutelua p*rseistä ja rinnoista ja muusta. Mikä muu tarkoitus sellaisella käytöksellä voisi olla.

Ahaa?

Samalla logiikalla voidaan varmaan sitten sanoa, että selvästikin tavallinen "kadun nainen" haluaa miehiltä juuri sitä huomiota ja huutelua koska pukeutuvat perseitä, rintoja ja muuta korostaen. Mikä muu tarkoitus sellaisella pukeutumisella voisi olla?

Vierailija
6/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spontaaneja suihinottoja ja joskus voisi käyttää seksikkäitä alusasuja ja antaa rahaa, tuoda oluen. Ei oo liikaa pyydety.

Oli varmaan vitsi, toivon ettet oikeasti käytä "ei oo liikaa pyydetty" -ilmausta esittäessäsi toiveita. Se antaa kuvan, että asia on itsestäänselvyys eikä minkäänlaista arvostusta ansaitse. Jos joku toivoisi multa jotain ja lisäisi loppuun "ei oo liikaa pyydetty", niin en kyllä kovin mielelläni olisi suostumassa, jos kerran jo etukäteen koen, että ja toinen vain sai mitä hänelle joka tapauksessa "kuuluikin". Tekee tavallaan oman panokseni jotenkin mitättömäksi.

Eri asia, jos toiveena on jokin oikeasti itsestäänselvyys kuten vaikka väkivallattomuus, jota pitäisi voida odottaa kaikilta ihmisiltä ilman, että pitää olla jotenkin ekstratyytyväinen.

Vierailija
7/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa?

Samalla logiikalla voidaan varmaan sitten sanoa, että selvästikin tavallinen "kadun nainen" haluaa miehiltä juuri sitä huomiota ja huutelua koska pukeutuvat perseitä, rintoja ja muuta korostaen. Mikä muu tarkoitus sellaisella pukeutumisella voisi olla?

Koska naisten pitäisi pukeutua kaapuihin. Myös kesällä. Kerro mitä pitää laittaa päälle ettei tarvitse kuunnella tuollaista häirintää kun en mitään korostaen pukeudu?

Tai Sitten kerro mikä muu tarkoitus tuolla jutella on kuin saada naiset halveksi maan itseään?

Vai oletko taas niitä joiden mielestä miehet ovat eläimen kaltaisia ali-ihmisiä joilla ei ole mitään vastuuta käytöksestään?

Vierailija
8/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että tämä "huomio" voi olla näin yksinkertaista. Minä aviossa tein näitä, paitsi että rahaa en antanut (yhteiseltä tililtä olisi hassua antaa, mutta jos nykyiselle miehelleni yrittäisin antaa, niin hän kokisi sen loukkaavana).

Eli etsinnvieläkin vastausta: miten miehet odottavat, että heille osoitetaan huomiota ja arvostusta?

Käänteisesti: toiset naiset osoittavat, siksi heihin langetaan. Mutta mitä konkreettista he tekevät?

Ap

Vierailija
9/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme miestä, jotka ovat eronneet sen takia, etteivät ole saaneet vaimoltaan tarpeeksi huomiota. Yksikin on eronnut jo kolme kertaa ja sanoo syyksi tämän.

Minun eksäni petti syystä, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Minä en kuitenkaan koskaan nalkuttanut tai märissyt tekemättömistä töistä. En dominoinut. Tein ruoat valmiiksi ja autoin. En yhtään ymmärrä, mikä arvostus jäi puuttumaan.

Eli mitä ihmeen huomiota miehet oikein haluavat? Antakaa konkreettisia esimerkkejä!

Kiinnostusta miehestä ja ajatuksistaan. Kavereiden kanssa vain potkitaan palloa, ei siellä pääse avautumaan ja parantamaan maailmaa.

Vierailija
10/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostusta miehestä ja ajatuksistaan. Kavereiden kanssa vain potkitaan palloa, ei siellä pääse avautumaan ja parantamaan maailmaa.

Tuo on varmaan myös totta. Jos itseeni tätä heijastan, niin keskustelimme eksän kanssa suht paljon. Eli en näe, että sekään puuttumista syynä.

Paljonkohan näissä tapauksissa on sitä, että ei kestä arkea? Ensimmäisenä vuonna suihinotot on kivoja yllätyksiä. Sitten niistä tulee itsestäänselvyyksiä.

