Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - millaista huomiota haluatte naisilta?

Vierailija
13.07.2017 |

Tunnen kolme miestä, jotka ovat eronneet sen takia, etteivät ole saaneet vaimoltaan tarpeeksi huomiota. Yksikin on eronnut jo kolme kertaa ja sanoo syyksi tämän.

Minun eksäni petti syystä, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Minä en kuitenkaan koskaan nalkuttanut tai märissyt tekemättömistä töistä. En dominoinut. Tein ruoat valmiiksi ja autoin. En yhtään ymmärrä, mikä arvostus jäi puuttumaan.

Eli mitä ihmeen huomiota miehet oikein haluavat? Antakaa konkreettisia esimerkkejä!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haleja, suukkoja, kehuja, yllätyslahjoja tai jotakin spontaania tekemistä.

Samaa kai kuin nainenkin.

Mistä toivot sinua kehuttavan? Siitä, että veit roskat?

Naisista tuo arkipäiväinen kehuminen voi tuntua tyhmältä tai naurettavalta, mutta mies haluaa tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, tärkeä osa perhettä ja avioliittoa. Että hänen panoksensä on tärkeä. Tämä saavutetaan juuri tuolla naisten halveksimalla perusarjen huomioimisella (kehutaan, fyysinen kosketus, yhdessäolo).

Moni nainen ajaa tähän miinaan. Mies tuntee itsensä arvottomaksi ja hakee lohtua toisen naisen sylistä.

- ohis -

Mutta tämä ketjuhan liittyy juuri tähän: millaista huomiota mies kaipaa. Sinäkin toteat vain, että juu, kaipaahan se, mutta et kerro käytännön esimerkkejä, miten sitä huomiota annetaan.

Jokainen nainen haluaa, kun mies antaa panoksensa perheelle. Kaikki eivät vain osaa osoittaa arvostustaan. Miten sitä arvostusta sitten pitää osoittaa?

Itse en ole tästä ketjusta saanut mitään esimerkkejä. Minun mieheni ei tykkäisi, että kiittäisin häntä roskien viemisestä. Hän tuhahtaisi ja kysyisi, pidänkö häntä tyhmänä. Eikä hän arvosta spontaaneja suihinottoja, vaan ainoastaan tietyissä tilanteissa.

Vierailija
42/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle miehenä kyllä kelpaisi normaali toisen 'hellä' hipaisu/huomioiminen ohikulkiessa. Vastaaminen (edes jotenkin) kun silittelen vaimoa (ihan siveellisesti). Seksikin useammin kuin pari kertaa kuussa voisi olla kivaa. Seksiä ei suoranaisesti kielletä, mutta selvästi asiaan suhtaudutaan ikävänä velvollisuutena. Voihan todellakin olla, että olen niin surkea rakastaja, ettei touhu erään huvita, mutta voisihan sitä edes vihjaista toimimaan toisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän