Naisia ei kiinnosta miehen komeus siinä määrin kuin miestä naisen kauneus
Ja hyvä niin. Keskiverron näköisenä miehenä se on erityisen helpottava seikka.
Itselläni on takana kolme parisuhdetta, kaikki naiset olivat keskivertoa kauniimpia ja hyvävartaloisia. Mutta minä olenkin mukava mies. Kohtelen naista kuin kukkaa kämmenellä. Kukaan heistä ei valittanut minulle. Ensimmäinen parisuhde kaatui siihen että nainen lähti takaisin kotimaahansa (oli täällä vaihto-oppilaana), toinen siihen että itse en enää halunnut jatkaa suhdetta ja kolmas siihen että nainen halusi lapsen mutta minä en.
Olen varma että tulen löytämääm vielä hyvän naisen itselleni jolla samat suunnitelmat tulevaisuudelle.
Älkää tavallisen näköiset miehet vajotko itsesääliin. Olkaa mukavia ja rentoja, kohdelkaa naista hyvin. Kauniskin nainen on silloin sulaa vahaa.
Kommentit (82)
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Kautta aikain ovat naiset jahdanneet komeita miehiä ja tapelleet heistä. Ensmmäinen asia, johon nainen kiinnittää huomion miehen nähdessään, on tietenkin tämän ulkonäkö ja yleinen olemus. Jos se ei miellytä, niin peli on jo tässä vaiheessa menetetty. Älkää olko miehet niin naiiveja ja sinisilmäisiä naisten suhteen. Totta kai aina löytyy naisia joille kelpaa ihan tavallinenkin mies, niin kuin löytyy paljon miehiäkin. Mutta kun katselee pariskuntia, niin kyllä suurin osa heistä on ulkonäöltään ihan samantasoisia. Toki ainahan saa yrittää, eihän sitä kukaan estä. Mutta fakta vaan on se, että kannattaa ottaa vähän realismia mukaan, että jos et itse ole mikään hunksi niin älä oleta saavasi mitään superkaunotarta, koska sellaiset lähtökohtaisesti tavoittelevat ulkonäöltään itsensä tasoisia miehiä. Ei fiksua naista pysty kukaan mies hämäämään "jollain muulla" tarjonnalla. Kyllä nainen näkee miehen läpi, että mikä tämä on miehiään. Jos ei sinulla ole minkäänlaisia luontaisia avuja - eli et ole minkään näköinen, et ole älykäs, hyväkroppainen ym., niin ei nainen ole kiinnostunut jostain koulutuksesta, lompakkosi paksuudesta, omaisuudestasi ym. Niillä ei yksinkertaisesti ole minkäänlaista merkitystä. Niillä et pysty älykästä naista hämäämään etkä peittelemään heikkoa osaasi geenipuolella. Nainen on kiinnostunut vaan geeneistäsi ja siitä, kuka ja mikä sinä olet kaiken sen sosiaalisen näyttelemisen ja ponnistelun takana.
Tavallisen näköinen mies voi saada normaalipainoisen ja tasapainoisen naisen, jos kuu ja tähdet ovat oikeassa asennossa.
Paras kikka tähän Suomessa on olla sairastumatta ja saada täysin normaali lapsuus ja nuoruus, jotta pääset korkeakouluun parikymppisenä ja yksi nainen yliopistossasi pitää ulkonäöstäsi. Sitten puristat sitä sitä samaa muijaa rystyset valkoisena nelikymppiseksi asti tai ainakin ne vuodet, jotka hän pysyy rinnalla ja kun nainen lähtee toiselle kierrokselle, elämän raadollisuus selviää sinulle vasta sitten, kun et saa mitään Tinderistä ja yökerhoissa on enää miehiä.
Superhyvällä säkällä voit vielä säilyttää naiiviutesi, jos sinulla on valtavat somepiirit, joiden tuhannesta naisesta yksi pitää ulkonäöstäsi ja taas mentiin rystyset valkoisena.
Sen sijaan KOMEA mies voi saada irtoseksiä tänä iltana tappiokaupungeista (eli kaikkialta paitsi Helsingistä, jossa naisia on enemmän) ja pistää naisten vaatimuksille vastaan eikä vain niellä ylpeyttään kerta toisensa jälkeen ja olla ilmaisena terapeuttina erilaisille kaverinaisille.
Naiset ja miesmallit elävät samankaltaista elämää ja sitten taas rumimmat miehet ja tavismiehet elävät hyvin samankaltaista (paska)elämää seksuaalisuuden osalta.