Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä pitää lähes tyhjällä parkkipaikalla pysäköidä ihan viereen?

Vierailija
13.07.2017 |

Kun tilaa on vaikka muille jakaa? Tänään taas vastaava tilanne, mukava tunkea lasta turvaistuimeen, kun toinen auto on ihan kiinni. Tosin annoinkin oven paukahdella sitä päin ihan huolella.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä minusta on juuri se, että parkkeerataan autoja hajapaikoille ja väliin ja rakoja, joihin ei meinaa mahtua. Siististi vierekkäin, niin muillakin on tilaa.

Ja ap on törkeä, jos on tahallaan paukutellut ovia viereiseen autoon. Toivottavasti on kamerat pihalle

Vierailija
22/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ruutuja täyttä järjestäen, niin tyhjät paikat on helpompi huomata.

Tämä on se looginen tapa, että täytetään paikat ruutu kerrallaan lähempään kauemmaksi, mutta ap sooloilullaan sotkee koko logiikan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävintä minusta on juuri se, että parkkeerataan autoja hajapaikoille ja väliin ja rakoja, joihin ei meinaa mahtua. Siististi vierekkäin, niin muillakin on tilaa.

Ja ap on törkeä, jos on tahallaan paukutellut ovia viereiseen autoon. Toivottavasti on kamerat pihalle

En vaan ymmärrä tätä miksi pitää jättää sinne tänne, kun vain voisi järjestään täyttää niitä paikkoja.

Vierailija
24/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole isokokoinen ja totta helvetissä paukuttelen, jos tarvii tyhjällä parkkipaikalla ajaa IHAN KIINNI. Ylläri, että täällä ihmiset alapeukuttaa, näkee että aika moni harrastaa just tätä kylki kylkeen-pysäköintiä. Jos se auto pitää ajaa viereen, niin miten olisi vaan ihan keskelle sitä ruutua?

Ja en kuitenkaan jätä niin syrjään, että kukaan täysijärkinen luulisi mun olevan joku kimppakyytiläinen tms, vaan tarkoitin, etten jätä ihan siihen ovien lähelle, missä onkin aina eniten autoja.

Toivottavasti ne kolhut auton kyljissä saisivat ihmiset heräämään, että miten se auto kuuluu pysäköidä. Ehkä se on väärin ja vähän asioiden ottamista omiin käsiin, mutta kun ihmisten tyhmyys vaan ihmetyttää mua. Ap

Vierailija
25/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeastiko täytätte ruutuja jossain järjestyksessä? Antakaa mun kaikki kestää :D eihän kukaan tee niin. Jos on niin vaikeaa löytää tyhjiä paikkoja, ehkä on vaan parempi kulkea bussilla. Ap

Vierailija
26/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on laumasielu.

Jätä jatkossa autosi kahteen ruutuun. Tämä on täysin laillista. Ne viivat on vain osoitus paikasta, ei sulkuviivoja joiden ylittäminen on kiellettyä. Harva kehtaa vastaavalla tavalla pysäköidä "väärin"

Samalla tavalla joku muu voi pysäköidä autonsa aivan senttien päähän tuolla tavalla pysäköidyn auton kyljestä näpäyttääkseen bemaristia. Ja toinen toiselle puolelle. Mene sitten autoosi vaikka kattoluukusta.

Vierailija
27/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole isokokoinen ja totta helvetissä paukuttelen, jos tarvii tyhjällä parkkipaikalla ajaa IHAN KIINNI. Ylläri, että täällä ihmiset alapeukuttaa, näkee että aika moni harrastaa just tätä kylki kylkeen-pysäköintiä. Jos se auto pitää ajaa viereen, niin miten olisi vaan ihan keskelle sitä ruutua?

Ja en kuitenkaan jätä niin syrjään, että kukaan täysijärkinen luulisi mun olevan joku kimppakyytiläinen tms, vaan tarkoitin, etten jätä ihan siihen ovien lähelle, missä onkin aina eniten autoja.

Toivottavasti ne kolhut auton kyljissä saisivat ihmiset heräämään, että miten se auto kuuluu pysäköidä. Ehkä se on väärin ja vähän asioiden ottamista omiin käsiin, mutta kun ihmisten tyhmyys vaan ihmetyttää mua. Ap

Sinule ei ole mitään oikeutta vanhingoittaa toisten omaisuutta vaikka kuinka menisi tunteisiin. Kaikille sekopäille niitä näyttää lapsia siunaantuvan. Ei voi kuin olla pahoillaa heidän puolesta.

Vierailija
28/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhepaikalle saa jättää kuka vaan, niiden käyttöä ei ole laissa määritelty toisin kuin invapaikkoja.

Todellakin parkkeeraan lapsiperhepaikalle, ettei muiden pe*shedelmät kolhi autoa.

Vierailija
29/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan oikeastiko täytätte ruutuja jossain järjestyksessä? Antakaa mun kaikki kestää :D eihän kukaan tee niin. Jos on niin vaikeaa löytää tyhjiä paikkoja, ehkä on vaan parempi kulkea bussilla. Ap

Ihan oikeasti näin opettiin jopa autokoulussa. Samaa voisi suositella sinulle, bussin käyttämistä.

Vierailija
30/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärellä on kamala tapa. Se parkkeeraa vanhan kottosensa aina parkkipaikan hienoimman auton viereen:)

Kiintoisaa! Mikähän syy tähän on? Haluaako hän saada oman autonsa näyttämään "huonommalta", vai haluaako että hänen autonsa (tai hänet itsensä) huomataan paremmin, kun ihmiset ehkä todennäköisemmin katsovat siihen suuntaan?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärellä on kamala tapa. Se parkkeeraa vanhan kottosensa aina parkkipaikan hienoimman auton viereen:)

Hän minimoi kolhimisen todennäköisyyden. Kalliiden autojen kuskit eivät halua naarmuttaa omaa autoaan eli vieressä oleva romukin säästyy.

Ahaa, olisikohan se sitten tuo. Enpä olisi tullut itse koskaan ajatelleeksikaan. Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
31/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on laumasielu.

Jätä jatkossa autosi kahteen ruutuun. Tämä on täysin laillista. Ne viivat on vain osoitus paikasta, ei sulkuviivoja joiden ylittäminen on kiellettyä. Harva kehtaa vastaavalla tavalla pysäköidä "väärin"

Samalla tavalla joku muu voi pysäköidä autonsa aivan senttien päähän tuolla tavalla pysäköidyn auton kyljestä näpäyttääkseen bemaristia. Ja toinen toiselle puolelle. Mene sitten autoosi vaikka kattoluukusta.

Sitä odotellessa. Mutta en usko, että minun toyota herättää samalla tavalla kateutta kuin tosiaan joku bemmi. :D

Vierailija
32/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin syyksi osaamattomuutta parkkeerata (on vielä tuore kuski tms.), mutta tosiaan, miksei tällainen henkilö sitten valitse sellaista ruutua, johon voi huoletta parkkeerata ilman, että saattaa osua liian lähelle toista autoa? Itse ainakin valitsen vapaiden ruutujen riittäessä ruudun, jonka vieressä ei ole toista autoa, koska en vielä saa autoa varmuudella juuri sopivaan täydelliseen kohtaan (tuore kuski), vaikka viivojen sisälle menisikin. Omaa autoa ei ole, joten harjoittelua tulee pikku hiljaa...

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi pitää oikein tahallaan ovellaan töniä toisen autoa ketutustaan osoittaakseen. Olisit vaikka jättänyt ikkunaan lapun tai jotain, jos oli pakko mieltä osoittaa.

Vierailija
33/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on pirun huono provo :D Tuollainen rattiraivo on vaarallista. Mitä kaikkea mahtakaan tapahtua, jos jollekin tapahtuu ihan inhimillinen virhe liikenteessä? Ap ajaa kylkeen?

