Tunnen vetovoimaa varattua miestä kohtaan
Kertokaa mulle kuvitellenko vain... pari viikkoa sitten ulkomaan työmatkalla (olen melko uusi työpaikalla) koin flirttiä varatun miehen kanssa. Hän kosketteli minua paljon esim selästä ja vyötäröstä piti kiinni ohimennen. Työmatkalla illallisella hän kulku takaatani ja koski hiuksiani. Kun otimme yhdessä porukalla valokuvaa, meidän välissä seisoi yksi ja hän toi käden minun vyötärölleni ja ns kutitti vyötäröltäni ja pisti kättään vähän alemmas alaselälle. Työmatkalla myös kuin porukassa puhuimme siitä kun olen tällä hetkellä sinkku nainen, niin tämä mies heitti siihen kommenttia että harmi kun olen varattu.
Kun olimme lentokentällä niin jotenkin pystyin vain kehonkielestä aistimaan sen että välillämme oli vetovoimaa, tiedän kun saan vahvan tunteen että se on yleensä totta mutta tämä on hämäävää, en ole ennen tuntenut varattua kohtaan näin. Töissäkin viimeksi eilen, hän tuli viereeni tervehti minua ja laittoi käden hellästi selkääni ja vyötärölle ja piti siinä tovin. Muille naisille ei samalla tavalla, esimerkiksi kyllä hän saatta olkapäälle muita koskea mutta aistin vain tässä jotain eriä. Kertokaa kuvittelenko vain vai onko veto molemminpuolista...
Kommentit (21)
Hauska ketju, kun moni vetää herneen sieraimeen ja epäilee trolliksi. Voi toki ollakin, mutta luuletteko, ettei tuollaisia ryhmiä ole pilvin pimein nykyään? Hieman nettiä selaamalla löytyy aika monta vastaavaa ihan kuvien ja nimienkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju, kun moni vetää herneen sieraimeen ja epäilee trolliksi. Voi toki ollakin, mutta luuletteko, ettei tuollaisia ryhmiä ole pilvin pimein nykyään? Hieman nettiä selaamalla löytyy aika monta vastaavaa ihan kuvien ja nimienkin kanssa.
Juu ja tämä on ihan täysin totta. Ap
Toisenlaisessa tilanteessa tuollainen olisi miehen puolelta ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelua tuo on.
Ei se ole ahdistelua jos minä en tunne sitä ahdisteluksi. Päinvastoin.
Jos mies koskee naista, niin se on ahdistelua. Siat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelua tuo on.
Ei se ole ahdistelua jos minä en tunne sitä ahdisteluksi. Päinvastoin.
Mies on joka tapauksessa lipevä sika.
Ootko töissä Management Eventsissä? :D
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmätyössä on voimaa" ;)
Niin tuntee kuule moni muukin, mutta ihmisestä tekee ihmisen se, että ei tarvitse joka mielihalun mukaan toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ap
Kuvittelet tai et, niin työkaverin kanssa tuskin kannattaa alkaa mitään säätämään etenkään jos hän on varattu. Maailma on miehiä täynnä, niin miksi sinun pitäisi lähteä tällaisen miehen kanssa jotain kehittelemään, joka mitä ilmeisimmin on myös aika kusipää kun noin avoimesti ja toistuvasti flirttailee toisen naisen kanssa, vaikka seurustelee. Kuvitteletko, että ei tekisi samaa sinun kanssasi jos vaikkapa vaimonsa jättäisi ja alkaisi sinun kanssa seurustelemaan?
Taas jännämies vie ja nainen vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ap
Jaa. Ootko töissä Studentworkilla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ap
Jaa. Ootko töissä Studentworkilla? :D
En kyllä sielläkään :)
Polkee kerran ja se oli siinä. Älä ole hölmö! Pelimies! Pettäjä!!
Naiset alkoivat sitten luettelemaan miestensä työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkoivat sitten luettelemaan miestensä työpaikkoja.
Kova tuntuu olevan luotto. Taitaa monelta löytyä jännis kotoa.
Kokeneen naisen varoitus: Mies tuntuu vievän sinua kuin litran mittaa. Kyllä, vetovoima selvästi on molemminpuoleista ja kyllä, saisit erittäin todennäköisesti hänet sänkyysi jos vain haluaisit. Mutta hän on varattu. Lue tuo lause niin moneen kertaan, että ymmärrät sen. Hän on varattu. Haluatko olla varatun miehen hoito? Ja vieläpä sellaisen varatun miehen hoito, jota joudut näkemään töissä sen jälkeen, kun hän on sinuun kyllästynyt ja siirtynyt pitämään kättään seuraavan uuden kollegan vyötäröllä?
Jos tuo ei tuota sinulle ongelmia niin anna palaa, mutta pitäkää huolta, että työkaverit ja miehen vaimo eivät koskaan ikinä milloinkaan saa asiasta millään tavalla tietää. Edes sitten kun olet katkera siitä, kun mies ei jätäkään vaimoaan ja/tai siirtyy seuraavaan rakastajattareen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle kuvitellenko vain... pari viikkoa sitten ulkomaan työmatkalla (olen melko uusi työpaikalla) koin flirttiä varatun miehen kanssa. Hän kosketteli minua paljon esim selästä ja vyötäröstä piti kiinni ohimennen. Työmatkalla illallisella hän kulku takaatani ja koski hiuksiani. Kun otimme yhdessä porukalla valokuvaa, meidän välissä seisoi yksi ja hän toi käden minun vyötärölleni ja ns kutitti vyötäröltäni ja pisti kättään vähän alemmas alaselälle. Työmatkalla myös kuin porukassa puhuimme siitä kun olen tällä hetkellä sinkku nainen, niin tämä mies heitti siihen kommenttia että harmi kun olen varattu.
Kun olimme lentokentällä niin jotenkin pystyin vain kehonkielestä aistimaan sen että välillämme oli vetovoimaa, tiedän kun saan vahvan tunteen että se on yleensä totta mutta tämä on hämäävää, en ole ennen tuntenut varattua kohtaan näin. Töissäkin viimeksi eilen, hän tuli viereeni tervehti minua ja laittoi käden hellästi selkääni ja vyötärölle ja piti siinä tovin. Muille naisille ei samalla tavalla, esimerkiksi kyllä hän saatta olkapäälle muita koskea mutta aistin vain tässä jotain eriä. Kertokaa kuvittelenko vain vai onko veto molemminpuolista...
Todellisen varmuuden välisestänne vetovoimasta saat kun annat koittaa vähän syvemmältä. Seuraavan kerran kun koskettaa sinua niin nostat vähän hameenhelmaa ja pyllistät. Jos ei silloin tajua kopeloida sua kunnolla niin on kyllä saamaton mies.
Susta on kuuten kirjoitus ylilaudalla, kannattaa käydä lukemassa...
Haluaa polkea sinua kuin tulpatonta mopoa. Sen jälkeen ei ole tuntevinaankaan.