Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän lauantaihin kuuluu?

Vierailija
08.07.2017 |

Mä pesen mökin ikkunoita, kuuntelen musiikkia ja otan aurinkoa. Mukavaa viikonloppua teillekin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä noussut sängystä. Ulkona paistaa aurinko, pitäisi kai lähteä ulos... Olen ollut viikon lomalla ja yhä äärimmäisen uupunut.

Vierailija
2/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin Sinulle! Minä toivun eilisillasta. Käyn kaupassa ja siivoilen, ja illalla menen saunomaan. Kavereita yritän tavata jossain välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaskaa x3

Vierailija
4/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä noussut sängystä. Ulkona paistaa aurinko, pitäisi kai lähteä ulos... Olen ollut viikon lomalla ja yhä äärimmäisen uupunut.

Missä päin Suomea paistlelee aurinko? Helsingissä on kolee ja pilvistä, kuten koko kesä :(

ja voimia sulle, lepäile rauhassa ja keräile voimia!

Vierailija
5/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen joko synnytys lähtisi käyntiin tänään. Taaperon kanssa puuhailua ja ulkoilua muuten.

Vierailija
6/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea paistlelee aurinko? Helsingissä on kolee ja pilvistä, kuten koko kesä :(

Kyllä pohjois Helsingissä paistaa. Lämmintä.

Vierailija
7/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalassa.

Vierailija
8/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pohjois Helsingissä paistaa. Lämmintä.

Oho, onpas erilaiset ilmat samassa kaupungissa. Herttoniemessä paistoi aamulla lämpimästi aurinko, mutta nyt viileni ja meni pilveen. Tuntuu ihan kolealta. Kiva kun teillä on lämmintä, se piristää kovasti

Vierailija
9/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut ystävän kanssa aksöniä metsittyneen puutarhan ylläpitoon, mutta se meni mönkään. Joten nautin kiireettömyydestä ja rauhasta kun lapset ovat isällään. Aurinkoiselta näyttää, pyöräilemään taidan lähteä. Nauttimaan kesäpäivästä! Kerrankin tälle kesälle :)

Vierailija
10/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanaja Festivalin 2 päivän alkaa. Toinen sisu jo korkattu. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Hyvä fiilis.

Vierailija
11/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkalassa.

Aijaa. Mukavaa päivää sinne

Vierailija
12/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen joko synnytys lähtisi käyntiin tänään. Taaperon kanssa puuhailua ja ulkoilua muuten.

Oi, ihanaa. Tsemppiä koitokseen :) T:Ap

Vierailija
13/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tsemppiä synnytykseen ja päivään muutenkin! Jänniä aikoja teillä!

Vierailija
14/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Kipua, kärsimystä ja kotihommia. Ja tietenkin palstalla notkumista, koska paikoillaan oleminen tarkoittaa lievempiä kipuja. Tuttua jo parinkymmenen vuoden ajalta, kivut vaan pahenee vuosi vuodelta. Kaikkeen tottuu, jos vanhaksi elää :D 

Kohta  lähden viemään roskia ja sitten ruokakauppaan. Taidan poiketa matkalla paikallisessa juomassa lasillisen viiniä. Onneksi ei ole mitään sovittua tälle viikonlopulle. Tai oli, mutta jouduin sen perumaan, koska matka olisi ollut liian pitkä. Muutama viikko sitten aloitin konmarituksen, joten sitä voisi jatkaa, mikäli polvituen avulla pystyn seisomaan tarpeeksi pitkän ajan. Vaan eipä tässä ole mikään hoppu, valmiissa maailmassa. Mukavaa viikonloppua sinullekin!

Vierailija
15/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, ihanaa. Tsemppiä koitokseen :) T:Ap

Kiitos :) mukavaa päivää sinullekin!

Vierailija
16/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hankit lisää lapsia?

Vierailija
17/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, tsemppiä synnytykseen ja päivään muutenkin! Jänniä aikoja teillä!

Kiitos! :) kivaa päivää sinnekkin!

Vierailija
18/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yksin aamupalan.

Käy lenkillä.

Syön yksin päivällisen.

Käyn salilla.

Istun yksin sohvalla.

Kastelen parvekeyrtit.

Vierailija
19/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun ja kauppaan pitäisi mennä. Sitten siivoilen vähän ja luen parvekkeella kirjaa. Yhtään viiniä ei harmikseni ole jääkaapissa, mutta en tada viitsiä lähikauppaa kauemmas lähteä.

Tampereella paistaa aurinko ja mittarissa 22 astetta. Varsin mukava kesäpäivä siis.

Vierailija
20/25 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hankit lisää lapsia?

Ihme ankeuttaja olet. T:Ap