Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö minun ilmoittaa työkkäriin että vastasin työtarjoukseen?

Vierailija
11.07.2017 |

Työkkäristä tullut 2 työtarjousta. Vastasin molempiin. Pitääkö minun ilmoittaa työkkärin sivuilla jossain että tarjouksiin vastattu? Toinen työpaikka oli sellainen mihin en halua edes haastatteluun. Täytin hakemuksen mutta esim. Kohtaan "omat vahvuudet" jne en täyttänyt mitään. Tein siis tahallani vähän huonon hakemuksen.Ei kai tällainen voi johtaa karenssiin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tietystikin laittaa työkkäriin infoa.

Vierailija
2/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai täytyy!

Ihan siellä sivuilla on päivämäärät, milloin on viimeinen hetki ilmoittaa. 

Mitään karenssia ei seuraa siitä, ettet ole raportoinut vahvuuksistasi. Niitä ei välttämättä ole ja valehtelisit. 

Minulla vastaava tilanne. Hain työpaikkaa, jota en totisesti halua. Eli laitoin hyvin nuivan hakemuksen. 

Kuitenkin käsky käy haastatteluun, joka on elokuun puolella (onneksi vasta silloin). Siinä laita "parastani" eli näytän nihkeältä. Se onnistunee jo asuvalinnoilla ja tuoreen tupakan hajulla. 

Viinaa en uskalla laittaa peliin, koska se saatetaan katsoa työstä kieltäytymiseen vastaavaksi toiminnaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta täytyy ilmottaa tai iskevät sulle karenssin, pitää ilmoittaa vaikka saisit kielteisen vastauksen, ihan järkyttävää kyykyttämistä

Vierailija
4/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kohta missä minun täytyy asiasta ilmoittaa siellä työkkärin sivuilla jossain selkeästi? Äsken koitin kirjautua mutten jostain syystä päässyt. Ja sitten jos en saa työpaikkaa, täytyy minun siitäkin infota? Ap

Vierailija
5/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työtön ei halua vastaanottaa työtä? Maassa on työtä tarjolla tuhoton määrä, mutta jos tekijäehdokkaat ovat tuollaisia...

Itse kun jäin työttömäksi kesän ajaksi, hain tosissani joka ikistä jäätelönmyyjän paikkaakin. Mikä tahansa työ voittaa aina työttömänä olon. Ja sitten, kun jonkun paikan on saanut, voi aina kärkkyä hieman parempaa ja mukavempaakin paikkaa. Jostain kuitenkin on aloitettava.

Vierailija
6/6 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeastiko Suomessa on satoja tuhansia lukutaidottomia, jotka eivät kykene siitä te-toimistosta saamastaan kirjeestä tai nettisivuilla olevista ohjeista lukemaan, mitä pitää tehdä? 3 minuuttia sitten Oma asiointiin pääsi kirjautumaan ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi