Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin lopettaa juomisen jos löytäisin naisen

Vierailija
10.07.2017 |

Tänäänkin oli taas pakko korkata pullo kun masentaa tää naisen puuttessa oleminen. Jos löytäisin naisen niin voisin lopettaa juomisen. Mutta kun naisen ei tule kelpuuttamaa tälläistä kilttiä miestä ei auta muu kun juoda. Viina on ainut mikä pitää minut suht koht järissään ja tuo lohtua tähän kurjuuteen. Ei ole helppoa olla kiltti mies.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaisit juomisen, voisit löytää naisen.

Vierailija
22/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin vaimo kirjoitti:

Kuuluu sarjaan:"Voisin lopettaa juomisen, jos..."

eli  "Huomenna alkaa raittius, mutt' tää päivä nyt kummiskii viel' ryypätää' "

Kun kerran olet itse tiedostanut,että alkoholi on sinun ongelmasi niin sinnun on syytä vielä tiedostaa se,että vain itse voit lopultakin tehdä päätöksen siitä eroon elämässäsi pääsemiseksi.

Apua ON tarjolla. Paras ohje on: soita AA:han ja keskustele puhelinpäivystyksessä vastaavan henkilön kanssa ja sovi tapaamisesta seuraavassa paikallisen AA piirin kokouksessa.

Tämä on todellinen ohje (...sen sijaan että alkaisit ryyppäämiselläsi pilaamaan vielä jonkun toisen elämää). 

Voit tietenkin nauraa tälle ohjeelle ja vaikka pilkata sitä ja jatkaa vain ryyppämistäsi entisestään , mutta valintahan onkin TÄYSIN SINUN.

Sinä tiedostat,sinä päätät,sinä itse  teet ratkaisusi. Tämän tiedostamisesta se alkaa

Ihan huuhaata noi aa kerhot sun muut. Sitä paitsi mitä se auttaa tähän naisettomuuten josta juomiseni johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista löydä sillä, että lopettaa juomisen.

Lähes absolutisti ikisinkkumies

Vierailija
24/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lopettaa naimisen, jos löytäisin juomaa.

Vierailija
25/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein "kiltit" alkkikset eivät ole ollenkaan niin kilttejä sitten, kun "joutuvat" olemaan juomatta.

Vierailija
26/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistin vaimo kirjoitti:

Kuuluu sarjaan:"Voisin lopettaa juomisen, jos..."

eli  "Huomenna alkaa raittius, mutt' tää päivä nyt kummiskii viel' ryypätää' "

Kun kerran olet itse tiedostanut,että alkoholi on sinun ongelmasi niin sinnun on syytä vielä tiedostaa se,että vain itse voit lopultakin tehdä päätöksen siitä eroon elämässäsi pääsemiseksi.

Apua ON tarjolla. Paras ohje on: soita AA:han ja keskustele puhelinpäivystyksessä vastaavan henkilön kanssa ja sovi tapaamisesta seuraavassa paikallisen AA piirin kokouksessa.

Tämä on todellinen ohje (...sen sijaan että alkaisit ryyppäämiselläsi pilaamaan vielä jonkun toisen elämää). 

Voit tietenkin nauraa tälle ohjeelle ja vaikka pilkata sitä ja jatkaa vain ryyppämistäsi entisestään , mutta valintahan onkin TÄYSIN SINUN.

Sinä tiedostat,sinä päätät,sinä itse  teet ratkaisusi. Tämän tiedostamisesta se alkaa

Ihan huuhaata noi aa kerhot sun muut. Sitä paitsi mitä se auttaa tähän naisettomuuten josta juomiseni johtuu.

Sitähän sinä et voi tietää, kun et ole koskaan AA-kerhon kokoontumisessa edes käynyt...

Voit vain esittää siitä omia ennakkoluulojasi (kuten ne kaikki  muutkin alkoholin avulla elämänsä lopulta  tuhonneet, joille vilpitön  apu sen  kohtalon estämiseksi ei ole koskaan kelvannut,koska he ovat muka yksinään olleet 'paljon viisaampia'.)

Vierailija
27/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lopettaa naimisen, jos löytäisin juomaa.

Tai kääntää alkoholiongelman vitsailuksi...

Vierailija
28/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vain. Sittenhän moni vasta ratkeaakin ryyppäämään, kun ämmä on niin v-mäinen. Kyllä juoppo aina syyn juomiseen löytää.

Tämä. Siten jos parisuhde löytyy, voi ruveta perustelemaan ryyppäämisen naisella, ja sitten kun nainen jättää, taas on syy ryypätä. Näin voi kätevästi ryypätä itsensä hautaan niin ettei mikään ole oma syy.

Vierailija
29/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mua huvittaa tää mielikuva APstä: Pieni, ujo hissukkamies kotonaan kalsareissaan, pitää vetää kännit että uskaltaa avautua mammapalstalle :D On varmaan ollut kova pohdinta joko uskaltaa ja mitä kirjoittaa :)

Aapee, jätä ensin mielummin se juominen ja keksi itselles jotain tekemistä ja joku muu elämäntarkoitus kuin pelkästään naisen löytäminen. Mua ainakin pelottaisi jos mulle sanottais noin, se on aika takertuvaista käytöstä.

Tai jos menet täältä palstailemasta mielummin vaikka sinne lähibaariin, voi olla lähempänä se naisen löytyminen eikä välttämättä tarvitse juomistakaan lopettaa. Tuu kertomaan kuinka kävi, ihan hyvä tyyppi sä olet :)

Vierailija
30/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mua huvittaa tää mielikuva APstä: Pieni, ujo hissukkamies kotonaan kalsareissaan, pitää vetää kännit että uskaltaa avautua mammapalstalle :D On varmaan ollut kova pohdinta joko uskaltaa ja mitä kirjoittaa :)

Aapee, jätä ensin mielummin se juominen ja keksi itselles jotain tekemistä ja joku muu elämäntarkoitus kuin pelkästään naisen löytäminen. Mua ainakin pelottaisi jos mulle sanottais noin, se on aika takertuvaista käytöstä.

Tai jos menet täältä palstailemasta mielummin vaikka sinne lähibaariin, voi olla lähempänä se naisen löytyminen eikä välttämättä tarvitse juomistakaan lopettaa. Tuu kertomaan kuinka kävi, ihan hyvä tyyppi sä olet :)

Varsinainen 'neronleimaus' tuo sinunkin ohjeesi!

Neuvoa nyt alkoholiongelmainen ihminen menemään kapakkaan....

Vierailija
31/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin juon nimenomaan sen takia, että olen sinkku. Kun tulee juotua, niin uskaltaa myös lähteä baareihin ja on edes etäinen mahdollisuus tutustua naisiin. Mutta eihän tälläinen siisti, kauluspaitaan pukeutunut mies kiinnosta naisia, kun pitää olla viimeisimpien trendien mukaan pukeutuva lippispää.

Vierailija
32/32 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Voisin löytää naisen jos lopettaisin juomisen

Ei pidä paikkaansa. Silloin kun olin teini en vielä juonut eikä tytöt silloinkaan minusta kiinnostunut.

Ei minustakaan kukaan kiinostunut teininä. Kas kumma olen silti naisimissa. Eikä tarvinnut edes alkoholisoitua välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä