No kenen se ökyporsche sitten oli?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhaa autoa ei kukaan ökyrikas osta- vuosimallia 2003.
Mitäs jos olisit ihan hiljaa asioista joista et mitään tiedä.
Carrera GT:n ostaisi moni jos jostain löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa tuon erikoismallin arvo on nykyisin noin 1,3 M euroa. Arvoa voi nostaa vielä se että kolaroidun yksilön ensimmäinen omistaja oli Ruotsin kuningas. Erikoisautoissa ostajaa voi kiinnostaa myös auton historia.
Tuo on ihan höpöä tuo Ruotsin kuningas juttu. Antti Piippo osti sen uutena vuosituhannen alussa.
En voi uskoa että Antti Piipolla on ollut noin huono maku. Jonkun muun auto tuon täytyy olla.
Huoh.
Noita on yksi ainoa myyty Suomeen ja juurikin Piippo tuon osti.
Piipon vanha, mutta myi sen eteenpäin 2005
Poku Örsse
3=================D
Siinä teille hieman lerssiä
Jussi Halla-aho, skoda kuski puolueen naisia myös.
Omistaja on Teemu Selänne. Sillähän oli erilaisia keräilyautoja talli täynnä
sen verran ruma auto etten ottaisi tuota edes ilmaiseksi. toki jos rahaa olisi, niin voisin ostaa tuon ja veisin romuttamolle. saataisiin vähäisen euroopan vanhinta autokantaa vähän nuoremmaksi.
En väitä mitään, mutta asioista yleensä perillä olevat tahot ovat antaneet sen suuntaista infoa, että auto on Halla-ahon vaimon (tai vaimon isän) kuskina olisi ollut Jussi itse ja kyydissä hänen parikymppinen toyboy. Faktaa tai fiktiota, mutta näin se tuolla piireissä koetaan.
Vierailija kirjoitti:
En väitä mitään, mutta asioista yleensä perillä olevat tahot ovat antaneet sen suuntaista infoa, että auto on Halla-ahon vaimon (tai vaimon isän) kuskina olisi ollut Jussi itse ja kyydissä hänen parikymppinen toyboy. Faktaa tai fiktiota, mutta näin se tuolla piireissä koetaan.
Soppa senkun sakenee. Kuulemieni väitteiden mukaan kylkeen tullut olisi entinet hylätyksi tullut rakastajatar. Voiko pitää paikkaansa?
Kyllä se on Ala-röppösen Mika Mäkikurjensuonperältä, tunnettu liikemies joka on käynyt mm. ameriikoissa, joten ei ole pikkurahasta puutetta. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soppa senkun sakenee. Kuulemieni väitteiden mukaan kylkeen tullut olisi entinet hylätyksi tullut rakastajatar. Voiko pitää paikkaansa?
Voi hyvin pitääkin, sillä kuulemma Ala-röppösellä olisi lehtolapsi rapakon takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin pitääkin, sillä kuulemma Ala-röppösellä olisi lehtolapsi rapakon takana.
Onko Jussin vaimo siis niitä Ala-röppösiä? Ihmekkään että rahaa riittää Eiran asuntoon ja Porscheen. Mutta kenen rakastajataresta tässä nyt oli kyse? Aikamoinen sotku.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Antti Piippo?
Kiva kun joku vasemmistodemarimamma sihtaa skodallaan päin punaisia miljoona-auton keulaan. Ja sitten lässyttää, että onneksi meni vaan se miljoona-auto hajalle.
Jotkut vasurithan just sabotoi, naarmuttaa ja törmäilee arvoautoihin kun kateellisuus menee yli.
Perse Arska tuli mieleen.Jospa se oli sen
En tiedä porscheista, mut koska mun asuja kritisoidaan tällä palstalla, käytän nyt kansallismekkoa. Tykkimyssyn alle saa paplarit kätsästi piiloon. T. Rouva malmilta.
Joo, niin on, mutta hinnaltaan aika halpis tuohon porsseen verrattuna. Äkkiäkös sen vaihtasee.