Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei kiinnosta miehen komeus siinä määrin kuin miestä naisen kauneus

Vierailija
08.07.2017 |

Ja hyvä niin. Keskiverron näköisenä miehenä se on erityisen helpottava seikka.

Itselläni on takana kolme parisuhdetta, kaikki naiset olivat keskivertoa kauniimpia ja hyvävartaloisia. Mutta minä olenkin mukava mies. Kohtelen naista kuin kukkaa kämmenellä. Kukaan heistä ei valittanut minulle. Ensimmäinen parisuhde kaatui siihen että nainen lähti takaisin kotimaahansa (oli täällä vaihto-oppilaana), toinen siihen että itse en enää halunnut jatkaa suhdetta ja kolmas siihen että nainen halusi lapsen mutta minä en.

Olen varma että tulen löytämääm vielä hyvän naisen itselleni jolla samat suunnitelmat tulevaisuudelle.

Älkää tavallisen näköiset miehet vajotko itsesääliin. Olkaa mukavia ja rentoja, kohdelkaa naista hyvin. Kauniskin nainen on silloin sulaa vahaa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paranee vanhetessaan. Sekin on aika lohduttavaa.

Mies 27

Juuri näin. Tästä syystä kaikilla nuorilla kaunottarilla on vierellään upeasti harmaantunut ikämies, eikö vaan?

Oikeasti: mies happanee vanhetessaan sekä sisäisesti että ulkoisesti. Miehen henkinen kuolema alkaa 40-vuotiaana, samaan aikaan kuin keskivertomiehen vaihdevuodet. Silloinhan miehellä on takanaan jo yli puolet elämästään ja jos on pienituloinen, niin elinaikaa on enää reilu kolmannes jäljellä. Ja varmasti miehellä on nelikymppisenä jo takaraivossa ajatus, että sydänkohtaus vaanii jo nurkan takana, viisikymppisillä jo yleistä. Korjaan: viisikymppisillä miehillä. 

Vierailija
22/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on komea, toki nyt jo ikä näkyy, mutta omassa ikäluokassaan on kyllä parhaimmasta päästä. Erinomaisen hyvin ja arvostavasti on mua aina kohdellut. Ja olen itse samanikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ehkä vaadi komeaa miestä vaikka haluiaisivat tietenkin mutta kyllä he vaativat että mies on ulkoisesti viehättävä ja yli tietyn rajan esim. ainakin 180cm pitkä, ei rumat kasvot ja hiukset kasvaa. Ruipelokaan ei saa mies olla

Vierailija
24/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ehkä vaadi komeaa miestä vaikka haluiaisivat tietenkin mutta kyllä he vaativat että mies on ulkoisesti viehättävä ja yli tietyn rajan esim. ainakin 180cm pitkä, ei rumat kasvot ja hiukset kasvaa. Ruipelokaan ei saa mies olla

Taas yleistämistä. Olen alle 170 senttinen joten yli 180 on liian pitkiä. Vatsakkuus ei haittaisi mutta rupeloitahan nuo edelliset ovat olleet ja alle 180cm

Epärehellisyyteen on suhteet katkenneet eivät ruumiinrakenteeseen.

Vierailija
25/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kaveriporukassa ole ikinä mennyt miesmaku yksiin, ja hyvä niin. Eli toisen keskiverto on ollut toisen komea ja vice versa. Toki on näkynyt yksittäisiä kaikki ns. ulkonäkövaatimukset täyttäviä yksilöitä, joita on katsottu "onko tuo oikeasti elävä" -tyyppisesti ihmetellen, mutta näillä miehillä on tuntunut harvemmin olevan karismaa (syystä tahi toisesta).

Vierailija
26/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle - ainakin nuorelle - on miehen ulkonäkö tärkeä, mutta se on enemmän makuasia. Miehet etsivät tietyntyyppisiä yleisesti kaunottarina pidettyjä naisia.

Vierailija
27/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle - ainakin nuorelle - on miehen ulkonäkö tärkeä, mutta se on enemmän makuasia. Miehet etsivät tietyntyyppisiä yleisesti kaunottarina pidettyjä naisia.

