"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"
Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.
Kommentit (324)
Miksi katsoa mitään kuvia? Treffatkaa livenä. Siinähän näkee. Luonne ratkaisee samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan missään tapauksessa haluaisi seurustella epäkohteliaan ihmisen kanssa.
Emmekä me valehtelijan kanssa, joka on antanut virheellisen kuvan itsestään deittisovelluksessa.
Ja minäkö tässä olen yrittänyt peitellä paino-ongelmaani?
Sitä tämä ketju käsittelee, naista joka oli antanut virheellisen kuvan itsestään ja sitten närkästyi, kun deitti kommentoi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähemmäntuhtimies kirjoitti:
Voin urheilullisena miehenä ymmärtää tuon.
Ylipaino on huonojen elintapojen aiheuttama terveysongelma josta pääsee halutessaan eroon. Nyt ei syrjitä ketään koska synnyit tietyn näköiseksi tai pituiseksi. Tuossa on vissi ero.
Onhan se tuskallista kun puolet naisista ja varmaan 3/4 nettitreffailijoista on "tuhteja", "pyöreitä", "muodokkaita", "kurvikkaita" tai "reheviä".
Ja niillä harvoilla normipainoisilla on kriteerit pilvissä. Jos olet itse hyväkuntoinen mutta et pitkä, tumma ja adonis (tai rikas)...naista pitäisi etsiä sellaisten joukosta joiden kanssa elämäntyyli ei natsaa ollenkaan.
Ongelma on siinä, että on liikaa miehiä ja naisia, joiden elämäntyylit eivät natsaa ollenkaan.
Minustakin on tuskallista olla ylipainoinen. Ihan mielelläni en olisi ja veikkaan samaa merkittävästä osasta ylipainoisia. En ole mikään satakiloinen, joka mussuttaa päivät läpensä vaan elämässä on liikaa pakollista istumista ja liian vähän aikaa pitää itsestään huolta. Toki ymmärrän, että hoikkuus juuri siksi indikoikin sitä, että henkilö on hyvinvoiva ja myös muuten hyvässä asemassa, hänellä on mahdollisuus syödä hyvää ravintoa, olla olematta liikaa työn ja arjen orja, mahdollisuus hoitaa kehonsa ja mielensä virkeyttä (liikkua, lomamatkailla jne). Eli ymmärrän, että vetovoimani on vähissä.
Oho! Yleensä nk. hyvässä asemassa olevat joutuvat tekemään pitkiä työpäiviä. Kummasti vain riittää aikaa esim. juoksuharrastukseen. Taidan olla itsekin tällainen. Olen aikatauluttanut elämäni siten, että treenille jää aikaa. En notku iltaisin hereillä, vaan menen klo 21.30 nukkumaan ja herään pirteänä aamutreenille. Olen erittäin tiukasti aikataulutetun arjen orja, mutta myös hoikka.
Sitten kun sairastaa anoreksiaa, pitäisi syödä enemmän. Mikään ei kelpaa.
Minä olen joutunut myös kaksilla deiteillä kahdeksasta kuulemaan olevani lihava vaikka olin väittänyt olevani normaalipainoinen. Olen 167 cm pitkä ja painan 58 kg. En toki ole mallinhoikka, mutta en nyt kyllä mielestäni millään mittapuulla lihavakaan, sellainen ei-huipputimmi tavis vaan. E-kupin tissit kyllä löytyy, ehkä ne sitten tekee minut lihavan näköiseksi, kun nuo kaksi tapailtua olivat oikein kiukkuisia huijauksestani että väitän olevani normaalipainoinen...
Yhteenveto: valehtelu ei kannata. Vai onko joku teistä löytänyt parin henkilöstä, joka on valehdellut ikänsä, painonsa tai pituutensa.
Mielestäni se on ihan ok taktiikka, että nainen valehtelee painonsa ja mies pituutensa. Tällä tavoin on mahdollista päästä yleensäkin treffeille ja näyttämään, ettei hän ole pelkästään ms. paino tai mr. pituus.
Tietenkin pitää sitten myös hyväksyä se, että paskaa voi sataa niskaan jonkin verran.
Onneksi olen jo niin vanha, että tapasin mieheni ihan peruselämässä ennen nettiä.
Nykyajassa voisi olla joku *kröhöm* sarjakuristaja netissä, mitä ei vaan saada vankilaan lopullisesti suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto: valehtelu ei kannata. Vai onko joku teistä löytänyt parin henkilöstä, joka on valehdellut ikänsä, painonsa tai pituutensa.
Minä olen. Mieheni oli laittanut deittiprofiiliin pituudekseen 172 cm koska oli huomannut että kun laittaa oikean pituuden 167 cm, naiset ei halua edes nähdä. Hän halusi kuitenkin päästä edes näyttämään että on ihan mukava tyyppi, joten laittoi vähän ekstraa. Itseäni tämä ei haitannut ollenkaan, eikä pieni pituuskaan koska olen 161-senttinen vain. Enkä todellakaan ajattele että ihminen on joku patologinen valehtelija kaikissa asioissa jos tuollaisen pienen valkoisen valheen esittää päästäkseen tapaamaan edes jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että naiset ovat todella usein tuhdimpia kuin antavat olettaa. Sitten jos on hoikka ja nätti, niin nainen on ihan he*vetin kranttu. Ehkä hänellä on niin paljon varaa valita, ettei juuri kukaan kelpaa.
Tämä on kyllä ongelma miesten kannalta Suomessa. Liian monet naiset vain ovat ylipainoisia ja sitten ne suht tavalliset hoikat naiset kokevat itsensä joksikin jumalan lahjaksi miehille. Vaikea ländätä ketään siedettävää muijaa, vaikka itse on hoikka, mukava, fiksu ja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on huonojen elintapojen aiheuttama terveysongelma josta pääsee halutessaan eroon. Nyt ei syrjitä ketään koska synnyit tietyn näköiseksi tai pituiseksi. Tuossa on vissi ero.
Onhan se tuskallista kun puolet naisista ja varmaan 3/4 nettitreffailijoista on "tuhteja", "pyöreitä", "muodokkaita", "kurvikkaita" tai "reheviä".
Ja niillä harvoilla normipainoisilla on kriteerit pilvissä. Jos olet itse hyväkuntoinen mutta et pitkä, tumma ja adonis (tai rikas)...naista pitäisi etsiä sellaisten joukosta joiden kanssa elämäntyyli ei natsaa ollenkaan.
Ongelma on siinä, että on liikaa miehiä ja naisia, joiden elämäntyylit eivät natsaa ollenkaan.
Minustakin on tuskallista olla ylipainoinen. Ihan mielelläni en olisi ja veikkaan samaa merkittävästä osasta ylipainoisia. En ole mikään satakiloinen, joka mussuttaa päivät läpensä vaan elämässä on liikaa pakollista istumista ja liian vähän aikaa pitää itsestään huolta. Toki ymmärrän, että hoikkuus juuri siksi indikoikin sitä, että henkilö on hyvinvoiva ja myös muuten hyvässä asemassa, hänellä on mahdollisuus syödä hyvää ravintoa, olla olematta liikaa työn ja arjen orja, mahdollisuus hoitaa kehonsa ja mielensä virkeyttä (liikkua, lomamatkailla jne). Eli ymmärrän, että vetovoimani on vähissä.
Ei hoikkuus kerro sosiaalisesta statuksesta mitään, on paljonkin jopa köyhyysrajalla eläviä ihmisiä, jotka ovat hoikkia ja vastaavasti tuhteja korkean sosiaalisen statuksen omaavia ihmisiä. Itselläni tulotaso tai resurssien puute ei ole ollut syynä ylipainoon vaan masennus ja siihen käytettävät mielialalääkkeet, jotka tunnetustikin lihottavat. Elimistöni ja aivoni meni niistä ihan sekaisin, ja olen vasta toipumassa tästä koko rumbasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa tilanteessa kuin sinä. Kamala työstressi, 12 tunnin työpäivät plus kaksi tuntia matkoihin, ei aikaa liikkua ja unettomuus vielä päälle, työ vei kaikki mehut. Sohvaperuna en siis ollut. Otin 9 kk vapaan töistä ja laihduin ilman laihdutuskuuria normaalipainoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että naiset ovat todella usein tuhdimpia kuin antavat olettaa. Sitten jos on hoikka ja nätti, niin nainen on ihan he*vetin kranttu. Ehkä hänellä on niin paljon varaa valita, ettei juuri kukaan kelpaa.
Tämä on kyllä ongelma miesten kannalta Suomessa. Liian monet naiset vain ovat ylipainoisia ja sitten ne suht tavalliset hoikat naiset kokevat itsensä joksikin jumalan lahjaksi miehille. Vaikea ländätä ketään siedettävää muijaa, vaikka itse on hoikka, mukava, fiksu ja töissä.
Miten minä en sitten saanut ketään edes hoikkana? Miehet kinusivat seksiä satunnaisesti, siinä kaikki. En kelvannut parisuhteeseen edes tavallisille miehille. Tuo, että hoikat naiset olisivat liian kranttuja on ihan täysi vale. Ei ainakaan ne hoikat naiset, joilla on rumat/mitäänsanomattomat kasvot. Ne missityyppiset taas, no heillä on varaakin olla nirsoja.
