Koska naiset tajuutte et teiltä menee monta miestä ohi suun kun leikitte vaikeasti tavoiteltavaa
Itse en ainakaan jaksa kysellä sata kertaa kuukaudessa mennäänkö leffaan. Pari kertaa voin kysyy jos ei lähde niin sit katoon kokonaan. Näitä naisia on tullut livenä baareissa tai ulkona vastaan. Ovat aina olleet ihmeissään et miks ei ikinä mentykkään mihinkään. Niimpä niin kannattais varmaan lopettaa ne ihme pelit niin voisitte joskus miehen löytääkki.
Kommentit (74)
Ahaa, tämä ajatusmalliko on kaiken takana.
Kun kertoo miehelle olevansa esimerkiksi lesbo tai vaikkapa naimisissa, eivät he lopeta vaan jäävät vonkaamaan.
Se on tapa kertoa, ettei kiinnosta. Jos joku mielenkiintoinen mies kysyy, kyllä varmasti treffit järjestyy. Toki osalla naisista voi olla esim. lapsia, joiden hoito ei aina järjesty.
En minä ainakaan esitä, vaan olen ihan oikeasti "vaikeasti tavoiteltava". Ja tiedän, että näin menee monta miestä ohi, mutta jos vain olen a) todella kiireinen ja b) äärimmäisen ujo, niin en kyllä miesten takia näitä ominaisuuksia ala piilottelemaan.
Minä en lähde leffaan tai muualle jos en ole kiinnostunut. Ei minulla ole mikään tarve miehelle, menköön rauhassa.
Princeofthailand kirjoitti:
Koska en ole sen sadun prinssi joka eläisi jonku kanssa onnellisesti loppuun asti.
Sitten kannattaa ehkä ensimmäisenä vaihtaa nimimerkkiä... Helpottaisi myös jos viitsisit lainata ko. kirjoittajaa jolle vastaat.
Niin, valitset tällä hetkellä olla mariseva ja valittava naisten syyllistäjä mehevän prinssin sijaan, eihän sille kukaan muu voi mitään kuin sinä itse. Jos haluat olla sadun prinssi joka tekee naisen onnelliseksi niin ala käyttäytyä sillä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kertoo miehelle olevansa esimerkiksi lesbo tai vaikkapa naimisissa, eivät he lopeta vaan jäävät vonkaamaan.
Kuulostaa enemmän siltä että naisella ei ole rohkeutta sanoa suoraan ei vaan jättää asian ilmaan.
Nonni tulihan se sieltä. Yks nainen koko av-palstalta myöntää mokanneensa. Kiitos sinulle.
Niinpä niin. Kun Thaimaan prinssi ei lähde elokuviin, se on siksi että hänellä on toinen kiikarissa ja hän haluaa keskittyä yhteen kerrallaan. Kun nainen ei lähde elokuviin, hän istuu kotona yksin pelaamassa pelejä ja esittämässä vaikeasti saavutettavaa vaikka oikeasti ei muuta toivoisi kuin parisuhdetta prinssin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No O M G.... koska mun tavoitteena aina onkin ollut käydä mahdollisimman monta lerssiä läpi!
Kumma ihminen olen, kun ennemmin etsin sen oikean enkä vaan tyydyttänyt mahdollisimman monta miestä siinä ohella... kuinka itsekästä minulta :)
Kai ymmärrät että olet melkoinen poikkeus ja helmi suomalaisten naisten joukossa?
Mistä tämä aloin sitten kumpuaa? Ap on valehtelija koska oikeasti kaikki suomalaiset naiset onkin kevytkenkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän siltä että naisella ei ole rohkeutta sanoa suoraan ei vaan jättää asian ilmaan.
Lesbot naiset roikottavat miestä, kun eivät sano ei-sanaa? Onko miehillä ymmärtämisen ongelmia, jos kuvittelevat lesbon ikinä alkavan suhteeseen kanssaan? Lesboudesta kertominen on sama kuin huudettu EI.
Naisen mielipiteeni on että jokainen mies ansaitsee tulla kunnioitetuksi niin paljon että saa selväsanaisen ei:n. Ei, ei, ei, ei, ei.
Ei on ihan kiva sana jolla päästetään toinen rimpuilemasta koukusta pois. Tiedän toki sellaisiakin jotka eivät kuuntele ei sanaa ja heille on varastossa muun muassa häivy mulkero jne. jotta asia tulee selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä ainakin sinkkuna halusin, että mies on kiinnostunut just musta, eikä ensimmäisen vastoinkäymisen, aikatauluongelman tms. takia hypännyt seuraavaan vaihtoehtoon. Mitään pelejä siinä ei erikseen tarvinnut viritellä, mutta luonnollisestikin sinkkuelämä oli aika kiireistä, enkä niitä menoja miehen takia ruvennut perumaankaan. Hyvin toimi tämä periaate, kiitos kysymästä - nyt on 7 vuotta parisuhdetta takana.
Tuli itse koettua pari sellaista jotka heti jos ei ensimmäisellä viikolla ehdi ulos tai nähdä jatkuvasti alkaa syyttelyä ja haukkumista. No siinä meni se kaikki alkava kiinostuskin. Ei tarvitse tavata enää ikinä.
Kyllä miehetkin osaa. Parhaita on ne jotka keksii että minä kiinnostanut taas kun seurustelusuhde katkeaa. En ole mikään kakkosvaihtoehto.
Tällä hetkellä facessa vonkaa yksi eronnut joka kyllä varmasti sieltä selvästi näkee että minä seurustele ja olen saanut lapsen vuosi sitten. Jep, sinun junasi meni jo monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä ainakin sinkkuna halusin, että mies on kiinnostunut just musta, eikä ensimmäisen vastoinkäymisen, aikatauluongelman tms. takia hypännyt seuraavaan vaihtoehtoon. Mitään pelejä siinä ei erikseen tarvinnut viritellä, mutta luonnollisestikin sinkkuelämä oli aika kiireistä, enkä niitä menoja miehen takia ruvennut perumaankaan. Hyvin toimi tämä periaate, kiitos kysymästä - nyt on 7 vuotta parisuhdetta takana.
Tuli itse koettua pari sellaista jotka heti jos ei ensimmäisellä viikolla ehdi ulos tai nähdä jatkuvasti alkaa syyttelyä ja haukkumista. No siinä meni se kaikki alkava kiinostuskin. Ei tarvitse tavata enää ikinä.
No juuri tämä! Ja minä en halua heti alkuun tuoda miehiä kotiin ja lasten eteen ja sekin on joillekin miehille ihan käsittämätöntä, kun en kutsu heitä kotiini. Ehkä se sitten jonkun mielestä on leikkimistä ja pelaamista, mutta minulle se on ihan vain hitaasti etenemistä ja vanhemmuutta.
Porukka ei selvästi osaa lukee koko alotusta. Kaikki sanoo et nainen ei lähde leffaan koska ei ole kiinnostunu. No älä sit tuu ainakaan parin kk päästää vonkaa mua leffaan. Plus heti jos oon viikon laittamatta enää mitään niin aletaan kyselee mitä teet tänään. Eli naiset tajuu et kortit ei oo enää heillä. Mun ylpeys ei ota naista takas joka alussa pelaa munkaa.
Onko se pieni ja siro taas täällä kitisemässä?
Porukka ei selvästi osaa lukee koko alotusta. Kaikki sanoo et nainen ei lähde leffaan koska ei ole kiinnostunu. No älä sit tuu ainakaan parin kk päästää vonkaa mua leffaan. Plus heti jos oon viikon laittamatta enää mitään niin aletaan kyselee mitä teet tänään. Eli naiset tajuu et kortit ei oo enää heillä. Mun ylpeys ei ota naista takas joka alussa pelaa munkaa.
Ei ymmärretä aloitusta. Koska lisätiedot puuttuivat.
Peli menee suurin piirtein näin.
