Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - millaista huomiota haluatte naisilta?

Vierailija
13.07.2017 |

Tunnen kolme miestä, jotka ovat eronneet sen takia, etteivät ole saaneet vaimoltaan tarpeeksi huomiota. Yksikin on eronnut jo kolme kertaa ja sanoo syyksi tämän.

Minun eksäni petti syystä, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Minä en kuitenkaan koskaan nalkuttanut tai märissyt tekemättömistä töistä. En dominoinut. Tein ruoat valmiiksi ja autoin. En yhtään ymmärrä, mikä arvostus jäi puuttumaan.

Eli mitä ihmeen huomiota miehet oikein haluavat? Antakaa konkreettisia esimerkkejä!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kestät rehellisen vastauksen. Haluan kuten moni muukin enemmän seksiä. Varsinkin suikkareita huomattavasti useammin. Naiset teillä on useimmilla kaksi kättä, niitäkin saa käyttää. Jos itse haluatte jotain tiettyä seksin suhteen niin sanokaa se. Me miehet ei valitettavasti vieläkään osata lukea ajatuksia.

Vierailija
22/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kestät rehellisen vastauksen. Haluan kuten moni muukin enemmän seksiä. Varsinkin suikkareita huomattavasti useammin. Naiset teillä on useimmilla kaksi kättä, niitäkin saa käyttää. Jos itse haluatte jotain tiettyä seksin suhteen niin sanokaa se. Me miehet ei valitettavasti vieläkään osata lukea ajatuksia.

Toivottavasti sinäkin kestät rehellisen vastauksen: me naiset kyllä haluamme hyvää seksiä. Mutta jos seksi on puuduttavaa, niin sitä ei sitten haluakaan niin usein. Mutta mitä parempaa seksi on, sitä enemmän sitä haluaa.

Tietysti molempien pitäisi kertoa toivomuksistaan. Valitettavasti sitä ei vain itse tiedä, kun ei jotain tiedä. Vaikea sanoa mitä odottaa, jos ei ole kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai sä putsasit suihkukaivon ja asensit uuden kaivokielon! Kiitos kulta!" Tai vaimo tulee aamulla halaamaan eteisessä ja sanoo:"Näytät namilta, illalla tavataan!"

Eikä kaikesta tarvitse sanoa, tietenkään, mutta välillä. Ihan sama kuin että mies kehuu sun keitoksiasi:"Onpa tosi hyvää bolognesea! Tällaista ei saa edes ravintolasta." Tai sanoo että olet herkkupeppu ja sulla on nätti kesämekko.

Ihan normielämää.

Vierailija
24/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, jonka mies odottaa kaikesta tekemisestään kiitosta, niin minunkin. Olen vain sanonut että heti kun hän kiittää minua kaikista niistä asioista joista itse odottaa kiitosta, niin alan kiittämään häntä :D

Oppi on tavallaan mennytkin perille, sillä hän nykyään huomaa kun olen siivonnut tai laittanut ruuan. Minäkin huomaan hänen siivoamisensa ja ruuanlaiton :)

T: 19

Vierailija
25/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kolme miestä, jotka ovat eronneet sen takia, etteivät ole saaneet vaimoltaan tarpeeksi huomiota. Yksikin on eronnut jo kolme kertaa ja sanoo syyksi tämän.

Minun eksäni petti syystä, etten arvostanut häntä tarpeeksi. Minä en kuitenkaan koskaan nalkuttanut tai märissyt tekemättömistä töistä. En dominoinut. Tein ruoat valmiiksi ja autoin. En yhtään ymmärrä, mikä arvostus jäi puuttumaan.

Eli mitä ihmeen huomiota miehet oikein haluavat? Antakaa konkreettisia esimerkkejä!

Läheisyyttä, kosketuksia, halailua, pussailua.

Vierailija
26/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi vaikka tuoda kavereitaan samaan sänkyyn. Sellaista naista minä rakastaisin ; )

Vierailija
27/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haleja, suukkoja, kehuja, yllätyslahjoja tai jotakin spontaania tekemistä.

Samaa kai kuin nainenkin.

Mistä toivot sinua kehuttavan? Siitä, että veit roskat?

No siitä, että näytän hyvältä, olen haluttava, osaan tehdä asian X hyvin, huomioidaan eikä pidetä itsestäänselvänä... mitä nyt ihminen toiselta kaipaa. Jos ei puolisolta saa, niin hakee muualta.

Eli haluat tulla nostetuksi jalustalle.

Vierailija
28/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hyvänä miestä, halaan, pussaan, suuseksiäkin on, ei varmaan ihan niin usein kuin mies toivoisi, kehun kokkauksia vuolaasti (on oikeasti hyvä kokki), kehun komeaksi jne. En tietenkään koko ajan, ettei mene liian lällyksi.

Vierailija
29/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spontaaneja suihinottoja ja joskus voisi käyttää seksikkäitä alusasuja ja antaa rahaa, tuoda oluen. Ei oo liikaa pyydety.

Miksi tullut näin paljon alapeukkuja? Tuon rahajutun voi jättää toki pois, mutta muuten on kyllä täyttä asiaa.

Vierailija
30/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinäkin kestät rehellisen vastauksen: me naiset kyllä haluamme hyvää seksiä. Mutta jos seksi on puuduttavaa, niin sitä ei sitten haluakaan niin usein. Mutta mitä parempaa seksi on, sitä enemmän sitä haluaa.

Tietysti molempien pitäisi kertoa toivomuksistaan. Valitettavasti sitä ei vain itse tiedä, kun ei jotain tiedä. Vaikea sanoa mitä odottaa, jos ei ole kokemuksia.

Tiedän että hyvää haluaa useammin. Nykyinen halusi pitkään alkuinnostuksen jälkeen tarpeeksi seksiä. Olen sanonut asiasta ja siitä kehittyy riitelyä. Tämä suhde on lopussa ja se harmittaa. Ihan hyvä nainen mutta menettänyt mielenkiinnon seksiin ainakin minun kanssa. 

Vierailija
31/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin vähän aika sitten 3kk ajan naista joka ei koskaan antanut minkäänlaista huomiota tai kehua.

Itse tykkään antaa naiselle kehuja milloin mistäkin mutta tämä nainen ei kertaakaan koko 3kk aikana kehunut minua mitenkään.

Jos meillä oli 1-3 viikon tauko näkemisessä niin sanoin naiselle tavatessamme että mulla tuli ikävä sua. Nainen ei vastannut tähän mitään, eli hän ei ikävöinut mua.

Halauksissakin ja aloitteenteossa seksin suhteen minä olin se joka olin paljon aktiivisempi.

Eli näissä asioissa kaipaisin naiselta tekoja: Mies tykkäisi jos häntä kehuttaisiin edes joskus ja kuulisi että nainen ikävöisi häntä kun ette näe ja hellyyttä toivoisi naisen osoittavan oma-aloitteisesti.

Ei varmaan mikään yllätys että kyseiseltä naiselta sain pakit.

Vierailija
32/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä, että näytän hyvältä, olen haluttava, osaan tehdä asian X hyvin, huomioidaan eikä pidetä itsestäänselvänä... mitä nyt ihminen toiselta kaipaa. Jos ei puolisolta saa, niin hakee muualta.

Eli haluat tulla nostetuksi jalustalle.

Ei, kun ihan normaalia rakastuneen pariskunnan yhteiselämää. Keneltä muulta sitä kiinnostusta ja läheisyyttä oikein saisi toivoa kuin omalta kullalta? Jos ei saa, niin silmä rupeaa vilkuilemaan muualle. Ihan inhimillistä. Kaipa sinäkin toivot, että puolisosi huomaa (edes joskus) kiittää silitetystä paidasta, jonka sinä laitoit vaatekomeroonsa? Tai siitä, että hoidit viikkosiivouksen tällä viikolla? Tai että olet käynyt kampaajalla ja näytät hyvältä?

t. Laitoin tuohon tuon esimerkkiviestin, missä mies kehuu vaimonsa kokkauksia ja kesämekkoa.

Vierailija
33/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei siis riitä, että puolisi haluaa sinua? Se pitää vielä ääneenkin sanoa?

Jos teet jotain, niin se ei riitä, että lopputulos kelpaa, vaan sitä pitää vielä erikseen hehkuttaa?

Eli onko kyse siitä, että sanallisesti hehkutetaan asioita. Hassua, koska yleensähän miehistä sanotaan, etteivät turhia puhu. Luulisi siis, etteivät oleta puolisonkaan turhia puhuvan.

Ap

Taidat provoilla? Kukaan ei ole sanonut hehkutuksesta mitään. Kai naisestakin on mukavaa, jos mies joskus sanoo kauniiksi? Tai kun nainen on laittautunut/käynyt kampaajalla/ostanut uuden vaatteen, niin mies kehaisee, että näytät hyvältä. Tai jos olet laittanut ruokaa ja mies sanoo, että "onpa hyvää".

Väänsin sinulle rautalangasta, ole hyvä. 

Vierailija
34/42 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei siis riitä, että puolisi haluaa sinua? Se pitää vielä ääneenkin sanoa?

Jos teet jotain, niin se ei riitä, että lopputulos kelpaa, vaan sitä pitää vielä erikseen hehkuttaa?

Eli onko kyse siitä, että sanallisesti hehkutetaan asioita. Hassua, koska yleensähän miehistä sanotaan, etteivät turhia puhu. Luulisi siis, etteivät oleta puolisonkaan turhia puhuvan.

Ap

Taidat provoilla? Kukaan ei ole sanonut hehkutuksesta mitään. Kai naisestakin on mukavaa, jos mies joskus sanoo kauniiksi? Tai kun nainen on laittautunut/käynyt kampaajalla/ostanut uuden vaatteen, niin mies kehaisee, että näytät hyvältä. Tai jos olet laittanut ruokaa ja mies sanoo, että "onpa hyvää".

Väänsin sinulle rautalangasta, ole hyvä. 

Mutta nuo ovat perusjuttuja, samoin ketjun aiemmat vaatimukset. Mutta minun eksälle ei mikään tämän ketjun esimerkeistä ole riittänyt. Hän silti olisi halunnut enemmän arvostusta. No, aamuisia suikkareita en harrastanut... preferoin aamunukkumiseni, tosin tein sitä muulloin.

Ap

Vierailija
35/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva, kun vaimo joskus tekee ruoan valmiiksi kun tulen treeneistä. Tykkään myös seksikkäistä alusasuista. Tykkäisin myös satunnaisista suikkareista, mutta niitä en valitettavasti saa.

Vierailija
36/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 asiaa, ja mies pysyy tyytyväisenä:

Suihinotto ja hyvät voileivät. Jos sillä ei ole nälkä, niin sitten se toinen.

Vierailija
37/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillistä huolenpitoa ja vastapainoksi rietasta seksiä vähintään 1x päivässä. Näin se on. Vaikeaa toteuttaa, jos perheessä on oikeita lapsia joille sitä huolenpitoa pitää myös riittää.

Vierailija
38/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista tuo arkipäiväinen kehuminen voi tuntua tyhmältä tai naurettavalta, mutta mies haluaa tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, tärkeä osa perhettä ja avioliittoa. Että hänen panoksensä on tärkeä. Tämä saavutetaan juuri tuolla naisten halveksimalla perusarjen huomioimisella (kehutaan, fyysinen kosketus, yhdessäolo).

Moni nainen ajaa tähän miinaan. Mies tuntee itsensä arvottomaksi ja hakee lohtua toisen naisen sylistä.

- ohis -

Vierailija
39/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kuvataan hyvää vaimoa. Mutta seksi jää puuttumaan. Tosiaan hyvät suikkarit oluen kera ja naisen kiinnostus ja aito halu tyydyttää miestään ja tietysti myös itse nauttia sängyssä.

Vierailija
40/42 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista tuo arkipäiväinen kehuminen voi tuntua tyhmältä tai naurettavalta, mutta mies haluaa tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, tärkeä osa perhettä ja avioliittoa. Että hänen panoksensä on tärkeä. Tämä saavutetaan juuri tuolla naisten halveksimalla perusarjen huomioimisella (kehutaan, fyysinen kosketus, yhdessäolo).

Moni nainen ajaa tähän miinaan. Mies tuntee itsensä arvottomaksi ja hakee lohtua toisen naisen sylistä.

- ohis -

Taisi olla aika tyhjentävä vastaus. Ottakaa opiksenne, naiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi