Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin lopettaa juomisen jos löytäisin naisen

Vierailija
10.07.2017 |

Tänäänkin oli taas pakko korkata pullo kun masentaa tää naisen puuttessa oleminen. Jos löytäisin naisen niin voisin lopettaa juomisen. Mutta kun naisen ei tule kelpuuttamaa tälläistä kilttiä miestä ei auta muu kun juoda. Viina on ainut mikä pitää minut suht koht järissään ja tuo lohtua tähän kurjuuteen. Ei ole helppoa olla kiltti mies.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kaikki paremmin elämässä silloin, kun minulla oli tyttöystävä. Siitäkin huolimatta, että suhteemme ei ollut mikään kaikista seesteisin.

Vierailija
2/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunnu olevan helppoa. Viina sinut ajaa lähes järjiltäsi, jos jättäisit sen pois, alkaisi maailma näyttää toiselta. 

Minä ainakaan en uskaltaisi ottaa ketään sillä ajatuksella, että hän muuttuu sitten toiseksi. Mielummin näkisin sen muutoksen lopputuloksen heti suhteen alussa, sehän voi olla ihan mitä tahansa tai epäonnistua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo oli vitsi? Miksi sinun raitistuminen pitää laittaa naisen vastuulle? Entä, kun teille tulee riita, mitäpä arvelet tekeväsi? Suomessa on ollut ihan liikaa naisia, jotka ovat rakastuneena kuvitelleet rakastavansa miehen raittiiksi.

Vierailija
4/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainnakaan jaksa katella mitään tyhjiä lupauksia hersyvää kännistä sikaa...

N 32

Vierailija
5/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, tuon saman on luvannut moni muukin mies. Vaan eipä ole korkki pysynyt kiinni. Alkoholistin tunnuslause: SITTEN lopetan juomisen kokonaan.

Vierailija
6/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Voisin löytää naisen jos lopettaisin juomisen

Vierailija
7/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt lähtekö tähän hei :D

Vierailija
8/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mitä valehtelua. Miehet lupaavat lopettaa juomisensa jos saavat sen unelmien tytön. Kas kummaa juominen jatkuu senkin jälkeen. Uskoin noihin puheisiin kun olin 18-vuotias. Sen jälkeen avautui silmät.

Vierailija
9/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt lähtekö tähän hei :D

Ja sekö on sinusta hymiön paikka..??

Vierailija
10/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lopettaa lihomisen ja alkaa näyttää nätiltä jos löytäisin miehen.

Vierailija
11/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa, mutta naisia kyllä löytyy, jotka kovasti toivovat tällaisen tapahtumien kulun olevan mahdollista. Sinänsä positiivista, jos tästäkin aloituksesta joku  saa ajattelemista. 

Vierailija
12/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Silloin kun olin teini en vielä juonut eikä tytöt silloinkaan minusta kiinnostunut.

Vierailija
13/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun juomisiani ei vastakkainen sukupuoli kontrolloi. Olisi säälittävyyden huippu juoda jonkun eukon takia =)

Vierailija
14/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se oikea järjestys asioille.

Vierailija
15/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
16/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sarjaan:"Voisin lopettaa juomisen, jos..."

eli  "Huomenna alkaa raittius, mutt' tää päivä nyt kummiskii viel' ryypätää' "

Kun kerran olet itse tiedostanut,että alkoholi on sinun ongelmasi niin sinnun on syytä vielä tiedostaa se,että vain itse voit lopultakin tehdä päätöksen siitä eroon elämässäsi pääsemiseksi.

Apua ON tarjolla. Paras ohje on: soita AA:han ja keskustele puhelinpäivystyksessä vastaavan henkilön kanssa ja sovi tapaamisesta seuraavassa paikallisen AA piirin kokouksessa.

Tämä on todellinen ohje (...sen sijaan että alkaisit ryyppäämiselläsi pilaamaan vielä jonkun toisen elämää). 

Voit tietenkin nauraa tälle ohjeelle ja vaikka pilkata sitä ja jatkaa vain ryyppämistäsi entisestään , mutta valintahan onkin TÄYSIN SINUN.

Sinä tiedostat,sinä päätät,sinä itse  teet ratkaisusi. Tämän tiedostamisesta se alkaa

Vierailija
17/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö!

Vierailija
18/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö!

Huono neuvo .

Vierailija
19/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole helppoa olla alkoholistimies, joka pitää juopotteluaan kiltteytenä.

Vierailija
20/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole helppoa olla alkoholistimies, joka pitää juopotteluaan kiltteytenä.

Kyllä sitä voi olla kiltti vaikka juopotteleekin.