Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Kuronen ja Netta Suikkanen

Vierailija
13.07.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kuronen-lemmekkaana-Ruisrockissa-Pus… Wow, en olekaan ennen kuullut tuosta Netasta... Upea kansainvälinen kaunotar!

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen

Vierailija
2/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se pitänyt arvata. Mutta eikös Sami ja Mirkka kertoneet, ettei eroon liity kolmasia osapuolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Netta seiskassa ollut monesti aiemminkin.

Vierailija
4/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettahan on ollut julkisuudessa jo ihan lapsena. Hänen äitinsä Anne perusti uusperheen Jari Hedmanin kanssa aikoinaan. Ovat eronneet mutta joskus olivat tosi usein julkisuudessa. Netta on muuten bloggaaja Kira Kososen bestis.

Vierailija
5/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 jo ollu iltiksessä tuo muija. Olen pettynyt mammojen hömppäjulkkistietouteen.

http://www.is.fi/viihde/art-2000000087074.html 

Vierailija
6/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta pyörii myös noiden missien kanssa ja on Sofia Ruusila-Nousiainen-Belorffin kaveri.

Vierailija
7/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exä Mirkasta ei saa puhua? Itse kuitenkin aktiivisesti hakeutuu julkisuuteen, julkaisee rohkeita kuvia ym. En ymmärrä.

Vierailija
8/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2008 jo ollu iltiksessä tuo muija. Olen pettynyt mammojen hömppäjulkkistietouteen.

Ei sitten urjennut kansainvälinen ura tälläkään.

Vierailija
9/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijjaa, tusinabimbo taas kainalossa. Kasvaisi aikuiseksi tuokin mies.

Vierailija
10/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta pyörii myös noiden missien kanssa ja on Sofia Ruusila-Nousiainen-Belorffin kaveri.

Näillä oli joskus pari vuotta sitten se jengi missä oli Sieppi, Sofia, Netta, oisko jotain chafakkeja ja sabinoita, ja sit seiskan toimittaja Carita von Runckenhjelm. Mutta ne ei ole kokoontuneet enää tänä vuonna.

Vierailija
11/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta ei ole bimbo. Hyvin älykäs nainen oikeastaan ja hänen perheensä jäsenet ovat kaikki ihania ja kauniita ja sydämellisiä ihmisiä! Ette tiedäkään miten rankkaa on kun koko elämä on ollut lööpeissä ja lehdissä ja kadulla tunnistetaan......

Vierailija
13/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta ei ole bimbo. Hyvin älykäs nainen oikeastaan ja hänen perheensä jäsenet ovat kaikki ihania ja kauniita ja sydämellisiä ihmisiä! Ette tiedäkään miten rankkaa on kun koko elämä on ollut lööpeissä ja lehdissä ja kadulla tunnistetaan......

Ja silti pitää itse vielä uudestaan julkisuuteen hakeutua? Hohhoijaa.

Vierailija
14/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko hän joku niistä Temptation Islandin osallistujista? Näyttää ainakin joltain niistä sinkkunaisista.

Tapasivat Thaimaassa kuvauksissa?

Vierailija
15/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa, että nämä keski-ikäiset ei-minkäännäköiset miehet iskevät (ja ylipäätään saavat) näitä nuoria päälle kaksikymppisiä tyttöjä itselleen. Jos asetelma olisi toinen; eli kysessä olisi 43-vuotias, hiukan plösähtänyt, hiuksensa valkaiseva, nuorekkuutta tavoitteleva ämmä ja 29-vuotias fitness-mies, niin ei kyllä suhdetta syntyisi. Mikä on tämän nuoren tytön motiivi mennä tuollaisen plösähtäneen keski-ikäisen miehen matkaan? Raha? Miehen motiivi nyt tiedämme, mutta yök.

Vierailija
16/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten urjennut kansainvälinen ura tälläkään.

Sehän tiedettiin jo siinä jutussa.

- Uskon Netan voivan tehdä töitä kotimaassa ihan laidasta laitaan.

Vierailija
17/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä.

Vierailija
18/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea? Tuoko? Tusinatyrkky pahimmasta päästä, tekotisseineen ja teko-mikälie-härpäkkeineen.

Vierailija
19/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Kuronen on kyllä aika namu (ei julkisuuden takia). En tunne enkä ole tavannut, voi olla että livenä ei sykähdyttäisi, mutta eihän tuo nyt niin kauhea setämies ole. Ymmärrän jos nuoremmatkin tykkää.

N33

Vierailija
20/95 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen on kuuma ikäisekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä