Mistä ostatte japanilaistyylisiä lolita ja anime-tyylisiä asuja kokoja xxl tai 46-48?
Tyttärelleni kyselen. Surettaa ja itkettää kun nuori haluisi tuoda persoonaansa ja harrastustaan esiin, mut sitten ei löydy omaa kokoa!
Kommentit (11)
Minä teen puvut itse, ostan vain kankaat. Ei hirveästi vaadi taitoja :)valmiita asuja ei hirveästi Suomesta löydy, ulkomaalasilta nettisivuilta enemmän.
No tietääkö joku? Kai niitä nyt jostain saa?
Tytöllä on synttärit elokuussa ja haluisin ostaa hänelle nättejä vaatteita ja viedä sushi-buffeeseen syömään.
Ap
Voihan noin isojakin tosiaan tehdä itse. Minä olen tehnyt omille tytöilleni, mutta he ovat kokoa 32 - 34.
En osaa ommella eikä tyttökään osaa. Mut tykkää kyllä kauniista japani-vaatteista. Ap
Mm. Light In The Box ja AliExpres - LITB:ssa voi maksaa PayPalilla ja on luotettava. Kooksi kannattaa valita suurin aikuisten koko, asuja on todella paljon tarjolla. AliExpres on hieman erilainen, mutta kannattaa tutustua. Tämä siis on asiallinen vastaus! :)
Vierailija kirjoitti:
Mm. Light In The Box ja AliExpres - LITB:ssa voi maksaa PayPalilla ja on luotettava. Kooksi kannattaa valita suurin aikuisten koko, asuja on todella paljon tarjolla. AliExpres on hieman erilainen, mutta kannattaa tutustua. Tämä siis on asiallinen vastaus! :)
Kiitos!! Kokeillaanpa tuota LITB:tä. Paypal tietenkin löytyy. Ihanaa jos löytyy anime-lookkia pluskokoisenakin. Tyttö tulisi niin iloiseksi! Ap
Oh dear 😂