Menin sitten pettämään tulevaa vaimoa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä-Kyseessä entinen ihastus.
Oon 30-vuotias mies ja olen menossa naimisiin 25-vuotiaan tulevan vaimoni kanssa.Ollaan seurusteltu 6vuotta.
Ennen tätä tulevaa vaimoani minulla oli paljon yhdenillan suhteita,jotka eivät ole olleet kovin hehkuttamisen arvoisia,mutta yksi niistä on jäänyt mieleen kovastikin. Kyseessä oli ihana nainen ,jonka kanssa näiden yhdenillanjuttujenkin jälkeen oli pientä ihastusta ilmassa puolin ja toisin ja ehdittiinkin seurustella vain vähän aikaa,kunnes tämä kyseinen nainen laittoi välit poikki miuttosuunnitelmien vuoksi. Tämän jälkeen löysinkin pian tulevan vaimoni,jonka kanssa olen elänyt elämäni parhaimpia hetkiä,tietenkin välillä riitoja ollut ilmassa,mutta tyytyväisinä ja onnellisina olemme kulkeneet pitkän yhteisen polun,sellaisen,jonka olemme yhdessä rakkaudellamme rakentaneet.
No,viime lauantaina koitti yksi elämäni odotetuimmista päivistä,nimittäin polttarit. Parhaat ystäväni olivat järjestäneet minulle ikimuistoisen päivän mukavan tekemisen merkeissä kruunaten baarikierroksen loppuillasta.
No,lähdimme porukalla pitämään hauskaa ja olimme hyvillä fiiliksillä liikkeellä loppuiltaan asti tietenkin. Kun sitten päästiin baariin,niin silmiini osui jotain todella tuttua. Siellä oli nimittäin tämä kyseinen pienen ajan ihastus,minkä kanssa oli juttua ennen tulevaa vaimoni,mistä mainitsin. Hän ei nähnyt aluksi minua,josta olin alkuun tosi helpottunut,mutta vielä muutamien juomien jälkeen olo oli sellainen estoton,joten päätin lähteä tielle..tietämätyäni niistä vaaran ja houkutuksen valinnoista. No,juteltiin niitä ja näitä kauan aikaa ja lopulta päätettiin vaihtaa vielä kerran numeroita. Kaverit olivat myös sen verran hiprakassa etteivät kauheasti enää loppuillasta kiinnittäneet touhuihini huomiota. Oli siis tarkoitus lopulta tavata seuraavana päivänä tämän naisen kanssa salaa. No,koitti se päivä terassin merkeissä ja mentiin jatkoille hänen luo ( oli siis muuttamaan takaisin samaan kaupunkiin) ja siinä sitten tapahtui jotain,mistä en pääse yli,nimittäin tein elämäni suurimman virheen. Petin tulevaa vaimoni entisen seurustelu ja ex-panoni kanssa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä. En tiedä mitä teen? Pystynkö kertomaan hänelle..meillä on kaikki järjestelyt valmiina ja häät pitäisi olla nyt viikonloppuna..olenko hiljaa,menen alttarille ja kärsin itseni takia koko loppuelämän vai kerronko rehellisesti ja otan sen riskin,että häät peruuntuu?
Kommentit (95)
Minä harvoin huutelen provoa, mutta tämä on kyllä niin selkeä tapaus. Enkä sano tätä sen perusteella, että mies ei voisi tuollaista tekstiä kirjoittaa, vaan ihan sen perusteella, että kukaan ihminen ei voi tosissaan tuollaista tekstiä kirjoittaa, jos tilanne on oikeasti tuo.
Ei mitään kommenttia siitä, mitä tuntee tulevaa kumppaniaan kohtaan. Ei mitään "mitä jos hän ei anna anteeksi" -pähkäilyä. Pelkästään "kannattaako kertoa". Ja kukaan ei myöskään jaksaisi yksityiskohtaisesti kertoa, miten kaverit olivat eri suunnalla kun tämän naisen kanssa juttelivat ja toistella, että kyse on entisestä heilasta. Otsikko on myös ihan omituinen. Kukaan ei tunkisi otsikkoon tietoa, että pettäminen tapahtui polttareita seuraavana päivänä. Ihan epäolennainen tieto ongelman kannalta.
Pane ensin kerro sitten, vähä juokse tai kuole, jännitystä elämään😀
Vierailija kirjoitti:
Provolta vaikuttaa mutta ei mahdoton tapahtuma. Mielestäni tämän kaltaisessa asiassa olisi parempi olla hiljaa. Niinkuin joku kirjoitti provo tai ei oleva asia on vain yksi pano=pelkkä suoritus ilman tunteita jne.
Nämä unohtuu ajan kanssa mutta jos tämän menisi kertomaan "morsiamelleen" olisi suuri loukkaus häntä kohtaan.
Millä logiikalla 6 vuoden takainen ihastus, joka päättyi välimatkaan = pano ilman tunteita? Tässä jos missä on tunteita ja jos morsmaikulle ei kerrota, hänet huijataan naimisiin.
Olet selvästi menossa väärän naisen kanssa naimisiin! ;)
Sitten ja sitten niin. Arg nää sitten-aloitukset on ärsyttäviä.
Eikohan kannattaisi perua ne haat ihan itse. Ala loukkaa kihalattuaisi kertomalla koko totuutta vaan sano vaan etta et ole viela valmis menemaan naimisiin. Kuten et olekaan. Anna hanelle mahdollisuus loytaa onnellisuus jonkun muun kanssa.
"Sitten ja sitten niin. Arg nää sitten-aloitukset on ärsyttäviä."
Olen ihan samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Provolta vaikuttaa mutta ei mahdoton tapahtuma. Mielestäni tämän kaltaisessa asiassa olisi parempi olla hiljaa. Niinkuin joku kirjoitti provo tai ei oleva asia on vain yksi pano=pelkkä suoritus ilman tunteita jne.
Nämä unohtuu ajan kanssa mutta jos tämän menisi kertomaan "morsiamelleen" olisi suuri loukkaus häntä kohtaan.
Mutta kokolailla mahdotonta, että joku olisi niin totaalinen idiootti, että tulisi naisten palstalle avautumaan niin, että heti ensimmäisissä lauseissa käytännössä paljastaisi henkilöllisyytensä ja siis jäisi pelkän kirjoituksen perusteella rysän päältä kiinni. "Oon 30-vuotias mies ja olen menossa naimisiin 25-vuotiaan tulevan vaimoni kanssa.Ollaan seurusteltu 6vuotta." Tuossa on jo niin tarkat tiedot, että vähiin jää tulevat avioparit, joilla speksit osuu täysin kohdalleen tuon kanssa ja jonka miehellä on ollut polttarit viime lauantaina.
Vaikka ei tuleva vaimo palstalla kävisikään, niin joku hänet tunteva kaveri tai sukulainen erittäin suurella todennäköisyydellä tämän ketjun näkisi, joten käry olisi satavarma.
Tämä onkin se tämän palstan trollien suurin sudenkuoppa. Annetaan aivan liian tarkat tuntomerkit naapurista/työkaverista/eksästä/tapahtuneesta, että jutulta häipyy uskottavuus täysin.
Tottakai tunnustat. Ei ole hyvä jos avioliitto solmitaan epärehellisyyden vallitessa.
ihana aloitus, rakastuitko tähän naiseen? Näitä sattuu, älä välitä.
Ensin näin yleisesti:
Huomaako ihmiset täällä kuinka paljon rajumpaa haukkumista taas esiintyy kun kyseessä on mies? :D
Jos tilanne olisi päinvastoin täällä olisi enemmän asiallisia vastauksia.
Itse AP on pahassa tilanteessa. Tottakai typerä virhe ja hän sitä katuu selvästi. Tietoinen oli kyllä tapahtumista koska oli selvinpäin eikä kännissä.
Vaihtoehtosi ovat joko A) et kerro ja virut omantunnon tuskissa tai B) kerrot ja kärsit seuraukset
Tuleva vaimosi taas joko A) huomaa että asia vaivaa sinua B) pääsee ehkä yli, mutta on tulevaisuudessa hyvin mustasukkainen ja tulee tekosi aina muistamaan C) jättää sinut
Itse kertoisin koska en voisi valehdella rakastamalleni ihmiselle. Hän toipuisi kyllä ajan myötä, valehtelu kaivaisi mieltäni ja myöhemmin kerrottuna pettymys vaimolla on vielä suurempi koska valehtelu tulee pettämisen päälle.
Olemme naimisissa, mutta asia painaa..
AP.
Tuon asian kanssa on vain elettävä. Mitä ja ketä se helpottaa, että kippaat henkisen moskasi morsiamesi niskoille, jos kukaan tuttavasikaan ei asiasta tiedä? Kunhan huolehdit, ettei asia toistu, ja huolehdit myös siitä, ettet tartuta vaimoosi mitään.
Ja jos syrjähypylläsi on seurauksia, esim. esikoislapsi, josta vaimosi ei tiedä mitään, kannat vastuusi siitäkin. Siinä kohtaa voi olla syytä tunnustaa vaimolle, koska olet vastuussa lapsestasi ja velvollinen olemaan hänen isänsä.