Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sitten pettämään tulevaa vaimoa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä-Kyseessä entinen ihastus.

Vierailija
11.07.2017 |

Oon 30-vuotias mies ja olen menossa naimisiin 25-vuotiaan tulevan vaimoni kanssa.Ollaan seurusteltu 6vuotta.
Ennen tätä tulevaa vaimoani minulla oli paljon yhdenillan suhteita,jotka eivät ole olleet kovin hehkuttamisen arvoisia,mutta yksi niistä on jäänyt mieleen kovastikin. Kyseessä oli ihana nainen ,jonka kanssa näiden yhdenillanjuttujenkin jälkeen oli pientä ihastusta ilmassa puolin ja toisin ja ehdittiinkin seurustella vain vähän aikaa,kunnes tämä kyseinen nainen laittoi välit poikki miuttosuunnitelmien vuoksi. Tämän jälkeen löysinkin pian tulevan vaimoni,jonka kanssa olen elänyt elämäni parhaimpia hetkiä,tietenkin välillä riitoja ollut ilmassa,mutta tyytyväisinä ja onnellisina olemme kulkeneet pitkän yhteisen polun,sellaisen,jonka olemme yhdessä rakkaudellamme rakentaneet.
No,viime lauantaina koitti yksi elämäni odotetuimmista päivistä,nimittäin polttarit. Parhaat ystäväni olivat järjestäneet minulle ikimuistoisen päivän mukavan tekemisen merkeissä kruunaten baarikierroksen loppuillasta.
No,lähdimme porukalla pitämään hauskaa ja olimme hyvillä fiiliksillä liikkeellä loppuiltaan asti tietenkin. Kun sitten päästiin baariin,niin silmiini osui jotain todella tuttua. Siellä oli nimittäin tämä kyseinen pienen ajan ihastus,minkä kanssa oli juttua ennen tulevaa vaimoni,mistä mainitsin. Hän ei nähnyt aluksi minua,josta olin alkuun tosi helpottunut,mutta vielä muutamien juomien jälkeen olo oli sellainen estoton,joten päätin lähteä tielle..tietämätyäni niistä vaaran ja houkutuksen valinnoista. No,juteltiin niitä ja näitä kauan aikaa ja lopulta päätettiin vaihtaa vielä kerran numeroita. Kaverit olivat myös sen verran hiprakassa etteivät kauheasti enää loppuillasta kiinnittäneet touhuihini huomiota. Oli siis tarkoitus lopulta tavata seuraavana päivänä tämän naisen kanssa salaa. No,koitti se päivä terassin merkeissä ja mentiin jatkoille hänen luo ( oli siis muuttamaan takaisin samaan kaupunkiin) ja siinä sitten tapahtui jotain,mistä en pääse yli,nimittäin tein elämäni suurimman virheen. Petin tulevaa vaimoni entisen seurustelu ja ex-panoni kanssa polttareiden jälkeen seuraavana päivänä. En tiedä mitä teen? Pystynkö kertomaan hänelle..meillä on kaikki järjestelyt valmiina ja häät pitäisi olla nyt viikonloppuna..olenko hiljaa,menen alttarille ja kärsin itseni takia koko loppuelämän vai kerronko rehellisesti ja otan sen riskin,että häät peruuntuu?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin. Mitäpä itse haluaisit jos kuvio olisi toisinpäin ja tyttöystävä pettänyt sinua? Kai haluaisit tietää, etkä tulla huijatuksi?

Vierailija
2/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naisesi saa jostain kuulla!

Vierailija
4/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs kusipää, jos kerrot.

Olet myös itsekäs kusipää, jos et kerro.

Joka tapauksessa siis sama lopputulos.

Ainostaan ekassa tapauksessa sun ei tarvitse elää valheessa koko loppu elämäsi. Itse valitsisin ehkä sen vaihtoehdon, tosin, en sortuisi tekemään noin tyhmää temppua kuin sinä!

Vierailija
5/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä kekisitty tarina.. Oot aikamoinen kusipää, sen tiedät toki itsekkin. Tässä tapauksessa et voi mitään humalatilaa syyttää, koska tapasitte polttareita seuraavana päivänä eli teit tietoisen päätöksen pettää. Etköhän itekin tiedä, että totuuden kertominen ainoa oikea vaihtoehto.

Vierailija
6/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä pystynkö kertomaan..vaikea tilanne.

Vierailija
7/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erota, itse perua häitä, niin älä kerro. Siinä tapauksessa siis, että olet 100% varma ettet tule niin enää tekemään ja aiot elää jatkossa ihmisiksi. Mutta jos meinaat että voit jatkossakin tehdä noin ja elää silti vaimosi kanssa niin pliis päästä tuleva vaimosi heti vapaaksi sellaista tulevaisuudesta!

Vierailija
8/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Ajan kanssa homma unohtuu.

Vierailija
9/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisen kirjoittama teksti ihan selvästi, eli provo.

Vierailija
10/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiedä pystynkö kertomaan..vaikea tilanne.

Oma vika, ääliö. Kärsi

Vierailija
11/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisen kirjoittama juttu että haisee tussu tänne asti! "Elämäni odotetuin päivä" ja "hiprakassa". Just joo...

Vierailija
12/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei morsian ole pettänyt?

Vierailija
13/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelleni, että todennäköisesti jättäisin hänet jos hän pettäisi, mutta siitä huolimatta toivoisin että hän kunnioittaisi minua ihmisenä riittävästi kertoakseen. Jos olen kumppanilleni niin totaalisen yhdentekevä, että hänestä on täysin ok riistää minulta tietoinen päätäntävalta elämäni suurimmissa kysymyksissä, niin en näe mitään syytä miksi meidän pitäisi edes olla parisuhteessa. Sitten voi rauhassa etsiä sellaisen kumppanin josta välittää ja jota arvostaa enemmän.

Vierailija
14/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, Höpö, keksi parempi!

Vierailija
15/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat nyt tietysti koko homman olla. Elämä kyllä opettaa ja joskus tekee mokia. Ei todellakaan oel tuollainen mitenkään tulevalta vaimoltasi pois eikä muutenkaan mikään iso juttu. Anna olla. 

Suomessa on jostain syystä tutkitusti överitiukka suhtautuminen pettämiseen, vaikka se on yleistä ja ihmisluonnolle varsin normaalia. Sitä sattuu, se on osa elämää :) On osunut myös omalle kohdalle kyllä (minua on petetty) eikä se ollut mikään iso juttu. 

Vierailija
16/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ottanut vastuuta siitä syrjähypystäsi, niin ota vastuu nyt ja tee itse päätös kerrotko vai et, älä kysele vauva-palstalla neuvoa elämäsi suurimman mokan korjaamiseen. Oletko varma että pysyt uskollisena papin aamenen jälkeenkään? Voi teitä miehiä, pilaatte elämänne hetken huuman takia, vehje edellä mennään aivoja käyttämättä. No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Teetpä miten hyvänsä sen päätöksen kanssa joudut elämään loppuelämäsi. Polttarit ei ole mikään luvallinen ilta tai yö pettää. Silloin se miehuus punnitaan, onko valmis avioliittoon vaikka tarjolla olis entistä heilaa ja vierasta naista. Jos et itse kerro niin joku toinen kertoo kyllä jossain vaiheessa, vaimollesi, se on satavarmaa.

Vierailija
17/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta neuvoa mitään. Tulet pettämään häntä kuitenkin uudestaan.

Vierailija
18/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä mikä on tyttöystävän suhtautuminen moiseen. Jos kuuluu ihmisiin joiden mielestä ei ole niin vakavaa, jätä kertomatta. Jos taas uskollisuus tärkeää olisi todella kusipäistä olla kertomatta. Kysy asiasta jotenkin yleisellä tasolla jos et tiedä.

Se on taas asia erikseen kannattaako tolla pohjalla avioliittoon lähteä. Oli sen verran törkeä temppu että sinuna odottaisin kunnon paskaa tuulettimessa-efektiä.

Vierailija
19/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikeasti haluta naimisiin?

Vierailija
20/95 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei kannata mennä naimisiin. Ongelmia saman asian äärellä tulee varmasti jatkossakin, jos jo muutaman yhteisen vuoden jälkeen petät. Sinun kannattaa pysytellä vähemmän vakavissa ihmissuhteissa, kaikki muu on teeskentelyä. T; ex- mies petti ennen häitä ja häiden jälkeen. Nyt on hyvästä syystä ex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän