Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jutellut jonkun aikaa tosi kiva ja hyvännäkösen miehen kans netissä mutta sitten tapahtui seuraavaa:

Vierailija
11.07.2017 |

Sanoin miehelle että voitaisiin vihdoin tavata. Ollaan kuitenkin juteltu jo aika pitkään, nn. 3kk. Mielestäni tohon saumaan jo voi hyvin tavata, ainakin aiemmin olen tavannut juuri noihin aikoihin kun ollaan ensin juteltu jonkun aikaa.

En siis todellakaan tapaa miehiä tosta vaan, vaan haluun tietää miehestä kaiken mahdollisen ja tähän asti tää mies on vaikuttanu NIIN täydellistä etten oo meinannu uskoa silmiäni että tuollaisen kultakimpaleen tapaan netin kautta. Mutta... koitti päivä kun siis ehdotin tapaamista. en ehdottanut tyylillä "voitais tavata huomenna samaan aikaan" vaan sillä tyylillä kun mulla on tapana ilmoittaa aika, eli "tavattaisko 24 tunnin kuluttua?" tää mies ei siis ymmärtänyt että vuorokaudessa on 24 tuntia! Se sanoi mulle, että noooh, millos se sitten niinku tarkalleen ottaen ois? Mitä viiittuuua. En voinu uskoa korviani. Tää mies menetti täysin pisteet silmissäni. Jos mies ei ymmärrä tuollaista niin ymmärtääkö se mistään mitään? Mä en voi käsittää että joku aikuinen (26-vuotias ) voi olla noin tietämätön. Ok, ei kaikki osaa matemaattiikkaa, mutta kai sitä nyt noin yksinkertanen juttu on jokaisella peruskoulun suorittaneella tiedossa että kuinka monta tuntia on vuorokaudessa jne. tosi yksinkertaset jutut.

Oonko mä ihan hirvee bitch jos sanon että ehkä tää oli tässä ja jos vaikka jatkettais juttelua jonkun muun kanssa kumpainenkin...

Harmittaa että niin lupaavalta vaikuttava mies olikin täysi floppi. :/

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
2/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä mä just luin? 

Vierailija
4/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pitkään sinkkuelämään. Parisuhde tarkoittaa virheiden sietämistä.

Vierailija
5/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

21 , ap

Vierailija
6/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika?

ei oo mun nimeni , ap

Vierailija
7/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä.. siis onko typerämmän kuuloista kuin "nähdäänkö 24 tunnin kuluttua?" Joo ehkä ei kannata jatkaa niin mies saa fiksumman kumppanin.

Vierailija
8/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran yks fiksu ihminen opetti, että älä etsi virheitä suurennuslasilla, jos kokonaiskuva miellyttää. Se oli viisas neuvo.

Vierailija
9/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan löi totaalisesti tyhjää sen viiltävän hetken. Kun yleensä sanotaan joku kellonaika. Tai voi olla, ettei hänellä ollut edes kello näkyvillä juuri silloin, ja tarkoitti vaan kysyä, mikä kellonaika on kyseessä. Tapaa ja kuulostele, onko oikeasti sitä mitä luulit alunperin.

Vierailija
10/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja jos tää ei oo provo. Jos ei ole, niin olet idiootti.

Vierailija
11/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mies ei tosiaan ole mikään matikkanero mutta et säkään kovin fiksulta vaikuta jos sun pitää tuoda omaa "ainutlaatuisuuttasi" esille jollain omilla ajan ilmauksilla, joita ei kukaan muu käytä. Hohhoijaa ja haukotus, toivottavasti mies tajuaa ottaa jalat alleen...

Vierailija
12/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ymmärsi ehkä sen niin, ettet pääse tapaamiseen ennen kuin 24 tuntia on kulunut mutta sen jälkeen sopii johonkin aikaan. Minusta on tosi outoa ehdottaa tapaamista 24 tunnin päähän. En olisi minäkään ymmärtänyt sitä.

Vierailija
13/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei tiennyt paljonko kello oli sillä hetkellä?

Vierailija
14/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä ihan hirvee bitch. Vastaus siis kysymykseesi.

Vierailija
15/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo. Ja todellakin aika lapsellinen. Jos mies on 26 niin luultavasti ei edes alunperin ole etsinyt sun ikäisestä muuta kuin s**ksiseuraa joten et sä tossa kauheasti menettäny.

Vierailija
16/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kaikki haukkuu ap:ta tyhmäks, musta toi mies kuulostaa paljon idiootimmalta.

Vierailija
17/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan halusi tietää, että varttia vaille vai tasalta? 

Vierailija
18/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hattu että parikymppiset tytöt voi olla pönttöjä :D

Vierailija
19/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yliopistotutkinto ja jos joku sanoisi, että nähdään 24 tunnin päästä, niin löisi kyllä tyhjää. Ei siksi, että en tiedä kuinka monta tuntia on vuorokaudessa, vaan siksi, että tuo tapa ilmaista aikaa on yksi typerimmistä, mihin olen ikinä törmännyt.

Onneksi tämä on provo. Aloittajan kaltaisia ei ole.

Eihän??

Vierailija
20/35 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja joku vielä tosissaan vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi