Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko mies, jos/kun nainen laukeaa?

Vierailija
08.07.2017 |

Miltä se tuntuu? Mistä mies huomaa naisen saaneen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne alapään lihakset supistelee. Koita vaikka itsetyydyttäessä, kyllä sen omiin sormiinkin tuntee niin miksei mieskin tuntisi.

Vierailija
2/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttimies, joten en edes saa naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne alapään lihakset supistelee. Koita vaikka itsetyydyttäessä, kyllä sen omiin sormiinkin tuntee niin miksei mieskin tuntisi.

Tätä just mietin, että miten jotkut naiset onnistuu huijaamaan miehiä, supistelevatko naiset alapäätään valehdellessaan orgasmin ?

Vierailija
4/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää sen kun mulla tuntuu tosi hyvälle. En tiedä tarkalleen mikä sen paljastaa, mutta ei se erehdy koskaan. Jos mies on herkällä päällä ja sillä tulee nopsaan, niin osaa sanoa, että en kerkeä mukaan täytyy ottaa kohta uudestaan. Tuntee laukeamisenkin kun pimppi sykkii orgasmin vuoksi.

Vierailija
5/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuten kun että nainen jäykistyy ja tärisee.

Vierailija
6/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne eikä kiinnosta.

Jokainen huolehtikoon omat orgasminsa.

Ei millään pahalla.

Vierailija
7/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muuten kun että nainen jäykistyy ja tärisee.

Eli tän pystyy ainakin feikata helposti :)

8/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä just mietin, että miten jotkut naiset onnistuu huijaamaan miehiä, supistelevatko naiset alapäätään valehdellessaan orgasmin ?

Ahaa. Tässä kysyttiinkin orgasmin feikkausohjeita! Kirjauduin sisään kertoakseni kuinka ihanalta naisen orgasmi tuntuu.

Naisen orgasmin tuntee hengityksestä, vartalon liikkeistä, silmistä, äänistä ja täydellisestä nautinnosta. Näin useimmiten. Joillain vain vähäistä puristelua ja kiihtymyksen lisääntymistä. Ei sitä oikein voi feikata.

En ikinä toivoisi naisen feikkaavan orgasmia. Tiedän toki, että kaikki naiset eivät saa sitä koskaan. Feikkaa siinä tapauksessa tyytyväisyyttä mieheen.

Vierailija
9/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi feikata. Ihan omaksi iloksi se saadaan.

Vierailija
10/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin huomaa, tosin voisi kuvitella, että lantionpohjan lihasten vahvuudellakin on merkitystä. Jouduin onnettomuuteen ja olin pitkään vuoteessa ja lihakset surkastui. Sen jälkeen meni pitkään, että mieskin huomasi taas, milloin saan. Testasin sitä myös itsetyydytyksessä. Heikot lihakset-> heikko suoistelu. Lisäksi orgasmini ovat selvästi taasparempia nyt, kun lihaksisto on taas kunnossa. Jumpat kunniaan. 😊

Vierailija
11/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäätä pystyy supistelemaan itse. Sydämen hakkaamista vaikeampi feikata.

Vierailija
12/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ;)

Vierailija
13/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supistelen niitä muutenkin seksin aika. Mies pitää siitä.

Vierailija
15/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Tässä kysyttiinkin orgasmin feikkausohjeita! Kirjauduin sisään kertoakseni kuinka ihanalta naisen orgasmi tuntuu. Lli

Naisen orgasmin tuntee hengityksestä, vartalon liikkeistä, silmistä, äänistä ja täydellisestä nautinnosta. Näin useimmiten. Joillain vain vähäistä puristelua ja kiihtymyksen lisääntymistä. Ei sitä oikein voi feikata.

En ikinä toivoisi naisen feikkaavan orgasmia. Tiedän toki, että kaikki naiset eivät saa sitä koskaan. Feikkaa siinä tapauksessa tyytyväisyyttä mieheen.

Ei en halua ohjeita, mietin vain, että miten ihmeessä feikkaaminen voi onnistua, kun itsellä supistelee alapää ja toisaalta ensin lähellä huippua kroppa jäykistyy, mutta heti tultuani rentoutuu aivan lötköksi.

Vierailija
16/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka tiukka nainen on

Vierailija
17/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen myöskin, mutta jos ei ole kokemusta mistään muusta kuin huijatusta orkusta, niin eihän sitä sitten voi tietää.

Mulla on kokemus niin päin, että mies, joka kanssa seksi oli aivan sanoinkuvailemattoman upeaa ja ihanaa ja siis ihan huippua. Me sekstailtiin jopa kolmesti päivässä ja joka paikassa missä vaan rupes tekemään mieli. Nautin yhdynnästä useamman orgasmin verran joka kerta. Mies sanoi kuuden vuoden seurustelun jälkeen, että luuli ekat pari vuotta mun teeskennellen orgasmin. Mulla putos leuka polviin, että miten voi olla mahdollista, ettei se tajunnut miltä orgasmi tuntuu munaan kun nainen laukeaa. Ei sitä sykettä oikein pysty feikkaamaan, en mä ainakaan. Aito sykkiminen on niin paljon nopeampitahtinen kuin mihin kykenen omalla tahdolla.

Vierailija
18/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Oliko kukaan vastaajista tylyttäjiä lukuunottamatta mies? Edelleenkin kiinnostaisi, miehen kertomana, onko tuntenut naisen orgasmin ja miltä se tuntuu?

Vierailija
19/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

677 kirjoitti:

Eli tuonkin pystyy feikkaamaan. Mieskin pystyy feikkaamaan karjaisemalla aah tai NYT TULEE :D

Vierailija
20/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen myöskin, mutta jos ei ole kokemusta mistään muusta kuin huijatusta orkusta, niin eihän sitä sitten voi tietää.

Mulla on kokemus niin päin, että mies, joka kanssa seksi oli aivan sanoinkuvailemattoman upeaa ja ihanaa ja siis ihan huippua. Me sekstailtiin jopa kolmesti päivässä ja joka paikassa missä vaan rupes tekemään mieli. Nautin yhdynnästä useamman orgasmin verran joka kerta. Mies sanoi kuuden vuoden seurustelun jälkeen, että luuli ekat pari vuotta mun teeskennellen orgasmin. Mulla putos leuka polviin, että miten voi olla mahdollista, ettei se tajunnut miltä orgasmi tuntuu munaan kun nainen laukeaa. Ei sitä sykettä oikein pysty feikkaamaan, en mä ainakaan. Aito sykkiminen on niin paljon nopeampitahtinen kuin mihin kykenen omalla tahdolla.

Tätä mietin itsekin, että eikö huijaukseen uskovat miehet ole koskaan tunteneet oikeaa orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän