Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siittiöiden luovuttamisesta

Vierailija
11.07.2017 |

Miten voi olla laillista tehdä lapsista isättömiä?

Naispari haluaa jonkun siittiöt, mutta ei tahdo lapselle isää. Vaatii, että isä ei saa olla missään tekemisissä lapsen kanssa. .?!

Eikö lapsen mielipide paina mitään?

Miten voi olla lapsi muka joku ihmisoikeus? Tätä kysyn.

Viivan alla oma kokemukseni isättömyydestä, jos joku jaksaa lukea. Mutta pointti tässä yllä.
Ei isättömiä lapsia yhtään lisää. Itse kärsin isättömyydestä valtavasti. Syytin lapsena aina itseäni isättömyydestä, isä kyllä kuulemma rakasti minua.. Äitini oli vahva nainen ja feministi, mutta ei pystynyt täyttämään isänkaipuutani. Minulla oli sitten huono itsetunto ja jatkuva syyllisyydentunne. En koskaan lapsena, enkä nuorena ymmärtänyt miksi. Pidin itseäni tyhmänä lapsena. Oivalsin asian vasta kun sain oman lapsen ja huomasin, että hän oli samanlainen kuin minä, mutta tyhmän sijasta täydellinen.
Lapsuudesta asti olen hakenut etenkin miesten hyväksyntää ja vaikka äitini ohjasi minua keskiluokkaisiin harrastuksiin ja piti huolta koulumenestyksestä, elin salaa myös toisenlaista elämää. Pidin itseäni hyvinkin halpana, menetin neitsyyteni jollekin vanhemmalla pojalle jo alle rippikouluiän ja sama touhu jatkuiteis kenen kanssa. Kulissit pysyi ihan hyvin pystyssä, mutta sydämessä ei tuntunut miltään. Kun muutin omilleni lihosin viisikymmentä kiloa. En saanutkaan opintojani tehtyä ja kärsin masennuksesta. Sitten tapasin miehen, jonka kanssa seurustelin onoff, ja roikuin väkisin hänessä vaikka hän välillä torjui minut.
Vaikka tarinassani nyt tuleekin mullistava käännekohta, niin jatkan hiukan koska isättömyyden seuraukset eivät loppuneet tähän. On/Off-seurustelukumppanini tuli uskoon ja menin hänen perässään seurakuntaan. Aloin kuitenkin itsekin uskoa Jumalaan ja menimmekin naimisiin. Olimme onnellisia ja saimme pian lapsia. Eräs särö liitossamme oli, että epäilin jatkuvasti hänen rakkauttaan ja hyvyyttään. Kyseenalaistin kaiken hänen panostuksensa liitossamme. Lopulta kuitenkin jouduin myöntämään, että hän itse ei ollut antanut aihetta millekään epäilylle, vaan kaikki syyttely johtui omasta rikki menneestä sielustani. Siitä pienen lapsen sielusta, joka jäi isättömäksi eikä mitään selitystä löytynyt. Siitä sielusta, joka oli oppinut viidakon lain pysyä "vahvana" ja olla välittämättä mistään. Siitä sielusta, joka ei ollut turvassa missään. Ei ollut isän syliä, edes edesmenneen kuviteltua syliä, vaan syli, joka kyllä oli jossain, mutta jonne oli pääsy kielletty.
Haluan myös korostaa, että erilaisuuden tunne oli läsnä jatkuvasti lapsuudessani, koska olen isäni luonteinen ja näköinen ja siitä ei puhuttu myönteisessä sävyssä. Joten kun nyt teilläkin on puolijuureton lapsi siellä niin suosittelen tukemaan ja käsittelemään hyvin suurella herkkyydellä niitä vieraahkoja piirteitä, mitä lapsella on isältään.
Yleisesti ottaen lapsi ei minusta ole mikään ihmisoikeus, vaan äidin ja isän on velvollisuus huolehtia lapsestaan. Isyyttä ei hoideta etänä tai poissaolevana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikonloppuna luovuttamassa siittiöitä rakastajattereni luona. Kotona siittiöitä ei ole tarvinnut luovuttaa maailman aikoihin. 

Vierailija
2/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo päde kaikkiin. Isäni erosi äidistäni kun olin vielä niin pieni etten

tajunnut paljostakaan mitään.

Silti minä en koe mitään puolijuurettomuuden tunteita yms.

En ole oikeastaan ikinä osannut kaivata isääni. Ihan tuntematon tyyppi minulle.

Mielenterveyteni on silti täysin kunnossa vaikken ole isäni kanssa ikinä ollut oikeastaan

pahemmin tekemisissä. Ihminen on se itse joka itsensä rakentaa loppupeleissä.

Siinä ei ole mitään väärää jos lapsi "syntyy" ilman isää tai on ilman isää. Se ei meinaa todellakaan automaattisesti mitään jos lapsi kasvaa ilman isää että hänestä tulisi jotenkin outolintu ja

elämässä pärjäämätön ihminen. Mielestäni nämä tradionalisti patriarkkojen "isä-äiti malli" puheet on loppujen lopuksi täysin huuhaa puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo päde kaikkiin. Isäni erosi äidistäni kun olin vielä niin pieni etten

tajunnut paljostakaan mitään.

Silti minä en koe mitään puolijuurettomuuden tunteita yms.

En ole oikeastaan ikinä osannut kaivata isääni. Ihan tuntematon tyyppi minulle.

Mielenterveyteni on silti täysin kunnossa vaikken ole isäni kanssa ikinä ollut oikeastaan

pahemmin tekemisissä. Ihminen on se itse joka itsensä rakentaa loppupeleissä.

Siinä ei ole mitään väärää jos lapsi "syntyy" ilman isää tai on ilman isää. Se ei meinaa todellakaan automaattisesti mitään jos lapsi kasvaa ilman isää että hänestä tulisi jotenkin outolintu ja

elämässä pärjäämätön ihminen. Mielestäni nämä tradionalisti patriarkkojen "isä-äiti malli" puheet on loppujen lopuksi täysin huuhaa puhetta.

Väität siis, että lapsi ei välttämättä mene rikki, jos isä hylkää perheen ja lapsensa? 

Onko tämä mielestäsi jotain harmaata aluetta, vai tarkoitatko, että tämä on peräti hyväksi lapselle? 

Ja jos tämä ei pätisi kaikkiin, niin millä tavalla sen osan ongelmat ehkäistäisiin, joita se koskettaa?

Siitä olen samaa mieltä, että aikuinen ihminen on velvollinenkin korjaamaan mahdollisia vääriä ajattelumallejaan yms. Katkeruus esimerkiksi olisi mielestäni täysin hedelmätöntä. Mutta vaikka itse pidin lapsuudessani vanhempieni avioeroa (joka siis tapahtui kun olin vauva)  normaalina ja hyvänä asiana. Huomasin jälkeenpäin, että omakuvani oli vahingoittunut pahasti yms.. Lapsuus- ja nuoruusajan mielipiteeni olivat pelkkää vanhempieni puolustelua ja heidän sanojensa toistamista. 

Ja jos itsekin myönsit, että osa kokee asian kuten minä olen kokenut, niin miksi lopuksi leimaat tämän huuhaa-puheeksi?

Vierailija
4/4 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei pala tulessakaan. Eipä ole ainut hiljaisuuteen hiipuva ketju, jonka olen saanut aikaan.

Mitä pidätte maailmasta, jossa naispari kertoo etsivänsä spermanluovuttajaa ja häpeilemättä ja avoimesti ei vain myönnä vaan esittää vaatimuksen, että lapsesta pitää tulla isätön? Lapsella ei saa heidän mielestään olla isää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi