Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfa TV Tangomarkkinat ihan p----tä?

Vierailija
08.07.2017 |

Juontajat ihan per---tä, ennnen katsoimme iloiten. N yt ei jaksa seurata, sais lopettaa koko touhun TV!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  on!  Kai Kunnas osaa selostaa urheilua,mutta ei tätä ohjelmaa??

Vierailija
2/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj Kunnas. Voi kun menisi pois sekä juontamasta ja selostamasta. En kestä sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ja minä kun juuri ajattelin, että onpa positiivinen yllätys tämä Alfa TV. Tai no, juontajiin en ota kantaa, mutta tykkään tästä kiireettömästä tahdista. Ihanaa katsoa kerrankin lauantaina ohjelmaa, jossa ei ole alatyylistä meuhkaamista ja kiirettä saada lähetys pakettiin ennen seuraavia ohjelmia. Tykkään. :)

Vierailija
4/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ja minä kun juuri ajattelin, että onpa positiivinen yllätys tämä Alfa TV. Tai no, juontajiin en ota kantaa, mutta tykkään tästä kiireettömästä tahdista. Ihanaa katsoa kerrankin lauantaina ohjelmaa, jossa ei ole alatyylistä meuhkaamista ja kiirettä saada lähetys pakettiin ennen seuraavia ohjelmia. Tykkään. :)

Minä tykkään räväkämmästä   touhusta. Tarvitseeko olla liian surumielistä touhua??

Vierailija
5/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Kunnas/hyvät naiset ja herrat, tuo aloitus häiritsee varmaan yöuntanikin. Joka toinen kerta olisi voinut olla vaikka: arvoisa tangokansa! Juontajakoulutukseen!

Heikki paransi otettaan lauantaiksi, ei tarvinnut koko auki teeskennellä nauravansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan