Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exä ei auttanut minua vaikka puhuin itsemurhasta?

Vierailija
11.07.2017 |

Minä olen loppu kaikkeen. Ollut vuosikausia. En jaksa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti juuri sen takia.

Vierailija
2/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen oma päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exän pitäis sua auttaa? Nyxän ehkä joo. Mutta exä?

Vierailija
4/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka exän olisi pitänyt auttaa? Tulla takaisin sun luo? Kyllä mä ainakin säikähtäisin jos eksäni lähestyisi mua tommosella asialla, ei ole eksien homma auttaa tai olla tukena.

Vierailija
5/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni uhkaili itsemurhalla suurin piirtein aina, kun sukset menivät ristiin. Se oli todellista henkistä väkivaltaa. En voinut lähteä tai tehdä jotain, kun mies oli jo narua sovittelemassa. Viimein lupasin hakea sekä narun, että rasvan ja uhkailuille suljin korvani. 

Ymmärrän, että ihminen voi olla masentunut, mutta jos se uhkailu muuttu jokapäiväiseksi menee se kyllä kiusaamisen piikkiin. 

Jos tarvitset apua, hae sitä, äläkä kiusaa lähimmäisiäsi.

Vierailija
6/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän totesi, ettet ole tosissasi.

Vierailija
7/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exäsi ole lääkäri. Menisit lääkärin juttusille ne voivat auttaa. Itse oot vastuussa omista teoistasi ei sun nyxät tai exät

Vierailija
8/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mahdollista että seurustelimme silloin? -.- ap

Vierailija
9/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhalla eksän kiristäminen on henkistä väkivaltaa. Hae apua masennukseesi lääkäriltä/terapiasta, älä vainoa eksää. Sinun ongelmasi ei ole eksän.

Vierailija
10/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni uhkaili itsemurhalla suurin piirtein aina, kun sukset menivät ristiin. Se oli todellista henkistä väkivaltaa. En voinut lähteä tai tehdä jotain, kun mies oli jo narua sovittelemassa. Viimein lupasin hakea sekä narun, että rasvan ja uhkailuille suljin korvani. 

Ymmärrän, että ihminen voi olla masentunut, mutta jos se uhkailu muuttu jokapäiväiseksi menee se kyllä kiusaamisen piikkiin. 

PUHUIN itsemurhasta -.- EN UHANNUT ENKÄ SANONUT TEKEVÄNI SITÄ. PUHUIN.

Ap

Vierailija
11/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni harrasti tuota kanssa. Uhkaili itsemurhalla aina kun halusi huomiota. Tuo henkinen väkivalta jatkui siihen asti että sairastuin itse masennukseen ja psykoosiin kun en enää jaksanut.

Vierailija
12/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi voinut auttaa, muuten kuin kannustaa hakemaan apua ammattilaisilta? Et sitä vissiin ole tähänkään mennessä tehnyt, koska vieläkin olet masentunut, uupunut ja itsetuhoinen. No, hakeudu lääkärille välittömästi sanon ainakin minä. Ei tavallisella ihmisellä riitä rahkeet (eikä aina ymmärryskään) toista kannatella tuollaisessa tilanteessa. Tsemppiä!

Vierailija
13/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitään apuja jaksa hakea kun en jaksa ruokaakaan tehdä. Normaalisti tykkään kokkailla, nykyään en jaksa. En tee muutenkaan mitään. Toivon että ääneni käheys ja omituiset on/off-yskät ovat syöpää.

Ap

Vierailija
14/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten exän kanssa seurustellaan? Exällä viitataan entiseen. Oikea kysymyksen asettelu olisi ollut, että miksi silloinen mieheni ei auttanut minua, vaikka puhuin itsemurhasta.

Vierailija
15/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerta olit puhunut niin mitä exäsi vastasi siihen? Mitä tällä koko jutulla edes lähdet avautumaan kun et kerro tarkemmin mitä on käynnyt. Liian ristiriitaista tietoa...

Vierailija
16/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sellaista mahdollisuutta ei mainittu. Mutta jos nyt sanot niin, niin uskotaan toki. Se sitten muuttaa asian.

Vierailija
17/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mitään apuja jaksa hakea kun en jaksa ruokaakaan tehdä. Normaalisti tykkään kokkailla, nykyään en jaksa. En tee muutenkaan mitään. Toivon että ääneni käheys ja omituiset on/off-yskät ovat syöpää.

Ap

Onko tämä oikea paikka purkaa muihin, jos on niin kurjaa mene hakemaan apua.

Vierailija
18/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu ex.:lle. Lähinnä niille ihmisille jotka nyt ovat osallisena elämääsi. Tosin heidänkään vastuulla et ole, vaan loppujen lopuksi sinun tulee itse pitää huolta itsestäsi. Mihin et taida kyetä, joten toimi oikeen ja juttele lääkärille olostasi. Vakavaa masennusta ei parannetta kotikonstein, joten ex.säsi on täysin voimaton hoitamaan sinua, ellei ole psykiatri.

Vierailija
19/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PUHUIN itsemurhasta -.- EN UHANNUT ENKÄ SANONUT TEKEVÄNI SITÄ. PUHUIN.

Ap

Sinun kirjoitustaidoillasi sinulla ei oikein ole varaa viisastella meille kielenkäytöstä. 

Vierailija
20/81 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu ex.:lle. Lähinnä niille ihmisille jotka nyt ovat osallisena elämääsi. Tosin heidänkään vastuulla et ole, vaan loppujen lopuksi sinun tulee itse pitää huolta itsestäsi. Mihin et taida kyetä, joten toimi oikeen ja juttele lääkärille olostasi. Vakavaa masennusta ei parannetta kotikonstein, joten ex.säsi on täysin voimaton hoitamaan sinua, ellei ole psykiatri.

Huoh. S E U R U S T E L I M M E S I L L O I N . MINÄ EN JAKSA HAKEA APUA, EN JAKSA TEHDÄ RUOKAA ENKÄ MEINAA JAKSAA KÄYDÄ KAUPASSAKAAN. KAIKKI TEKEMISET VAATIVAT PONNISTELUJA. AI, JA NIIN, OLEN TYÖTÖN, AINA JA IKUISESTI. EN KELPAA YHTEENKÄÄN TYÖHÖN IKINÄ.

Ap