1. Jos on kiikarissa toinen mies, niin ilmoitetaan ettei kiinnosta.
2. Toinen mies ei ollutkaan sitä mitä haluttiin eli tilanne muuttui. Viestiä seuraavalle vaihtoehdolle.
3. Olet friendzonella ja et ole ilmoittanut ettet halua olla ystävä.
4. Et kiinnosta mut voit olla kaveri.
5. Olen ehkä varattu ja haluan poikkiksen mustasukkaiseksi. (Wt-kuvio)
En minä ole hankala esittääkseni, vaan miehillä menee oikeasti jankkaamkseksi, kun ei kerralla uskota, ettei huvita tai kiinnosta. Ei minun ole mikään pakko päästä treffeille, yksin on mukavaa ja miehiä löytää myöhemminkin.
Minulla on ollut monta nettideittiä, jotka olisivat olleet ihania kavereita tai kumppaneitakin, mikäli olisivat suostuneet etenemään hitaammin, mutta jankutuksen takia piti blokata profiili ja numero ja katkaista kaikki yhteydenpito. Aluksi pyydettiin kahville pari kertaa, viikon päästä ei muuta keskustelua ollutkaan kuin "tuutko nyt sinne kahville, käykö huomenna, entä ylihuomenna, etkö ehdi, mikset halua tulla, pitää olla syy, mä voin tulla sinne, mistä pullasta tykkäät, tuu kahville, mä olen nyt täällä kahvilassa, mikä sun osote on, kyllähän sä voit tulla, kuitenkin haluat, entä se kahvi???"
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärretä aloitusta. Koska lisätiedot puuttuivat.
Peli menee suurin piirtein näin.1. Jos on kiikarissa toinen mies, niin ilmoitetaan ettei kiinnosta.
2. Toinen mies ei ollutkaan sitä mitä haluttiin eli tilanne muuttui. Viestiä seuraavalle vaihtoehdolle.
3. Olet friendzonella ja et ole ilmoittanut ettet halua olla ystävä.
4. Et kiinnosta mut voit olla kaveri.
5. Olen ehkä varattu ja haluan poikkiksen mustasukkaiseksi. (Wt-kuvio)
Eikö kyse ollut siitä että ap epäilee vaihtoehtoa 2? Eikä halua olla seuraava vaihtoehto. En minäkään halua, tuskin kukaan.
Voit ap olla ihan hyvin vastaamatta jos ei ole edes tullut mitään selitystä miksi ei voinut aikaisemmin lähteä. Eri asia ne joilla vaikka kiireiset työkuviot jotka myös varmaan sen kertovat.
Minusta viikko on aika lyhyt aika ottaa uudelleen yhteyttä. Minulla ainakin väistämättä menee se viikko ennen kuin tiedän, milloin minulla on aikaa lähteä treffeille. Ihan turha tuhlata aikaa näihin hätäilijöihin, jotka suuttuvat tai poistavat tindermätseistä, jos ei parin päivän sisällä tapaaminen onnistu. Sitten viikon päästä voi olla tiedossa useampikin mahdollinen ajankohta, jolloin voisi tavata. Ei ole kummoinen menetys, jos miehen kiinnostus on siinä ajassa ehtinyt lopahtaa. Minä etsin sellaista seuraa, joka ei unohda minua kahdessa päivässä.
Olen nainen. Mulle on käynyt pikemminkin toisin päin useaankin kertaan. Olen tavannut mukavan miehen, joka on osoittanut myös olevansa kiinnostunut minusta, mutta yhtäkkiä mies katoaakin tutkasta, kun olen ollut tavoitettavissa ja joskus jopa ehdottanut itsekin, että tehtäisiinkö jotain yhdessä. Eli en ainakaan osaa leikkiä saaliina olemista, mitä olisivat vissiin sitten kaivanneet. Alle parikymppisenä lipsahti varmaan suorastaan yli-innokkuuden puolelle, mikä karkotti muutaman miehen, mutta sen jälkeen pidin kyllä huolta, etten ole rasittavan innokas, vaan normaalisti avoin ehdotuksille ja vastailin viesteihin.
No, yhen miehen kans ainakin meni lopulta nappiin.
Juuri näin. Samaa mieltä ihan täysin. Lähtemättömyydellä on aina syy eli ei kiinnosta. Ja jos todella kiinnostaisi, kyllä sitä aikaa voisin järjestääkin.
Joillekin kai tarvitsee aina vääntää rautalangasta, jos tavallinen 'ei' ei mene perille.