Oon jutellut jonkun aikaa tosi kiva ja hyvännäkösen miehen kans netissä mutta sitten tapahtui seuraavaa:
Sanoin miehelle että voitaisiin vihdoin tavata. Ollaan kuitenkin juteltu jo aika pitkään, nn. 3kk. Mielestäni tohon saumaan jo voi hyvin tavata, ainakin aiemmin olen tavannut juuri noihin aikoihin kun ollaan ensin juteltu jonkun aikaa.
En siis todellakaan tapaa miehiä tosta vaan, vaan haluun tietää miehestä kaiken mahdollisen ja tähän asti tää mies on vaikuttanu NIIN täydellistä etten oo meinannu uskoa silmiäni että tuollaisen kultakimpaleen tapaan netin kautta. Mutta... koitti päivä kun siis ehdotin tapaamista. en ehdottanut tyylillä "voitais tavata huomenna samaan aikaan" vaan sillä tyylillä kun mulla on tapana ilmoittaa aika, eli "tavattaisko 24 tunnin kuluttua?" tää mies ei siis ymmärtänyt että vuorokaudessa on 24 tuntia! Se sanoi mulle, että noooh, millos se sitten niinku tarkalleen ottaen ois? Mitä viiittuuua. En voinu uskoa korviani. Tää mies menetti täysin pisteet silmissäni. Jos mies ei ymmärrä tuollaista niin ymmärtääkö se mistään mitään? Mä en voi käsittää että joku aikuinen (26-vuotias ) voi olla noin tietämätön. Ok, ei kaikki osaa matemaattiikkaa, mutta kai sitä nyt noin yksinkertanen juttu on jokaisella peruskoulun suorittaneella tiedossa että kuinka monta tuntia on vuorokaudessa jne. tosi yksinkertaset jutut.
Oonko mä ihan hirvee bitch jos sanon että ehkä tää oli tässä ja jos vaikka jatkettais juttelua jonkun muun kanssa kumpainenkin...
Harmittaa että niin lupaavalta vaikuttava mies olikin täysi floppi. :/
Kommentit (35)
Voi voi. on sulla murheet.
Sun kanssa sentään joku haluaa jutella ja ehkä tavatakin mutta sä perut deitit siksi että mies ei tajua sun ajan ilmausta joka oli ympäripyöreä kuin rantapallo.
Ja nyt menen katsomaan yksin tv:tä ja syömään Pringlesejä dippikastikeella, jotka huuhdon alas kokiksella.
ADIOS!
Yllättävän hyvin lähti näin surkee provo käyntiin. On ollut huono Uutispäivä.
Laholatva olet sinä, joka kuvittelet, että jonkun pitäisi ymmärtää typeristä jutuistasi jotain.
Oot varmaan aika hyvännäkönen kun toi mies ylipäätään kesti sun juttuja 3 kk?
Mihin aikaan kirjoitit kommenttisi? Esim. klo 13.08 on melko outo tapaamisaika.
Vierailija kirjoitti:
miks kaikki haukkuu ap:ta tyhmäks, musta toi mies kuulostaa paljon idiootimmalta.
Moi ap :D
Vaikea tietää tuosta millä tarkkuudella 24 tunnin kuluttua ap haluaa tavata. Minuutin, kymmenen minuutin, tunnin vai jotain muuta. Mutta samapa tuo, provohan tämä on.
Sehän vittuili sulle, kun sanoit noin dorkasti. :D
No olisin minäkin kysynyt. Eihän tuosta tiedä, tarkotatko minuutin tarkkaan vai miten. Kyllähän noin oudoista kysymyksistä hämmentyy. Olisi ehkä helpompaa, jos opettelisit puhumaan kuten normaalit ihmiset, eli "tavattaisiinko huomenna kello 16?"
En suosittele jatkamaan miehen kanssa keskustelua enää, hän ansaitsee parempaa.
Mä skippaan kaikki ne jotka
Kysyy missäpäin vaikutan
Kysyy lähdenkö mokalle
Kysyy lähdenkö kaffelle
Kysyy lähetkö meikäläisen kans
On käyneet elämän kovan koulun
No, ne ei saa klikkaustakaan.
Idiootteja on netissä enemmän kuin normaaleja...
On kyllä niin persoonallinen tapa pyytää treffeille, että saattaisin itsekin hämmästyä ja kysellä tarkemmin. Ja tietenkin tiedän, että vuorokaudessa on 24 tuntia. Fiksu vastaus miehen kysymykseen olisi ehdottaa ihan tarkkaa ajankohtaa ja paikkaa. 24 tunnin kuluttua on minusta aika epämääräinen käsite sikäli, että siinä on tulkinnanvaraa, varsinkin jos toinen ei ole tarkkaan perillä siitä, mitä kello juuri silloin on. Voihan olla, että miehellä oli jotain muuta menoa suunnilleen 24 tunnin kuluttua, ja kysyi tarkennusta kellonaikaan siksi, että tietäisi ehtiikö treffeille kanssasi haluamaasi aikaan vaiko vasta esim. 30 minuuttia myöhemmin?
Aletaanko sitä 24 tuntia muuten laskemaan siitä kellonlyömästä, kun sinä ehdotat treffejä, vaiko siitä kun mies suostuu treffeihin? Vaiko kaiketi vasta siitä hetkestä kun olette päässeet sopuun tapaamispaikasta?
Minä vastaan tähän yleensä että joo, nähdään vaan klo 13:23. Sitten laitan perään maantieteelliset koordinaatit ja jos treffiä ei siellä näy just sillä minuutilla niin lähden pois. Klo 13:22 on liian aikaisin ja 13:24 liian myöhään.
Erikoinen tapa ilmottaa aika. Ei ihme ettei tajunnut... Ei välttämättä tarkota ettei tajunnut että on samaan aikaan huomenna. Mutta jos juttu on niin ettei sitä osaa laskea/tajuta niin ei kyllä pidä päästää tollasia idareita ainakaan lisääntymään!!