Vierailija
34/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun auton kylkeä pitkin on hyvä tähdätä omaan ruutuun. Jos on tyhjää ympärillä, menee vinoon ja viivan päälle. Näin perusteli työkaveri, nainen, tapaansa parkkeerata aina toisen auton viereen tai mieluiten kahden väliin.

Tyttis änkee taas aina ovea lähimpään ruutuun, vaikka olis kuinka ahdas väli.

Vierailija
35/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin syyksi osaamattomuutta parkkeerata (on vielä tuore kuski tms.), mutta tosiaan, miksei tällainen henkilö sitten valitse sellaista ruutua, johon voi huoletta parkkeerata ilman, että saattaa osua liian lähelle toista autoa? Itse ainakin valitsen vapaiden ruutujen riittäessä ruudun, jonka vieressä ei ole toista autoa, koska en vielä saa autoa varmuudella juuri sopivaan täydelliseen kohtaan (tuore kuski), vaikka viivojen sisälle menisikin. Omaa autoa ei ole, joten harjoittelua tulee pikku hiljaa...

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi pitää oikein tahallaan ovellaan töniä toisen autoa ketutustaan osoittaakseen. Olisit vaikka jättänyt ikkunaan lapun tai jotain, jos oli pakko mieltä osoittaa.

Kyse voi olla myös vanhemmat ihmisestä, joka ei uskalla ajaa sinne missä on useampi auto. Jokainen pitäisi vähän osata hillitä itseään kun tosiaan on eritasoisia kuskeja. Kaikki, kun ei voi olla yhtä hyviä kuin ap. Jaxuhaleja hänelle, kun joutuu muiden heikkouksien kanssa elämään.

Vierailija
36/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, näin käy aina etenkin jos omaa uuden auton. Taloyhtiön parkkipaikalla vieressäni on auto joka on siinä jatkuvasti ja parkkeeraa sen uuden automme ihan kiinni kun vissiin pelkää että hänen vieressä oleva auto kolhii omaansa! mutta, sitten ei juuri kukaan aja viereen jos oma auto on ihan sameana liasta ja jos on vielä jotain linnun kakkaa ikkunoissa. Huvittavaa :D

Sama ilmiö muuten kaupan jonossa. Voi luoja kun pitää hengittää niskaan! Vaikka jättäisin hiukset oesemättä niin kiinni tullaan. Kerran tästä sanoinkin ja oli kyllä näkemisen arvoinen ilme neidillä..

Vierailija
37/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ja kun mua ärsyttää taas se, ettei parkkipaikkaa täytetä järjestyksessä. Ruudullisissa paikoissa tämä ei tietenkään haittaa, mutta monesti ns. hiekkaparkeissa ensimmäinen ajaa jonnekin keskelle, seuraava reilun hajuraon kanssa jonnekin sinne viereen, kolmas jonnekin vähän toiseen reunaan, neljäs sinne ekan ja kolmannen väliin. Lopputulos on se, että autot on sellaisilla 1,5m väleillä ja parkkipaikka täysi, vaikka reunasta alkaen täyttämällä sinne olisi mahtunut tuplasti enemmän autoja!

Vierailija
38/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ainoa jolla on vaikeaa pysäköidä on ap, joten ehkä hänen on vaan parempi kulkea bussilla.

Vierailija
39/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkaan ei yllätä, että naiset on just näitä ketkä ajavat toisten viereen. Miten vaikeaa on saada auto parkkiruutuun? No, naiselle näemmä todella vaikeaa.

Vierailija
40/81 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkaan ei yllätä, että naiset on just näitä ketkä ajavat toisten viereen. Miten vaikeaa on saada auto parkkiruutuun? No, naiselle näemmä todella vaikeaa.

Jotenkaan ei yllätä, että jonkun suusta voi tulla näin idioottimainen lause. Osakin jopa sitä odottaa, mutta ihmeen kauan siihen meni.