Koska naiset tajuutte et teiltä menee monta miestä ohi suun kun leikitte vaikeasti tavoiteltavaa
Itse en ainakaan jaksa kysellä sata kertaa kuukaudessa mennäänkö leffaan. Pari kertaa voin kysyy jos ei lähde niin sit katoon kokonaan. Näitä naisia on tullut livenä baareissa tai ulkona vastaan. Ovat aina olleet ihmeissään et miks ei ikinä mentykkään mihinkään. Niimpä niin kannattais varmaan lopettaa ne ihme pelit niin voisitte joskus miehen löytääkki.
Kommentit (74)
Princeofthailand kirjoitti:
Siis mitä hittoo. Tässä nyt on ihan siitä kyse et nää naiset on ollu kiinnostuneita. Koska miks muuten olis jälkeenpäin tullu kyselee et mennääks me viel joskus ulos. Mut kuten sanoin alotuksessa en jaksa pelejä eli sun juna meni jo babe.
No siksi tulevat kyselemään ettei aiempi kiinnostavampi säätö toiminut ja kun se on ohi, muistavat sinut.
Kirjoitustaidottomuus häiritsee minua. Kyseisistä naisista en tiedä.
Siis mitä hittoo. Tässä nyt on ihan siitä kyse et nää naiset on ollu kiinnostuneita. Koska miks muuten olis jälkeenpäin tullu kyselee et mennääks me viel joskus ulos. Mut kuten sanoin alotuksessa en jaksa pelejä eli sun juna meni jo babe.
No jos noin käy, niin silloin olet ollut varasijan varasijalla. Perääsi aletaan uudestaan kyselemään, kun muut ykkösvaihtoehdot ei ole ottanut onkeen.
Eli "pitikö meidän mennä joskus leffaan?" = Voisin nyt tsekata sut, kun Make ei lämmennyt, Jussi teki oharit, Ville ei ollutkaan niin ihku kuin luulin ja kaiken lisäksi bestis on niin kiireinen ettei ehdi shoppaileen.
No nimenomaan oon joku varasija eli eiks se oo pelaamista. Palata muhun myöhemmin..
Itse ainakin jos olen jostain kiinnostunut panostan häneen 100 prosenttisesti. Jos ei toimi siinä vaiheessa vasta seuraava.
Itse tajusin viime kesänä ettei niin kannata tehdä. Menetin aivan upean miehen sen takia. Ärsyttää oma käytös niin paljon.
Millä tavoin elokuviin lähtö liittyy helppouteen?
Itse ainakin jos olen jostain kiinnostunut panostan häneen 100 prosenttisesti. Jos ei toimi siinä vaiheessa vasta seuraava.
No niinhän nämä naiset juuri teki eli missä ongelma?
Joka päivä ku on niin surkee elämä.
Miksi koet että elämäsi on surkeaa?
Mies haluaa naisen, joka on ollut koko aiemman elämänsä pidättyväinen muita miehiä kohtaan, mutta joka juuri tämän miehen kohdalla tietää heti mitä tahtoo ja on valmis sen ilmaisemaan.
Ei siinä mitään, tuotahan moni nainenkin haluaa. Mutta miksi vain naisia syytetään romanttisista hupsuhaaveista?
En koe että mies olisi mennyt minulta ohi suun kun en ota suihin joka tapauksessa. Jos mies ei kestä edes takaisin voukaamistani niin on väärä mies minulle. Ei voi mitään mutta ihmiset pysyvät yhdessä vain jos aina palaavat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme leiki vaan olemme vaikeasti tavoiteltavia. Meillä kun on varaa valita, eli ei todellakaan tarvitse ottaa joka jätkää vaan hyvinkin 90% tarjokkaista voimme surutta karsia. Niistä lopuista sitten valitsemme huolella - ja sinä et jostakin syystä kuulu siihen joukkoon.
Miehet löytävät kyllä meidät.
Vai on varaa valita? Miksi sitten niin moni kolmikymppinen on sinkku ja toistaa mantraa "mielummin yksin jos ei saa sitä kympin miestä"? Olisiko niin että niitä kympin naisia on myös rajattu määrä ja ne kympit löytävät toisensa? Loput saa tyytyä oman tasonsa kumppaneihin tai olla ikisinkku.
Sinkkunainen ilmoittautuu, mieluummin ilman miestä kuin hankalan ja valittavan miehen kanssa :D
Nonni tulihan se sieltä. Yks nainen koko av-palstalta myöntää mokanneensa. Kiitos sinulle.
Koska en ole sen sadun prinssi joka eläisi jonku kanssa onnellisesti loppuun asti.
Meinaatko että naisten tulisi velvollisuudesta käydä kaikki vastaantulevat miehet läpi etsiessään sitä yhtä kanssaan parisuhteeseen vaikkei välttämättä innostaisi? Eikö se olisi jo niiden miehienkin ajan tuhlaamista ja turhan toivon antamista?
En leiki mitään. Jos en lähde elokuviin ym. niin se tarkoittaa etten ole kiinnostunut tai ettei minulla ole aikaa.
Toisaalta minusta on aivan sama löydänkö miehen vai en.
Kyl mä ainakin sinkkuna halusin, että mies on kiinnostunut just musta, eikä ensimmäisen vastoinkäymisen, aikatauluongelman tms. takia hypännyt seuraavaan vaihtoehtoon. Mitään pelejä siinä ei erikseen tarvinnut viritellä, mutta luonnollisestikin sinkkuelämä oli aika kiireistä, enkä niitä menoja miehen takia ruvennut perumaankaan. Hyvin toimi tämä periaate, kiitos kysymästä - nyt on 7 vuotta parisuhdetta takana.
Ap:lle ei ilmeisesti mene jakeluun, että kyseinen nainen, jota hän on 'satoja kertoja' kysynyt leffaan, ei selvästi ole kiinnostunut hänestä. Voiko sitä enää selkeämmn sanoa?
Jos nainen on kiinnostunut, hän lähtee heti tai ainakin yrittää järjestää molemmille sopivan ajankohdan ilman mutkuttelua.