Ap

Vierailija
11/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisena työaamuna herätys suikkarilla. Onko muka liikaa pyydetty?

Vierailija
12/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haleja, suukkoja, kehuja, yllätyslahjoja tai jotakin spontaania tekemistä.

Samaa kai kuin nainenkin.

Vierailija
14/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä toivot sinua kehuttavan? Siitä, että veit roskat?

Vierailija
15/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata tuollaista kysellä. Vauva palstalla. Mies joka kirjoittaa vauva palstalle - no, tiedät selittämättäkin.

Kysele jollain miesten sivustolla, jollain it-, auto-tms saitilla. Saat luultavimmin vastauksen että jos mies jättää naisen vain sen takia ettei saa tarpeeksi huomiota niin miehessä on jotain vialla. On niitä normaalejakin miehiä olemassa.

Vierailija
16/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä, että näytän hyvältä, olen haluttava, osaan tehdä asian X hyvin, huomioidaan eikä pidetä itsestäänselvänä... mitä nyt ihminen toiselta kaipaa. Jos ei puolisolta saa, niin hakee muualta.

Vierailija
17/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kannata tuollaista kysellä. Vauva palstalla. Mies joka kirjoittaa vauva palstalle - no, tiedät selittämättäkin.

Kysele jollain miesten sivustolla, jollain it-, auto-tms saitilla. Saat luultavimmin vastauksen että jos mies jättää naisen vain sen takia ettei saa tarpeeksi huomiota niin miehessä on jotain vialla. On niitä normaalejakin miehiä olemassa.

Olet varmaan oikeassa. Minun mieheni ei myöskään yhtään tajua tuota huomion tarvetta.

Omituisinta tässä on se, että nuo aloituksessa esittämäni miehet ovat tuntemiani miehiä. Siis keski-ikäisiä, joiden ei luulisi haihattelevan suuria. fiksuja, hyvännäköisiä, Aina heille naisia löytyy.

Ap

Vierailija
18/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä, että näytän hyvältä, olen haluttava, osaan tehdä asian X hyvin, huomioidaan eikä pidetä itsestäänselvänä... mitä nyt ihminen toiselta kaipaa. Jos ei puolisolta saa, niin hakee muualta.

Se ei siis riitä, että puolisi haluaa sinua? Se pitää vielä ääneenkin sanoa?

Jos teet jotain, niin se ei riitä, että lopputulos kelpaa, vaan sitä pitää vielä erikseen hehkuttaa?

Eli onko kyse siitä, että sanallisesti hehkutetaan asioita. Hassua, koska yleensähän miehistä sanotaan, etteivät turhia puhu. Luulisi siis, etteivät oleta puolisonkaan turhia puhuvan.

Ap

Vierailija
19/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata mun miehen näkökulmasta. Olemme nimittäin asioista puhuneet. Aloittajan kavereista tai eksistä en tietenkään tiedä mitään.

Oma mies haluaa huomiota "miehisistä" asioista, eli kokea olevansa mies naisen rinnalla. Tämä on järkevintä kääntää toisin päin. Jos miettii että nainen tykkää saada mieheltään huomiota naisellisista piirteistään, niin kääntää sen vain toisinpäin. Mun mies on ottanut naisen joka on kasvattanut lapsensa yksin, ja joka on pärjännyt 6 vuotta ilman parisuhdetta ja miestä lyömässä nauloja seiniin tauluille. Hän on ottanut naisen joka huoltaa itse oman autonsa, ja kolaa pihan talvella, tapetoi, ja remontoi. Eli suomalaisen perusnaisen :D

Mun mies on tyyyväinen kun hän saa auttaa, ja tehdä oman osuutensa kotihommista ilman neuvomista ja nakutusta, ja että saa kiitoksen tavalla tai toisella tekemisistään.  Huomio ja arvostus on siinä että hänen olemisensa ja tekemisensä huomataan positiivisessa valossa, ja että sitä pidetään hyvänä, parhaana asiana maailmassa.

Vierailija
20/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme miehen kanssa keskustelleey. Mies sanoi odottavansa aina kiitosta, kun tekee jotain. Mistä minä olisin sen voinut tietää, kun hän ei kiitä minua, kun minä teen jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi