Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exä ei auttanut minua vaikka puhuin itsemurhasta?

Vierailija
11.07.2017 |

Minä olen loppu kaikkeen. Ollut vuosikausia. En jaksa.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen eksän olisi pitänyt tehdä? Mitä toivoit häneltä?

Vierailija
22/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap käytät turhaa aikaa nälvimiseen ja purkaat pahaa oloa näsäviisastelulla, niin katso peiliin niin mieti MINKÄ takia exäsi ei voinut auttaa kun et apua huoli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni uhkaili itsemurhalla suurin piirtein aina, kun sukset menivät ristiin. Se oli todellista henkistä väkivaltaa. En voinut lähteä tai tehdä jotain, kun mies oli jo narua sovittelemassa. Viimein lupasin hakea sekä narun, että rasvan ja uhkailuille suljin korvani. 

Ymmärrän, että ihminen voi olla masentunut, mutta jos se uhkailu muuttu jokapäiväiseksi menee se kyllä kiusaamisen piikkiin. 

Jos tarvitset apua, hae sitä, äläkä kiusaa lähimmäisiäsi.

PUHUIN itsemurhasta -.- EN UHANNUT ENKÄ SANONUT TEKEVÄNI SITÄ. PUHUIN.

Ap

Sinun kirjoitustaidoillasi sinulla ei oikein ole varaa viisastella meille kielenkäytöstä. 

Minun äikän openi ovat olleet vähän toista mieltä minun kirjoitustaidoistani.

Ap

Vierailija
24/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap käytät turhaa aikaa nälvimiseen ja purkaat pahaa oloa näsäviisastelulla, niin katso peiliin niin mieti MINKÄ takia exäsi ei voinut auttaa kun et apua huoli...

HÄN EI EDES YRITTÄNYT AUTTAA. KIELSI PUHUMASTA AIHEESTA JA SIVUUTTI PAHAN OLONI AINA.

Ap

Vierailija
25/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu ex.:lle. Lähinnä niille ihmisille jotka nyt ovat osallisena elämääsi. Tosin heidänkään vastuulla et ole, vaan loppujen lopuksi sinun tulee itse pitää huolta itsestäsi. Mihin et taida kyetä, joten toimi oikeen ja juttele lääkärille olostasi. Vakavaa masennusta ei parannetta kotikonstein, joten ex.säsi on täysin voimaton hoitamaan sinua, ellei ole psykiatri.

Huoh. S E U R U S T E L I M M E S I L L O I N . MINÄ EN JAKSA HAKEA APUA, EN JAKSA TEHDÄ RUOKAA ENKÄ MEINAA JAKSAA KÄYDÄ KAUPASSAKAAN. KAIKKI TEKEMISET VAATIVAT PONNISTELUJA. AI, JA NIIN, OLEN TYÖTÖN, AINA JA IKUISESTI. EN KELPAA YHTEENKÄÄN TYÖHÖN IKINÄ.

Ap

No älä sitten vingu täällä sun exästä, jos et apua tarjoudu hakemaan niin syy on sinun ei exän tai meidän. Vain sinun... Koita hyvä ihminen se käsittää...

Vierailija
26/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi saatana vaikka kertonut miksi minulla on syytä elää ja kuinka paljon hänelle merkitsen (muka). Liian vaikeaa oli. Ap

Vierailija
27/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Hanki apua äläkä vain lillu itsesäälissä. Pumppaa itsesi vaikka täyteen lääkkeitä mutta älä nyt yritä väittää että exän kuuntelemattomuus on syynä sun olotilaasi.

Vierailija
28/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Hanki apua äläkä vain lillu itsesäälissä. Pumppaa itsesi vaikka täyteen lääkkeitä mutta älä nyt yritä väittää että exän kuuntelemattomuus on syynä sun olotilaasi.

Voi kuule kun ajattelin itsemurhaa ensimmäisen kerran lapsena. Ap

Vierailija
29/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄN EI EDES YRITTÄNYT AUTTAA. KIELSI PUHUMASTA AIHEESTA JA SIVUUTTI PAHAN OLONI AINA.

Ap

MILTÄ TÄMÄ TUNTUU? Voit kirjoittaa ihan tavallisesti.

Exäsi todennäköisesti ei halunut kuunnella itsemurhista kun ei osanut auttaa. Ei mitään hätää että et saanut exältä apua, kun apua saa muualta. Kulutat energiaa turhaan raivoamisella kun halutaan neuvoa miten kannattaa toimia. Et halua apua ei ole pakko, mutta mitä sitten nyt haluat?

Vierailija
30/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi saatana vaikka kertonut miksi minulla on syytä elää ja kuinka paljon hänelle merkitsen (muka). Liian vaikeaa oli. Ap

Mutta ethän sä sille mitään merkinnyt. Siksi olet ex. Valehdellako sun kaltaisille pitäis?

Eksä on eksä, koska minä jätin hänet. Oliko muuta? Ap

Vierailija
31/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu ex.:lle. Lähinnä niille ihmisille jotka nyt ovat osallisena elämääsi. Tosin heidänkään vastuulla et ole, vaan loppujen lopuksi sinun tulee itse pitää huolta itsestäsi. Mihin et taida kyetä, joten toimi oikeen ja juttele lääkärille olostasi. Vakavaa masennusta ei parannetta kotikonstein, joten ex.säsi on täysin voimaton hoitamaan sinua, ellei ole psykiatri.

Ei se läheinen voi mitään muuta kuin ohjata lääkärille vaikka olisikin psykiatri. Terveisin vaikeasti masentunut lääkärin puoliso jolla on läheisinäkin ystävinä lääkäreitä, myös psykiatri. Heiltä keltään en odota mitään muuta kuin tavallista tukea, kahvilla käymistä, satunnaista kuulumistenvaihtoa ilman itkupotkuavautumisia ja puolisolta vähän enemmän tukea. Terapiassa puhun enemmän ja terapeutti on minulle ennestään tuntematon. Hän hoitaa myös lääkityksen enkä edes pyydä ystäviltä tai puolisolta mitään särkylääkettä tai e-pillereitä kummempaa.

Vierailija
32/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Exäsi todennäköisesti ei halunut kuunnella itsemurhista kun ei osanut auttaa. Ei mitään hätää että et saanut exältä apua, kun apua saa muualta. Kulutat energiaa turhaan raivoamisella kun halutaan neuvoa miten kannattaa toimia. Et halua apua ei ole pakko, mutta mitä sitten nyt haluat?

Haluan kauniin hautakiven ja sukulaiset sen ympärille itkemään perääni. Haluaisin erään heistä katuvan sitä miten hän kohteli minua jo lapsena kuin roskaa ja oli väkivaltainen. Ap

Vierailija
33/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. S E U R U S T E L I M M E S I L L O I N . MINÄ EN JAKSA HAKEA APUA, EN JAKSA TEHDÄ RUOKAA ENKÄ MEINAA JAKSAA KÄYDÄ KAUPASSAKAAN. KAIKKI TEKEMISET VAATIVAT PONNISTELUJA. AI, JA NIIN, OLEN TYÖTÖN, AINA JA IKUISESTI. EN KELPAA YHTEENKÄÄN TYÖHÖN IKINÄ.

Ap

No älä sitten vingu täällä sun exästä, jos et apua tarjoudu hakemaan niin syy on sinun ei exän tai meidän. Vain sinun... Koita hyvä ihminen se käsittää...

Ja tässä, hyvät palstalaiset, on TÄYDELLINEN esimerkki ihmisestä, joka ei tajua mielenterveysongelmista paskan vertaa. Huomaatte kuinka kerroin, etten jaksaisi käydä kaupassa enkä kokata. Silti tämä järjen jättiläinen syyllistää minua siitä, etten auta itse itseäni. Voi vitun vittu. HALUAN TAPPAA ITSENI. Sen sentään jaksaisin tehdä, mutta en USKALLA. Pelkuri kun olen. Ap

Arvon naiset ja herrat. Täällä tänään Ap, joka hämmästyttää meitä erityisellä taidoillaan exän syytely, itsesääli, raivoa ja kiukuttelua. Tämä erityinen olento ei ymmärrä mikä hänelle parasta. Aivan niin, ei ymmärrä minne täytyy hakeutua - ammattihoitoon. Hyvä yleisö! Antakaa raikuvat abloodit neiti tietävälle.

Vierailija
34/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Abloodit, hahahahahahahaha. Luulin ettei mikään voisi naurattaa.

Vierailija
35/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluan kauniin hautakiven ja sukulaiset sen ympärille itkemään perääni. Haluaisin erään heistä katuvan sitä miten hän kohteli minua jo lapsena kuin roskaa ja oli väkivaltainen. Ap

Aamen. Miksi yritän tuhlata omaa aikaani ihmiseen joka ei halua apua. No... Omapa on valintasi toivottavasti viisastut...

Vierailija
36/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli haluat huomiota ja sääliä. Miten jos käyttäytyisit niin että saisit osaksesi ystävyyttä ja rakkautta, eikö se olisi terveempää?

Vierailija
37/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä menneitä kannata jäädä kovin pitkäksi ajaksi vatvomaan.

Tilanteesi tuskin olennaisesti paranee, jos et lähde hakemaan apua.

Vierailija
38/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:ssa on jotain samaa kuin kivikissaäidissä.

Vierailija
39/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli haluat huomiota ja sääliä. Miten jos käyttäytyisit niin että saisit osaksesi ystävyyttä ja rakkautta, eikö se olisi terveempää?

Voi kamalaa, haluan huomiota kuolleena! Niin haluankin. Googleta sana masennus niin ehkä ymmärrät jostain jotain. Että voi ihminen olla typerä. Ap

Vierailija
40/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapsen haaveita: Kyllä ne sitten katuu kun kuolen

Entä jos tuhkat sirotellaan muistolehtoon. Ilman laattaa. Eikä itkeviä näy?