Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin lähteä miehen kanssa kävelylle, mutta en jaksanutkaan - se oli kävelylle lähtiessään jättänyt sohvalle perunan, johon oli kirjoittanut mun nimen

Vierailija
11.07.2017 |

Miten kostan?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Hk:n sininen saunaan ja kaiverra veitsellä miehen nimi siihen. Kun tulee kotiin heitä että maistuuko sauna ja pyydä laittamaan päälle.

Vierailija
42/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kippurassa tälle! Loistava veto mieheltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen huumorintajuton tai minulla on huono itsetunto, kun minä ottaisin tuon kyllä loukkauksena. 

Vierailija
44/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee perunaan iso reikä ja laita viereen

Vierailija
45/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen huumorintajuton tai minulla on huono itsetunto, kun minä ottaisin tuon kyllä loukkauksena. 

Miksi?

Vierailija
46/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon tuollaisen miehen!

Vierailija
47/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska minulle tuo viesti olisi "sinä olet laiska, kun et edes lenkille voi lähteä". Juu, tiedän, että pitäisi liikkua enemmän. Ei tarvitse kettuilla. 

Vierailija
48/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinen pränkki mies naapurista siihen kun saapuu:)!

Vierailija
49/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska minulle tuo viesti olisi "sinä olet laiska, kun et edes lenkille voi lähteä". Juu, tiedän, että pitäisi liikkua enemmän. Ei tarvitse kettuilla. 

Minä taasen ottaisin tuon sellaisena hyväntahtoisena piikittelynä. En lainkaan loukkaavana. Minäkään en ole mikään aktiiviliikkuja ja naureskelen monesti itsekin omalle "sohvaperunuudelleni". Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa.

Vierailija
50/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No niinhän sä ootkin:D Mieti nyt kuinka paljon vaivaa mies on nähnyt:) Tuo nyt on maailman söpöin tapa ilmaista se laiskuus:)

Vierailija
51/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No niinhän sä ootkin:D Mieti nyt kuinka paljon vaivaa mies on nähnyt:) Tuo nyt on maailman söpöin tapa ilmaista se laiskuus:)

Niin ja sohvalle jätetty läskin palakin on tosi söpö tapa sanoa, että toinen on läski. Ai kun ihanaa. 

Vierailija
52/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Niin ja sohvalle jätetty läskin palakin on tosi söpö tapa sanoa, että toinen on läski. Ai kun ihanaa. 

Niin minä mieleni pahoitin....

Vierailija
53/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Niin minä mieleni pahoitin....

Niin? Itsehän sanoin, että minä olen huumorintajuton tai minulla on huono itsetunto. Kun itsekin tuntee päivittäin isoa syyllisyyttä ja riittämättömyyttä siitä, että ei vain jaksa kaikkea, niin minusta ei ole mitään söpöä siinä, että joku tulee minulle sanomaan, että "hei, olet laiska". 

Vierailija
54/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita pakaraasi miehesi nimi ja piirrä nimestä nuoli kohti peräreikääsi. Anna tämän jälkeen miehellesi koiratyylillä.

Vierailija
55/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Minä taasen ottaisin tuon sellaisena hyväntahtoisena piikittelynä. En lainkaan loukkaavana. Minäkään en ole mikään aktiiviliikkuja ja naureskelen monesti itsekin omalle "sohvaperunuudelleni". Ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa.

Kuten jo sanoin, johtuu varmaan huonosta itsetunnostani. Tiedän itsekin, että olen liian laiska liikkumaan enkä todellakaan kestä, että joku tulee minulle siitä huomauttamaan. Onko tosiaan näin vaikeaa ymmärtää, että jollekin tuollaiset voivat olla kipeitä kohtia? 

Vierailija
56/57 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, mutta nauroin sille silti :D Mahtava idea!

Vierailija
57/57 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkela huumorimies. Hyväntuulista piruilua 😂