Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isorintaisuus yhtä iso plussa lihavalla naisella kuin hoikalla?

Vierailija
10.07.2017 |

Miesten silmissä siis.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin vaan. Ainakin itse tunnen itseni kaksinkertaisesti tankiksi isojen rintojen vuoksi (85F/ 90E).

Vierailija
2/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskin isot tissit on yleensä rumat. Ihan erilaiset kuin norminaisen isot tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lihavalla isorintaisuus on sentään lohtu, kun hoikalla se on bonus.

Vierailija
4/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Koska lihavien naisten tissit yleensä roikkuu.

Vierailija
5/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit lihavalla naisella on vähän sama juttu kuin jos työtön leuhkisi että maanantait on aina vapaita.

Vierailija
6/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea tuohon on sanoa mitään. Mutta hoikallahan ne ovat ihan hyvät.

Vierailija
7/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. tissimies ja isot rinnat ovat minusta aivan tajuttoman kiihottavat. Olen jopa tapaillut / hankkinut säätöjä vähän pyöreämmistä naisista, koska heidän rintavarustus on ollut mieleeni. Harvoin, jos ollenkaa tapaa laihoja naisio joilla on isot tissit. 

Voisin hyvin seurustella pyöreämmän naisen kanssa jolla on isot tissit, fiksu, mukava luonne, itsenäinen jne. Mutta viihdyn ihan hyvin sinkkunakin, olen vasta 24v mies eikä ole vielä ollut kiirettä pariutua, katsellaan ensin rauhassa ;)

Vierailija
8/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei.

Taino ei ihan yhtäiso, mutt plussa kuitenniin.

t.  miäs

Vierailija
9/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa oli poistetussa kommentissa verrattuna muihin? Muotoillaan sitten näin paremmalta näyttää, että on rinoissakin muotoa, jos kerraan alavaratalollakin.

Vierailija
10/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavillahan on aina tavallista muhkeammat rinnat, haloo - ne ovat rasvakudosta!

Vierailija
11/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit lihavalla naisella on vähän sama juttu kuin jos työtön leuhkisi että maanantait on aina vapaita.

No ei lihavillakaan ole kaikilla samanmuotoinen kroppa. Itse haluaisin mielummin tämänkokoiset rinnat

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17AzwKFXXXXbdXXXXq6xXFXXX9/Sexy-Large-siz…

mutta todellisuus on tätä

https://im.mtv.fi/image/6258990/portrait/368/614/29eba5448b72c2e34dafd6…

Vierailija
12/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin erittäin isot rinnat ovat saaneet aina liikaakin huomiota, vaikka paino on vaihdellut kymmeniä kiloja. Olen kyllä kaunis kasvoiltani ja pitkät hiukset, että mikä sitten onkaan ollut ulkonäössä se ratkaiseva tekijä, mutta miehiä on parveillut ympärillä aina , painosta riippumatta. Kunnon tissifetistejä tulee vastaan aika harvoin, ne kyllä on käyneet todella kuumana. Jostain syystä omat seurustelukumppanini ovat sellaisia normi tissifaneja olleet. Yksi kyllä tykkäsi tissejä enemmän mun isosta takamuksesta mitä en voi ymmärtää...

13/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tähän seuraava kulma:

mikä on iso tissi

Oletetaan että kyse on huomiota herättävä 

mutta tätä voi verrata toiseen

yksi on rasvalätkä, toinen nuori törrötissi ja kolmas naisen tiukka iso ja sitten rusina

olen ollut kaikkien tyyppien kanssa ja totean että ko jutulla ei ole mitään tekemistä alapään kanssa. Onko sitten iso vai pieni katiska, yleensä se toimii kuten luoto on ajatellut.

Koko tissi juttu on pelkkää lööppikamaa. Ainoa oikea asia naisessa on pieni juttu siellä.  On ihan sama mikä tissikoko on.

Vierailija
14/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen naisen kroppa kas tässä: https://monifc.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/900x1380/1…

Jos tulee vastaan, niin se on menoa sitten. 

Vierailija
15/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin erittäin isot rinnat ovat saaneet aina liikaakin huomiota, vaikka paino on vaihdellut kymmeniä kiloja. Olen kyllä kaunis kasvoiltani ja pitkät hiukset, että mikä sitten onkaan ollut ulkonäössä se ratkaiseva tekijä, mutta miehiä on parveillut ympärillä aina , painosta riippumatta. Kunnon tissifetistejä tulee vastaan aika harvoin, ne kyllä on käyneet todella kuumana. Jostain syystä omat seurustelukumppanini ovat sellaisia normi tissifaneja olleet. Yksi kyllä tykkäsi tissejä enemmän mun isosta takamuksesta mitä en voi ymmärtää...

Minullakin aina kokoon suhteessa isot rinnat, koko vaihdellut vuosikymmenten saatossa. Jostain syystä kumppanini eivät ole koskaan kommentoineet rintojani oikeastaan mitenkään. Sen sijaan muilta olen saanut vaikka mitä kommentteja, onneksi sitä vähemmän mitä vanhemmaksi on tullut, ehkä sekin aika alkaa olla jo ohi. 

Vierailija
16/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkaan pienista tisseista

m41

Vierailija
17/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen naisen kroppa kas tässä: https://monifc.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/900x1380/1…

Jos tulee vastaan, niin se on menoa sitten. [/quote

Luultavasti olisi, ku tuo, jos lihoisin 16-20kg. Ei olisi hyvä olla.

Vierailija
18/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä iso plussa. Jos on merkittävästi lihava, ei ne rinnat edes erotu samalla tavalla siitä vartalosta kuin normaalipainoisella. Muutenkin keskimäärin miehiä viehättää enemmän normaalipainoiset naiset, se on valitettavasti tosiasia. Poikkeuksia tottakai on.

M28

Vierailija
19/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lihavillakaan ole kaikilla samanmuotoinen kroppa. Itse haluaisin mielummin tämänkokoiset rinnat

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB17AzwKFXXXXbdXXXXq6xXFXXX9/Sexy-Large-siz…

mutta todellisuus on tätä

https://im.mtv.fi/image/6258990/portrait/368/614/29eba5448b72c2e34dafd6…

On

Mitä eroa noissa on? Bikineitä ei löydy hyvin istuvina ja asento vaikuttaa.

Vierailija
20/26 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä iso plussa. Jos on merkittävästi lihava, ei ne rinnat edes erotu samalla tavalla siitä vartalosta kuin normaalipainoisella. Muutenkin keskimäärin miehiä viehättää enemmän normaalipainoiset naiset, se on valitettavasti tosiasia. Poikkeuksia tottakai on.

M28

Onko tässä taas niin, että merkittävästi lihava on miehen mielestä 65 kilosta tai 70 kilosta ylöspäin ja naisen mielestä 85 tai sadasta kilosta ylöspäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme