Menin sitten pettämään tulevaa vaimoa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä-Kyseessä entinen ihastus.
Oon 30-vuotias mies ja olen menossa naimisiin 25-vuotiaan tulevan vaimoni kanssa.Ollaan seurusteltu 6vuotta.
Ennen tätä tulevaa vaimoani minulla oli paljon yhdenillan suhteita,jotka eivät ole olleet kovin hehkuttamisen arvoisia,mutta yksi niistä on jäänyt mieleen kovastikin. Kyseessä oli ihana nainen ,jonka kanssa näiden yhdenillanjuttujenkin jälkeen oli pientä ihastusta ilmassa puolin ja toisin ja ehdittiinkin seurustella vain vähän aikaa,kunnes tämä kyseinen nainen laittoi välit poikki miuttosuunnitelmien vuoksi. Tämän jälkeen löysinkin pian tulevan vaimoni,jonka kanssa olen elänyt elämäni parhaimpia hetkiä,tietenkin välillä riitoja ollut ilmassa,mutta tyytyväisinä ja onnellisina olemme kulkeneet pitkän yhteisen polun,sellaisen,jonka olemme yhdessä rakkaudellamme rakentaneet.
No,viime lauantaina koitti yksi elämäni odotetuimmista päivistä,nimittäin polttarit. Parhaat ystäväni olivat järjestäneet minulle ikimuistoisen päivän mukavan tekemisen merkeissä kruunaten baarikierroksen loppuillasta.
No,lähdimme porukalla pitämään hauskaa ja olimme hyvillä fiiliksillä liikkeellä loppuiltaan asti tietenkin. Kun sitten päästiin baariin,niin silmiini osui jotain todella tuttua. Siellä oli nimittäin tämä kyseinen pienen ajan ihastus,minkä kanssa oli juttua ennen tulevaa vaimoni,mistä mainitsin. Hän ei nähnyt aluksi minua,josta olin alkuun tosi helpottunut,mutta vielä muutamien juomien jälkeen olo oli sellainen estoton,joten päätin lähteä tielle..tietämätyäni niistä vaaran ja houkutuksen valinnoista. No,juteltiin niitä ja näitä kauan aikaa ja lopulta päätettiin vaihtaa vielä kerran numeroita. Kaverit olivat myös sen verran hiprakassa etteivät kauheasti enää loppuillasta kiinnittäneet touhuihini huomiota. Oli siis tarkoitus lopulta tavata seuraavana päivänä tämän naisen kanssa salaa. No,koitti se päivä terassin merkeissä ja mentiin jatkoille hänen luo ( oli siis muuttamaan takaisin samaan kaupunkiin) ja siinä sitten tapahtui jotain,mistä en pääse yli,nimittäin tein elämäni suurimman virheen. Petin tulevaa vaimoni entisen seurustelu ja ex-panoni kanssa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä. En tiedä mitä teen? Pystynkö kertomaan hänelle..meillä on kaikki järjestelyt valmiina ja häät pitäisi olla nyt viikonloppuna..olenko hiljaa,menen alttarille ja kärsin itseni takia koko loppuelämän vai kerronko rehellisesti ja otan sen riskin,että häät peruuntuu?
Kommentit (95)
Ensinnäkin: pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Tuota itse tapahtunutta enemmän minua mietityttää, miksi se tapahtui ja mitä se tarkoittaa. Oletko ollut uskollinen koko tämän kuuden vuoden suhteen ajan, kunnes vanha suola alkoi janottaa ja repsahdit polttareiden jälkeen? Edustaako tuo vieras nainen jotain toteutumatonta haavetta? Tai siis onko hän edelleen ajatuksissasi joku unelmakumppani, jonka kanssa et vain saanut mahdollisuutta? Tuollainen voi jäädä kaihertamaan mieltä pitkäksi aikaa. Minulla kesti kymmenen vuotta päästä yli tuollaisesta, mikä ei koskaan tapahtunut. Seurustelusuhteesta on helpompi päästä yli, koska siinä ehtii tulla ne ongelmat ja eroavaisuudet, jonka vuoksi erotaan. Mutta tuollainen haavesuhde, jota ei koskaan tullut, se jää mieleen sellaisena menetettynä mahdollisuutena, josta vääjäämättä olisi seurannut ikuinen onni.
No voi vee jos olisin menossa naimisiin tossukan kanssa joka pettää minua mutta jolla ei ole munaa kertoa sitä mulle vaan tulee tänne akkojen palstalle sitä itkeksimään että pitäiskö kertoo niin... En tiiä, parkuisin sinun morsiona kovaan ääneen yötä päivää. Ja hoksaisin onneksi että aijjoo, noin munattomien kanssa en ikinä alkais millekkää - ja jatkaisin tyytyväisenä elämääni - naimattomana............. :)
P.S. Juu olen ollut naimisissa enkä ole enää 20, juu en eronnut moisesta lässyttäjästä enkä oo sittemminkään alkanut juttuihin tuommosten kanssa... Jos pettää niin pettää, jos kertoo niin kertoo mutta että vauvapalstalta sitä kyselemään - not my kinda guy...
