Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea olo, olen kuin elävä kuollut

Vierailija
08.07.2017 |

En tiedä, olenko saanut jonkun flunssaviruksen vai viiraako päässäni muuten. Eilisestä asti ollut hirveä fiilis. Mitään ei jaksa ja tuntuu, että elämä on ohi. Ei ole töitä, ei parisuhdetta eikä juuri muitakaan ihmissuhteita. Kesän alussa kävin vielä treffeillä, mutte ei niistä saanut kuin pahan mielen. Nyt en tiedä, millä tsemppaan itseäni kohti syksyä.
Onneksi lapsi on kaverien mukana Ruisrockissa koko viikonlopun, ei tarvitse nähdä mutsin matalalentoa. :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tuollaisia päiviä, huomenna on jo parempi olo. Itsellä auttaa musiikin kuuntelu ja hyvän kirjan lukeminen sen jälkeen kun olen ihan luvan kanssa kieriskellyt itsesäälissä. Ajattele myös niitä asioita jotka sinulla on hyvin. Jos ihmissuhteet sakkaa, mieti niitä ihmissuhteita jotka on hyviä.

Vierailija
2/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden vapauttaminen. Kuuntele musiikkia, kirjoita auki asiat tajunnanvirralla tms. Jos itkettää, anna itkun tulla, se helpottaa. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoijille. <3

Ap. Ehkä se elämä vielä tästä. Joskus.

Vierailija
4/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina välillä tuollaisia päiviä. Lähinnä ihmissuhdeasiat ja niiden puute aiheuttaa sellaisen hetkellisen alakulon, joka voi olla hyvinkin voimakas. Jos olisin itsemurha-altis olisin jo varmaan tappanut itseni jonakin tuollaisista hetkistä. Aina ne menevät kuitenkin ohi.

Vierailija
5/5 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lupa tunteisiin.

Ei lapsi rikki mene, vaikka näkee äidin masiksissa.

Liity vaikka johonkin deittipalveluun ja hae ihan kokeilu mielessä uusia tuttavuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä