En pääse vessaan työpäivän aikana
Olen jäätelökiskalla töissä ja aina hirveä vessahätä kun vuoro loppuu. Ei tässä mitään vessaa ole eikä taukoja pidetä.
Kommentit (9)
Jaa?
Olen ollut jätskikiskalla töissä ja silloin oli ainakin sovittu asiat viereisen baarin kanssa. Eli sinne sai mennä ja lappu luukulle siksi ajaksi.
Ei kannata hörppiä ihan jatkuvasti vettä, jos on tuollaisessa duunissa. Mulle riitti kuuden tunnin työvuorolla yksi kerta tai ei välttämättä sitäkään.
No ihan tasan tarkkaan sulla on lakisääteinen oikeus vessataukoon. Jos olet muuta sopinut, olet tyhmä tai todella nuori. Tai siten trolli.
Tässä ei oo mailla halmeilla vessaa, oon tälläsellä asuntoalueella kaukana kaikesta.
No kysypä siltä työnantajaltasi, missä voit käydä vessassa jos on tarve. Jotenkin se asia on vaan järjestettävä, vaikka sitten bajamaja siihen kiskan taakse.
Tulee mieleen ihan ku olin teinityttönä itse jätskikiskalla töissä. Kuuma hellepäivä, parinkymmenen asiakkaan jono ja aivan armoton paskahätä. Kyllä hävetti kun asiakkaat katsoivat kieroon kun kiehnäsin ja näytin vaivaantuneelta. Häpeää lisäsi vain se kun pidätyskyky petti ja paskat tuli pierujen kera housuihin
"Ja aina hirveä vessahätä kun vuoro loppuu." Hirveä kakkahätä vai hirveä pissahätä?
Ja pelkään aina että vanhat virtsatulehdukset uusiutuu kun pitää pidättää koko ajan.
Ap