Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei kiinnosta miehen komeus siinä määrin kuin miestä naisen kauneus

Vierailija
08.07.2017 |

Ja hyvä niin. Keskiverron näköisenä miehenä se on erityisen helpottava seikka.

Itselläni on takana kolme parisuhdetta, kaikki naiset olivat keskivertoa kauniimpia ja hyvävartaloisia. Mutta minä olenkin mukava mies. Kohtelen naista kuin kukkaa kämmenellä. Kukaan heistä ei valittanut minulle. Ensimmäinen parisuhde kaatui siihen että nainen lähti takaisin kotimaahansa (oli täällä vaihto-oppilaana), toinen siihen että itse en enää halunnut jatkaa suhdetta ja kolmas siihen että nainen halusi lapsen mutta minä en.

Olen varma että tulen löytämääm vielä hyvän naisen itselleni jolla samat suunnitelmat tulevaisuudelle.

Älkää tavallisen näköiset miehet vajotko itsesääliin. Olkaa mukavia ja rentoja, kohdelkaa naista hyvin. Kauniskin nainen on silloin sulaa vahaa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvä niin. Keskiverron näköisenä miehenä se on erityisen helpottava seikka.

Itselläni on takana kolme parisuhdetta, kaikki naiset olivat keskivertoa kauniimpia ja hyvävartaloisia. Mutta minä olenkin mukava mies. Kohtelen naista kuin kukkaa kämmenellä. Kukaan heistä ei valittanut minulle. Ensimmäinen parisuhde kaatui siihen että nainen lähti takaisin kotimaahansa (oli täällä vaihto-oppilaana), toinen siihen että itse en enää halunnut jatkaa suhdetta ja kolmas siihen että nainen halusi lapsen mutta minä en.

Olen varma että tulen löytämääm vielä hyvän naisen itselleni jolla samat suunnitelmat tulevaisuudelle.

Älkää tavallisen näköiset miehet vajotko itsesääliin. Olkaa mukavia ja rentoja, kohdelkaa naista hyvin. Kauniskin nainen on silloin sulaa vahaa.

Luin viime vuonna NY Timesistä tutkimuksesta (joku USAn itärannikon huippuyliopistoista, en muista mikä), jossa oli kartoitettu sitä, mitä miesten ja naisten aivoissa tapahtuu kun he ihastuvat tai rakastuvat. 

Miesten aivoissa aktivioituu näkökeskus: voiko naisen kanssa lisääntyä. Siihen vaikuttaa esim. ikä ja ruumiinrakenne. Naisten aivoissa taas aktivoituu muistikeskus: onko kokemusperäistä tietoa esim. siitä,  että tällainen mies on luotettava vai ei. Toisin sanoen: onko hänen kanssaan turvallista lisääntyä? 

Nykymaailmassa on tietysti jokaisen oma asia lisääntyykö sitten sen tyypin kanssa, joka saa aivojen eri osat välkkymään, mutta tutkimuksen tulos oli mun mielestä kiinnostava ja uskoin sen heti. Kokemukseni omasta ja muiden elämästä tuntui vahvistavan sen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kyse oli nimenomaan aivotutkimuksesta, eikä ajatella sitä liian mekaanisesti.

Ap, minkä mittaisia parisuhteesu ovat olleet? Miksi et enää halunnut jatkaa toista suhdetta? Mitä olet oppinut itsestäsi noista suhteista? Minkä ikäinen olet? (Jos saa kysyä :))

Minä kuulun niihin naisiin, jotka eivät halua olla kukkia kämmenellä. En halua, että minua katsotaan ylöspäin tai alaspäin, vaan silmän tasalta. Onneksi on ollut sellainen mies jo parikymmentä vuotta. Meillä on kolme lasta. Olemme siis aktivoineet toistemme aivoissa oikeat osat ja aktivoimme yhtä (vaikka lapsia ei enää tule). 

Vierailija
62/82 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miestä (tai poikaa) ei kiinnosta kuin se oma rakas (tyttö-,tai naisystävänsä  tai ehkä jo  puolisonsa ja tai vaimonsa)

Kaikki muuhan  onkin  ( ...joko sitten todistetusti, tai todistamatta) tapahtunutta uskottomuutta, mutta joka tapauksessa sitä se kaikki on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei taas tätä samaa paskaa. Kyllä te miehet olette tyhmiä kun tätä jaksatte uskotella itsellenne. Totta kai naisia kiinnostaa miehen komeus aivan siinä missä miestäkin naisen kauneus- emme me naiset ole niin vaatimattomia ja tyhmiä kuin mitä te luulette. Nainen haluaa taata jälkeläisilleen mahdollisimman hyvät geenit, ja tavoittelee JUURI NIIN KOMEAA MIESTÄ KUIN HÄNEN ON MAHDOLLISTA SAADA. Mitä kauniimpi nainen, sitä komeampaa miestä hän tavoittelee.  Totta kai lähes jokainen nainen haluaa lähtökohtaisesti löytää myös ulkonäöltään itsensä tasoisen miehen - niin se vaan toimii. Kuitenkaan kaikille kauniille naisille ei RIITÄ komeita miehiä, koska heitä on vähemmän kuin kauniita naisia, joten siksi pakostakin jotkut naiset JOUTUVAT tyytymään vähempään, jos mielivät parisuhteeseen. Tämä siis synnyttää illuusion siitä, että miehen ulkonäöllä ei olisi naiselle "väliä". Tämä on niitä asioita, joita naiset hienotunteisina olentoinia eivät vaan kehtaa sanoa ääneen. Älkää olko miehet niin sinisilmäisiä ja hyväuskoisia. 

Vierailija
64/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://javilomax.blogspot.fi/2014/08/tribute-to-richard-gere-philadelph…

https://www.seiska.fi/Hllwd/Paparazzi-iski-Talta-nayttaa-Richard-Gere-6…

Tapaus Richard Gere. Nuorenakin hyvä kroppa joo, mutta ei juurikaan karismaa, aika tavallinen pottunokka. Kun hän alkoi olla keski-ikäinen, hiukset alkoi harmaantua ja naama rypistyä, alkoi urakin vasta nousta, ja nyt vielä vanhanakin on karismaattinen ja seksikäs. Harva nainen on eläkeikäisenä kenenkään mielestä haluttava tai mitään, jokaista ryppyä naamassa tuijotetaan että kylläpä se on vanhentunut, toki poikkeuksia on, mutta suurin osa miehistä ei kärsi ikääntymisestä ulkonäöllisesti jos nyt ei anna itsensä ihan muodottomaksi palloksi lihoa.

Siis et voi olla tosissasi - tuohan on ruma vanha papparainen. Kyllä voi mies olla tyhmä suurine luuloineen itsestänsä. 

Vierailija
65/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>kohdelkaa naista hyvin

En. Miksi pitäisi? Kohtelen kaikkia asiallisesti. Toki voin kohdella hyvin, jos mua kohdellaan hyvin. Muuten kohtelu jää vain asialliseen tasoon!

En oikein ymmärrä tätä, kun miehiä opastetaan olemaan sitä ja tätä naisia kohtaan. Miks ei koskaan toisinpäin? 

Se olisi tasa-arvon periaatteen vastaista? 

Vierailija
66/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei taas kiinnosta naisen koulutus taikka tulot siinä määrin kuin naisia.

Kiinnostavat kyllä yllättävän paljon. Mies haluaa naisen olevan lähellä omaa koulutus- ja tulotasoaan. Ymmärrettävää mielestäni, vaikuttaahan se miehen elintasoon selvästi. 

Vierailija
67/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että nuorille ulkonäkö merkitsee aina enemmän. Vanhemmiten muu on tärkeämpää. 

Tokihan nainen mielellään komeaa katsoo, mutta viime kädessä vslitsee mieluummin ruman ja mukavan kuin komean k**ipään. 

Mies valitsee aina kauneimman mitä saa, luonteesta riippumatta. 

Sosiaaliset taidot ja status ovat naisille tärkeämpiä, mutta merkitsevät myös miehille paljon. 

Nainen ei halua itseään pienituloisempaa miestä, koska ei halua lasten ja kodinhoidon lisäksi kantaa suurempaa osaa elatuksestakin. Miten käy lapsien, jos äiti kaatuu?

Mies suosii itseään hiukan vähemmän ansaitsevaa naista. Riittävän hyvin naisen tulee kuitenkin ansaita, jotta voi maksaa kaikesta puolet. 

Vierailija
68/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nuorille ulkonäkö merkitsee aina enemmän. Vanhemmiten muu on tärkeämpää. 

Tokihan nainen mielellään komeaa katsoo, mutta viime kädessä vslitsee mieluummin ruman ja mukavan kuin komean k**ipään. 

Sosiaaliset taidot ja status ovat naisille tärkeämpiä, mutta merkitsevät myös miehille paljon. 

Nainen ei halua itseään pienituloisempaa miestä, koska ei halua lasten ja kodinhoidon lisäksi kantaa suurempaa osaa elatuksestakin. Miten käy lapsien, jos äiti kaatuu?

Mies suosii itseään hiukan vähemmän ansaitsevaa naista. Riittävän hyvin naisen tulee kuitenkin ansaita, jotta voi maksaa kaikesta puolet. 

Nainen ei valitse rumaa vaikka olisi millainen luonne, eikö tämä ole selvää? Nainen katsoo AINA että tietyt kriteerit täyttyvät ja että kokonaisuus on miellyttävä ja vastaa naisen omaa tasoa. Ja ei - myöskään kukaan terve mies ei kelpuuta kusipäänaista vaikka olisi minkä näköinen, koska ei halua tulla tuhotuksi.

Vierailija
69/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mene noin päin. Mä olen nainen enkä omasta mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta silti ihastun poikkeuksetta miehissä ulkonäköön vaikka se pinnallista onkin. En vain kiinnostu jos ulkonäkö ei viehätä silmää. Myöhemmin kun suhde on jo pidemmällä sillä ei ole niinkään merkitystä mutta alussa on. Aina olen helposti saanut miehiä ja kaikki ovat olleet oikeasti hyvän näköisiä, siis muidenkin kuin omasta mielestäni. Ennemminkin mulla on vaikutelma että miehet on tosi helppoja, pitää vaan olla nopea ja ottaa mitä haluaa ennen kuin joku toinen ehtii. Joskus olen ihmetellyt kavereiden kanssa onko tosiaan niin että miehille kelpaa kuka vaan kun aina tuntuu niin helposti sujuvan. Sama kokemus siis kavereillani.

Eikö jokainen ihastu alussa ulkonäköön? Eihän mitään muutakaan ole hänestä tiedossa. Paitsi jos kyseessä on vanha tuttu. Mutta ei se silti tarkoita, että täytyy olla ulkoisesti joku täydellisyys. Mikä miellyttää ketäkin.

Vierailija
70/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten mielestä 20% miehistä on keskimääräistä komeampia. Helppohan se on noilla kriteereillä sanoa ettei mennyt ulkonökö edellä vaan tyytyi tavikseen.

Vierailija
71/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paranee vanhetessaan. Sekin on aika lohduttavaa.

Mies 27

Älä viitsi, tuota et usko itsekään.

Vierailija
72/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä. 50/50 diilillä edustusrouva (ei tuu kauppoja)

Vierailija
73/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten mielestä 20% miehistä on keskimääräistä komeampia. Helppohan se on noilla kriteereillä sanoa ettei mennyt ulkonökö edellä vaan tyytyi tavikseen.

Selitäpä taasen mikä ajaa naisia Viroon ja Serbiaan? Tyyppi Serbi on melko tukevassa kunnossa harvenavalla hiusrajalla. Koittakaa jo tajuta ettei teikäläisten maailmankuva ja mielenterveydellinen tila kestä päivänvaloa.

74/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin samaa mieltä vain lompakon paksuudella on väliä

Vierailija
75/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paranee vanhetessaan. Sekin on aika lohduttavaa.

Mies 27

Samoin kuin viineissä, harva oikeasti paranee.. 

Vierailija
76/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itselleen sopivan puolison, mitä sitten? Miksi kukaan olisi epäsopivan kanssa? Miksi jotkut tekee parinvalinnasta näin vaikeaa?

Vierailija
77/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä naisilla nyt vaihtoehtojakaan ole koska harvat miehet edes ovat minkään näköisiä. Joten se on vähän pakko kerätä siitä ympäriltä muita piirteitä, kuten luonne, sosiaalisuus, huumorintajua jne. Eikä ihmekkään että biseksuaalisuus on yleisempää naisilla kuin miehillä.

Miehet ei usein ymmärrä, mikä merkitys vaatevalinnoilla ja tyylillä sekä sosiaalisilla taidoilla on. 

Vierailija
78/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä naisilla nyt vaihtoehtojakaan ole koska harvat miehet edes ovat minkään näköisiä. Joten se on vähän pakko kerätä siitä ympäriltä muita piirteitä, kuten luonne, sosiaalisuus, huumorintajua jne. Eikä ihmekkään että biseksuaalisuus on yleisempää naisilla kuin miehillä.

Miehet ei usein ymmärrä, mikä merkitys vaatevalinnoilla ja tyylillä sekä sosiaalisilla taidoilla on. 

Varmasti noinkin, mutta onhan se hassua todeta tuollaisia ja perään huudella miesten pinnallisuudesta.. 

Vierailija
79/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

azer kirjoitti:

täysin samaa mieltä vain lompakon paksuudella on väliä

Käydäänpä yhdessä läpi ns. hinnasto joka koostuu MIEHEN toiveista.

-Pesula alk. 80e

-Kokkaus 3-30e ResQ/Wolt

-Siivous n. 100-300e riippuen huoneiston koosta ja likaisuudesta

-Lastenhoito n.100e/h

-Edustusrouvana toiminen 100-500e/kerta

-Amerikkalainen vuokrakohtu 100 000-200 000

Vierailija
80/82 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti noinkin, mutta onhan se hassua todeta tuollaisia ja perään huudella miesten pinnallisuudesta.. 

Tehän niitä vuokravaimoja kaipaatte..