Miehenä en käsitä tätä nykytrendiä, että läski on kaunista. Haluamme hoikan tai normaalipainoisen naisen tyttöystäväksi tai vaimoksi. Ei lihavat naiset ole mun mielestä tyhmiä tai huonoja, ystävinä ja työtovereina oikein hyviä. Mutta jos haluan naisen, kenen kanssa esimerkiksi suutelen ja rakastelen, haluan naisen joka pitää itsestään huolta ja tämä tarkoittaa terveellistä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan missään tapauksessa haluaisi seurustella epäkohteliaan ihmisen kanssa.
Emmekä me valehtelijan kanssa, joka on antanut virheellisen kuvan itsestään deittisovelluksessa.
Sitä tämä ketju käsittelee, naista joka oli antanut virheellisen kuvan itsestään ja sitten närkästyi, kun deitti kommentoi asiaa.
Minulle on kyllä jäänyt epäselväksi, johtiko ap tahallaan harhaan vai syntyikö kuvan perusteella vääriä odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on tuskallista olla ylipainoinen. Ihan mielelläni en olisi ja veikkaan samaa merkittävästä osasta ylipainoisia. En ole mikään satakiloinen, joka mussuttaa päivät läpensä vaan elämässä on liikaa pakollista istumista ja liian vähän aikaa pitää itsestään huolta.
Useimmilla ihmisillä on aikaa huolehtia itsestään, jos on halua. Harvan arki on sellaista, ettei vaikka puolen tunnin juoksulenkille pääsisi missään välissä. Ja jos mikään muu ei onnistu, niin hyötyliikunnan luulisi onnistuvan, vaikka niin että kävelee kauppamatkat tai työmatkan (tai osan siitä) kotiin.
On paljon tapoja harrastaa liikuntaa, mutta vielä enemmän on tekosyitä, miksi se ei onnistu.
No, kaikilla ei kuitenkaan kaikissa tilanteissa ole. Ja siksi on toki ihan hyvä, että sinä j tällainen ihminen tajuatte olla olematta pari. Toki sillä vaikeassa elämäntilanteessa olevalla ei olisi aikaa alkaa muodostaa uutta ihmissuhdettakaan, joten olkoon rauhassa läskeineen.
Sano mikä on sellainen elämäntilanne, jossa ei ole päivässä puolta tuntia aikaa liikunnalle?
Siis puolta tuntia.
Mä olen pääasiassa opiskelija. Päivät 8:30-16 koululla ja silti joudun tekemään myös "vapaa-ajalla" kouluhommia. Viikonloppuisin olen töissä ja mulla on myös 2 lasta. Kotikaan ei hoida itse itseään. Harmittaa kun lapsille on niin vähän aikaa, mutta onneksi tää on vaan vaihe. En kuitenkaan todellakaan saisi revittyä puolta tuntia päivittäin liikunnalle. Ehkä pari kertaa viikossa pääsen 30 min lenkille jos vain jaksan, mutta se tietää univajetta :(
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en käsitä tätä nykytrendiä, että läski on kaunista. Haluamme hoikan tai normaalipainoisen naisen tyttöystäväksi tai vaimoksi. Ei lihavat naiset ole mun mielestä tyhmiä tai huonoja, ystävinä ja työtovereina oikein hyviä. Mutta jos haluan naisen, kenen kanssa esimerkiksi suutelen ja rakastelen, haluan naisen joka pitää itsestään huolta ja tämä tarkoittaa terveellistä painoa.
Ja minäkin naisena haluisin silmiä miellyttävän miehen, miehen jolla on kivat kasvot ja osaa pukeutua hyvin. Mutta suomalaiset tavalliset miehet ei ole sellaisia, vaan ihme pullanaamoja. Sori, mutta suurin osa suomalaisistamiehistä on suoranaisen epäviehättäviä, vaikka olisivat hoikkia/normaalipainoisia. Suomalaisnaiset ovat sentään kasvoiltaan tasasen nättejä, ja useimmat naiset panostavat tyyliinsäkin. Pyöreitä ollaan joo, mutta ihan nättejä. Siksi onki niin huvittavaa kuinka nää tavalliset pullanaamaiset miehet valittaa koko ajan naisten ulkoäöstä.. kaikki ettimässä jotain 18-25v. HOIKKAA, NÄTTIÄ pikkumissiä, vaikka itse näyttää ihan seinästä revityltä. Pliis menkää jo sinne Thaimaahan hakemaan vaimonne, haluan vain nirsoista, tavallistakin tavallisimmista, tylsistä suomimiehistä eroon. -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kyllä jäänyt epäselväksi, johtiko ap tahallaan harhaan vai syntyikö kuvan perusteella vääriä odotuksia.
Huoh. Juu, ihan ittestään varmaan tapahtui, kuvat vain valikoituivat itsestään, sattumalta.