Missä myydä tarpeettomia vaatteita?
Muuton tieltä pitäisi saada suunnilleen puolet vaatteista myytyä, loput vien keräykseen. Mutta missä kannattaisi myydä? Kaveri puhui joskus jostain sovelluksesta, mutten millään muista mikä se oli... Miten Facebookin myyntiryhmät? Missä te olette saaneet tavaranne kaupaksi?
Kommentit (11)
Kirppareilta saa vaatteista niin vähän rahaa. Parempi viedä vain uffiin.
Itse vein UFF:iin tai sitten Fidaan suoraan. Kirpparille vieminen oli plus miinus nolla ja netissä myyminen vittumaista.
Tässä hiljan siivosin ja kaikki tarpeeton vaate meni energiajätteeseen. Autottomalle neljän kilometrin matka UFFin laatikolle on hieman liian pitkä...
Jos sulla on merkkivaatteita tai hyvän maun retroa, voit saada myydyksi kirpparilla - pilkkahintaan. Muut vaatteet joudut roudaamaan takas kotiin tai lähimpään keräyslaatikkoon. Ei "köyhä" enää osta hyvää halvalla. Kirpparit on nykyään hifistelijöiden harrastus. Teemme löytöjä lumppujen seasta.
Miksi kukaan ostaisi tarpeettomia vaatteita?
Kiitos vastauksista. Muutama kalliimpi mekko ja ulkomailta ostettu merkkivaate joukossa, ne taidan nyt ainakin laittaa johonkin. Pitää vähän miettiä onko noitten loppujen myymimen lopulta sen vaivan arvoista tässä samalla.
-ap
Myyt puolet ja loput keräykseen? Muutat nakupellenä? Kyl uudet naapurit yllättyvät.
Kyllä me köyhät kirpputorilta ostetaan. Niitä vaatteita on vain niin suunnaton määrä, pakostakin jää suurin osa ostamatta. En osta vain siksi että on merkkivaate edullisesti, vaan pitää olla sopiva, hyväkuntoinen ja tarpeeseen tuleva.
Vierailija kirjoitti:
Myyt puolet ja loput keräykseen? Muutat nakupellenä? Kyl uudet naapurit yllättyvät.
Sellanen pieni icebreaker! Oon kuullut sellasta huhua ettei Helsingissä oikein tutustuta naapureihin, niin jospa tämä vauhdittaisi vähän...:) -ap
Oman paikkakunnan facebook-kirppisellä saattaa mennä, kun ostaja säästää postikulut. Itse vien aina suoraan UFF:lle.