Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien TV:n katsomattomuus on ollut "psykoosin" merkki?

Vierailija
10.07.2017 |

Tässä taannoin psykiatrin vastaanotolla innokaasti kuulustelivat katsonko televisiota. Vastasin tietysti että en. Tästä innostuneena he sitten päättelivät virheellisesti, että tämä liittyy "psykoosiin". Olivat sen oikein raapustelleet papereihin asti. Paitsi, että jos olisin saanut tarkentaa syitä miksi TV:n katsominen ei maistu...

En ole katsonut suomalaisia televisiolähetyksiä reiluun kymmeneen vuoteen, koska sieltä ei vaan tule mitään katsottavaa (=josta minä pitäisin). Katson siis kyllä sarjoja ja muita minua kiinnostavia ohjelmia muualta kuin televisiosta. Eli tietokoneelta. Ja kiitos vain, ihan hyvin pysyn kärryillä ohjelmien tapahtumakuluissa.

Ei minulla muuta, halusin vain avautua. Ja valittaa mt-hoidon ja diagnosoinnin laadusta.
Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joku muu syy on ollut jos olet antanut vaikutelman että todellisuudentajusi on hämärtynyt. Et luultavasti itse tunnistanut tilannettasi vaikka todennäköisesti ulkopuoliselle on ollut ihan selvästi nähtävillä esimerkiksi harhaluuloisuus. Siksi sinulta on kysytty tv:n katsomisesta koska moni luulee psykoottisena saavansa henkilökohtaisia viestejä tv:n välityksellä.

Niin juuri, ja se vaikutelma on ollut vain ja ainoastaan psykiatrin fantasioissa. :) Valitettavasti.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi