Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen (nainen) ei hymyile, vaikka hänelle hymyiltäisiin?

Vierailija
12.07.2017 |

Olen tehnyt pientä ihmistutkimusta mm. salilla ja kaupassa käydessäni. Taustatietoa: olen parikymppinen, massasta erottuva nainen. Varattuna olen toteuttanut testaustani lähinnä naisiin, etten luo väärää mielikuvaa miehille.

Miten voi olla mahdollista, ettei suomalainen nainen hymyile kanssasisarelleen takaisin?
Valehtelematta vain noin yksi nainen vastaa hymyyni vaikkapa salilla käydessäni. Muut vain tuijottavat tylyinä, eivätkä näytä kovin fiksuilta mutrunaamoineen.

Miksi näin on? Miksei suomalainen osaa hymyillä saati vastata hymyyn?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää uskalla hymyilläkään kuin tutuille miehille, jotta ei ymmärrettäisi väärin. Tuntemattomat naiset harvoin hymyilevät takaisin. Olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja tykkäisinkin tutustua pelkällä hymyllä aloittaen, mutta ei, hirveästi ei takaisin hymyjä tule...

Minulle naiset usein hymyilevät. Mutta kenties olenkin sellainen mies, ettei naisia haittaa vaikka jotenkin heidän hymyilyyn reagoisinkin. Ehkä sitä haluavatkin.

Vierailija
102/103 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä siirtymä ja viherverot ovat vieneet ihmisten rahat, joten ei paljon hymyilytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hymyilyt, kehut yms kääntyy pään sisällä v!ttuiluksi. Varmaan koulukiusaamisen peruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän