Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni suomalainen nainen on kummallisen kaunis

Vierailija
15.08.2025 |

Kun Helsingissä (missä ei ole mitään yhtä suomalaisheimoa, vaan paikka on ero suomalaisheimojen sulatusuuni), niin tulee melkein joka päivä ihailtua kuinka kauniita naisia suomalaisista löytyy.

Osa melkein kuin jotain filmitähtiä, eikä todellakaan sitä mitä IP-lehdistön täytehuulijulkkikset edustavat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaan paikka on ero* suomalaisheimojen sulatusuun"

* En tiedä mistä "ero" tuli, vaan tarkoitin paikka on KUIN suomalaisheimojen sulatusuuni

Tänäänkin ei nyt suu auki tullut ihmeteltyä, mutta kuitenkin ihailtua suomalaisten kauneutta.

Vierailija
2/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joku kaupan kassa on usein tosi kaunis, kauniimpia kuin ne mitä mediassa hehkutetaan. Tämän itse naisenakin huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos käynyt etelän maissa. On sielläkin.

Vierailija
4/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole, suomessa kauniita naisia on ehkä 1% väestöstä

Vierailija
5/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu jäästä. Ihmiset on jäässä ja sulaa vasta heinä elokuussa rannoilla . Jäätyy taas syysmarraskuussa.  Pakkasen puremaa eli hiukan kohmeessä kylmässä.  Siitä tulee huurteinen kauneus. 

Vierailija
6/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiellä Jeesusta se voi sut pelastaa.  Kuoleman jälkeen .  Mikään paha ei pääse taivaaseen eikä pelastu.  

Vierailija
7/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Toinen unpopular opinion on (näin ulkomailla asuneena) että suomalaiset miehet on aika miehekkäitä ja monilla on miellyttävä matala ääni. 

Vierailija
8/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä teillekin.

Vierailija
9/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset, slaavit ja balttinaiset tosi kauniita. Jokin kummallinen erottuva, rumanseksikäs piirre usein, esim. vinot silmät, iso suu, korkeat poskipäät. Vau! Panisin!

Vierailija
10/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös ei ole usein niin viehättävää moniin ulkomaisiin naisiin verrattuna, mutta tykkään kyllä suomalaisten naisten ulkonäöstä, siis ainakin, jos ovat hoikkia. 

Vierailija
11/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku kaupan kassa on usein tosi kaunis, kauniimpia kuin ne mitä mediassa hehkutetaan. Tämän itse naisenakin huomannut.

Mediaan ja julkkiksiksi tunkevat yleensä ihmiset, jotka eivät ole kummoisen näköisiä mutta hakevat huomiota, koska heillä on huono itsetunto. Tavalliset kauniit/komeat ihmiset eivät välitä tunkea parrasvaloihin samalla tavalla. Sen takia aina sanon, ettei tule montaa hyvännäköistä julkkista kyllä mieleen, mutta ihan katukuvassa voi nähdä hyvin kivannäköisiä tavallisia ihmisiä.

Vierailija
12/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitusviesti lienee pienessä hiprakassa aloitettu ja verailut filmitähtiin yms. ovat liiottelua.

Silti olen itse pointista samaa mieltä, että Suomessa näkyy huomattavan paljon (nuoremman sukupolven) naisia, jotka eivät ole julkkiksia, mutta ovat heitä paremman näköisiä.

En ole niin paljon matkustellut, että osaisin sanoa ovatko suomalaiset naiset nyt erityisen kauniita (heitä löytyy joka maasta), mutta vähintään sen verran ettei mitään syytä vaatimattouuteenkaan ole.

Toinen juttu on siinä, että Helsinki ja pk-seutu kerää koko maasta eniten parhaassa iässä olevia opiskelijanaisia, joten ihan tasapuolista kuvaa ei pelkän pk-seudun naisten tarkkailu anna suomalaisten naisten ulkonäöstä. Kuitenkin täytyy sanoa, että Helsingissä jopa moni keski-ikäinenkin nainen pitää itsensä kunnossa ja on näyttävää silmänruokaa.

Vierailija
13/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen meikitön naapurintyttö hiukset ponnarilla on paras! Pesee missit/mallit 6-0 👍

Vierailija
14/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on yllättävän hauska ja sympaattinen, olen seurustellut naisten kanssa jotka on niin hauskoja, että olisi pitänyt harkita koomikon uraa. Hauskuus tulee luultavasti siitä, että täällä saa olla oma itsensä.

Vierailija
15/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin kummallisia.

Vierailija
16/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaista suomalaista kaunista naista uskaltais lähestyä? "Ilmoja pitelee" vai millä sitä avais juttua?

Vierailija
17/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Toinen unpopular opinion on (näin ulkomailla asuneena) että suomalaiset miehet on aika miehekkäitä ja monilla on miellyttävä matala ääni. 

Suomalaiset miehet ovat komeita.

Vierailija
18/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen suunnalla ja siitä pohjoiseen alkaa kauniimpaa näkyä, naturellia kauneutta. Helsingissäkin nättejä mutta paljon pinnallisempaa laittautumista

Vierailija
19/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole, suomessa kauniita naisia on ehkä 1% väestöstä

Jos joka sadas vastaantulija laittaa polvet veteliksi, niin sehän on valtavan paljon. Olen itse notkahtanut kaupan kassalla heteronaisena. Oli niin kertakaikkiaan järkyttävän kaunis tyttö kassalla. 

Vierailija
20/23 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut joskus mietittyä, että suositaanko asiakaspalvelutöihin kauniita hoikkia isorintaisia naisia, kun sellaisia olen aspoissa nähnyt paljon useammin, kuin monissa muissa yhteyksissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän