Tunnen vetovoimaa varattua miestä kohtaan
Kertokaa mulle kuvitellenko vain... pari viikkoa sitten ulkomaan työmatkalla (olen melko uusi työpaikalla) koin flirttiä varatun miehen kanssa. Hän kosketteli minua paljon esim selästä ja vyötäröstä piti kiinni ohimennen. Työmatkalla illallisella hän kulku takaatani ja koski hiuksiani. Kun otimme yhdessä porukalla valokuvaa, meidän välissä seisoi yksi ja hän toi käden minun vyötärölleni ja ns kutitti vyötäröltäni ja pisti kättään vähän alemmas alaselälle. Työmatkalla myös kuin porukassa puhuimme siitä kun olen tällä hetkellä sinkku nainen, niin tämä mies heitti siihen kommenttia että harmi kun olen varattu.
Kun olimme lentokentällä niin jotenkin pystyin vain kehonkielestä aistimaan sen että välillämme oli vetovoimaa, tiedän kun saan vahvan tunteen että se on yleensä totta mutta tämä on hämäävää, en ole ennen tuntenut varattua kohtaan näin. Töissäkin viimeksi eilen, hän tuli viereeni tervehti minua ja laittoi käden hellästi selkääni ja vyötärölle ja piti siinä tovin. Muille naisille ei samalla tavalla, esimerkiksi kyllä hän saatta olkapäälle muita koskea mutta aistin vain tässä jotain eriä. Kertokaa kuvittelenko vain vai onko veto molemminpuolista...
Linkki?