Eikös täällä naiset toisilleenkin neuvo, että älä kerro. Jos et tee toiste, niin turha yrittää helpottaa omaa tuskaa jakamalla sitä toiselle. Jos taas teet toistekin, niin eroa itse.
Ärsyttävää, kun niin moni lause alkoi: "No,..."
Muuhun en ota kantaa, miksi ottaisin? Selvitä omat sotkusi.
Vierailija kirjoitti:
Olet itsekäs kusipää, jos kerrot.
Olet myös itsekäs kusipää, jos et kerro.
Joka tapauksessa siis sama lopputulos.
Ainostaan ekassa tapauksessa sun ei tarvitse elää valheessa koko loppu elämäsi. Itse valitsisin ehkä sen vaihtoehdon, tosin, en sortuisi tekemään noin tyhmää temppua kuin sinä!
Pilaat hääpäivän ja häät...
Etkö sinä hyvä nainen ikinä ymmärrä? NÄMÄ OVAT SURKEITA. Nyt & aina. Kiitos hei.
Kanna itse taakkasi ja anna vaimosi olla onnellinen edes heti, kunnes petät uudelleen. Toisella kerralla sitten kerrot
Kerro vain! Porvoon kirkkoherra on jo nähnyt ja kuullut kaiken, yhdet perutut häät eivät tunnu missään!
Yleensä sanoisin, että petetyllä on oikeus tietää, mutta nyt olen ehdottomasti sitä mieltä, että et kerro. Älä pilaa morsiamesi elämän isoa päivää. Jos kerrot, kaikki menee pirstaleiksi hänellä. Menkää naimisiin ja kerro joskus myöhemmin, jos siltä tuntuu. Sitten naisesi voi rauhassa miettiä, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sanoisin, että petetyllä on oikeus tietää, mutta nyt olen ehdottomasti sitä mieltä, että et kerro. Älä pilaa morsiamesi elämän isoa päivää. Jos kerrot, kaikki menee pirstaleiksi hänellä. Menkää naimisiin ja kerro joskus myöhemmin, jos siltä tuntuu. Sitten naisesi voi rauhassa miettiä, mitä tekee.
Pilata päivää?
Sekö tässä nyt on asian ydin, ettei mene päivä pilalle :D
Mitä sitten? Minä panin vaimon kaasona ollutta naista, kun Pariisissa työmatkoillamme sattumalta osuttiin samaan hotelliin.
Hyvää seksiä oli puolin ja toisin, mutta ei niin taivaallista kuitenkaan että kannattaisi alkaa "säätämään" - ainakaan kotimaan kamaralla.
Tilanne ei ole ollenkaan huono vaan juurikin päinvastoin, vaikka nyt ei ehkä siltä tunnu. Olet menossa naimisiin, joka tarkoittaa sitä että seksi loppuu. Nyt sinulla on kuitenkin tosi hyvä tilanne, koska on jo valmiiksi tiedossa sopiva sivusuhde, johon joka tapauksessaolisit päätynyt muutaman vuoden kuluessa :) Ehkä tämä oli sinulle oikea onnenpotku!
Mikäpä hätä sinulla, olet kova sepittämään tarinoita.
Häät on pilalla jokatapauksessa jos kerrot. Vai luuletko että morsian siellä ilonkyyneleitä itkee? Sika olet. Ei mitään selitettävää. Itse en kertoisi ja häpeisin itseäni lopunelämää. Kärsi yksin. Toivottavasti käytit edes kortsua.
Taasko ap yrittää että miestä haukutaan.
Itse olen täysin pettämistä vastaan. Miksi olla parisuhteessa, jos ei osaa olla vain yhden kanssa?
Mutta sinuna en kertoisi asiasta, MIKÄLI tämä jäi yhdeksi kerraksi, ja tosissaan rakastat tulevaa puolisoasi. Jos olet valmis siihen, että ei enää ikinä ketään muuta, vaan vain vaimoasi.
Omalla kohdallani jättäisin kyllä mieheni, jos kävisi vieraissa. Toisaalta, jos kyse olisi vain yhdestä kerrasta, niin olisi hyvä olla tietämättä koko asiasta (mutta jos saisin kuulla joskus myöhemmin, niin olisin todella katkera). Kaksipiippuinen juttu. En oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka ovat naimisiin menossa, ja sitten käy kuitenkin pettämässä...
Olethan joka tapauksessa jo aikaisemminkin pannut tuota samaa naista, joten oikeastaan et edes pettänyt vaimoasi. Jos kyseessä olisi ollut joku täysin vieras nainen, voitaisiin puhua pettämisestä.
Et taida olla vielä valmis menemään naimisiin? Ja jos tuleva vaimosi olisi tehnyt omissa polttareissaan samoin, mitä toivoisit hänen tekevän? Mitä tekisit itse, jos saisit tietää heti tai vuoden päästä? Entäs tämä entinen ihastus? Tyytyykö hän kertapanoon vai ilmaantuuko häiden jälkeen hakemaan uusintaa?
No ei kannata kertoa. Noita sattuu, ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä.
Oon päättänyt,etten kerro. Tiedän,että naiseni kunnioittaa uskollisuutta. Meen alttarille ja elän ihan kuten mitään ei ois tapahtunut. Parempi,että maine säilyy..