Ja juuri toisinpäin. Naisilla se komean miehen määritelmä on todella samanlainen mutta miehille kauniin naisen variaatioita on enemmän

Vierailija
28/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ole nro1 asia että on luonteeltaan sopiva (rikas/varakas & antelias)

Miehille nro1 asia on että se ulkoisesti ok nainen on halukas seksiin usein,haluaa lapsia ja on uskollinen yhden miehen nainen ( EI international luonteinen hepsankeikka)

Vierailija
29/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itse olen huomannut että naiset ovat kyllä aika yhtä pinnallisia sen miehen ulkonäön suhteen

Nuoret naiset (20v -25v) varmaan mutta jollekin 30v ja ylöspäin miehen ulkonäkö ei ole lähimainkaan niin tärkeä kuin mitä miehille on naisen ulkonäkö.

Naisille ihan tutkimusten mukaan keskimäärin merkkaan eniten miehen sosiaaliset taidot ja sosiaalinen status ja varallisuus (viimeisin liittyy turvallisuuden tunteeseen). Miesten ulkonäköä tärkempi naisille on miehen itsevarmuus.

Miehille taas naiset varallisuus tai sosiaalinen status ei merkkaa juuri mitään.

Vierailija
30/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itse olen huomannut että naiset ovat kyllä aika yhtä pinnallisia sen miehen ulkonäön suhteen

Nuoret naiset (20v -25v) varmaan mutta jollekin 30v ja ylöspäin miehen ulkonäkö ei ole lähimainkaan niin tärkeä kuin mitä miehille on naisen ulkonäkö.

Naisille ihan tutkimusten mukaan keskimäärin merkkaan eniten miehen sosiaaliset taidot ja sosiaalinen status ja varallisuus (viimeisin liittyy turvallisuuden tunteeseen). Miesten ulkonäköä tärkempi naisille on miehen itsevarmuus.

Miehille taas naiset varallisuus tai sosiaalinen status ei merkkaa juuri mitään.

Niin minkälaisten tutkimusten? Sellaistenko missä naiset itse vastaavat ?

Vierailija
31/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei taas kiinnosta naisen koulutus taikka tulot siinä määrin kuin naisia.

Vierailija
32/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä naisilla nyt vaihtoehtojakaan ole koska harvat miehet edes ovat minkään näköisiä. Joten se on vähän pakko kerätä siitä ympäriltä muita piirteitä, kuten luonne, sosiaalisuus, huumorintajua jne. Eikä ihmekkään että biseksuaalisuus on yleisempää naisilla kuin miehillä.

Vierailija
33/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin vaativat hyvän näköisen miehen. Enitenhän naisia niillä komeilla juuri onkin

Mä oon aina ihmetellyt tätä, että miehet ikäänkuin mittaavat arvoaan parisuhdemarkkinoilla sen mukaan, kenellä on eniten naisia. Naiset puolestaan haluavat enemmän löytää sen yhden itselleen juuri sopivan kuin valloittaa puoli pitäjää...

Tässäkin viestissä on päättelyketju pielessä juuri tämän takia. Siis tottakai komeilla miehillä on eniten vientiä, ihan kuten on kauniilla naisillakin. Mutta ei se kuitenkaan sitä merkitse, että naiset tai miehet yleisesti vaatisivat komean/kauniin kumppanin. Parisuhdehan muodostetaan vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan ja jostain syystä myös ei-komeat/kauniit ihmiset pariutuvat.

Vierailija
34/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo niitä pariutuneita pariskuntia, niin tavallisia pallinaamoja on niin miehet kuin naisetkin, eihän kauniita/komeita ihmisiä ole kuin muutama prosentti väestöstä, ja todella rumia vastaavasti myös aika vähän. Tavallinen ihminen on vain tavallinen, ei mitään erityistä, mutta siinä se onkin kun kauneus on katsojan silmässä, kun rakastuu se oma rakas näyttää juuri oikealta, virheisiin ei kiinnitä huomiota. Olen huomannut että usein pariskunta on hyvinkin paljon samaa näköä, ehkä sitä alitajuisesti etsii vähän samannäköistä kuin itse on tai ne omassa suvussa olevat piirteet vaan miellyttää kun niitä on tottunut näkemään. Jos on isonenäisten suvusta kaikki normaalinenäiset näyttävät pieninenäisiltä nöpöneniltä.

Miehillä saa olla ryppyjä ja harmaata hiuksissa, jopa kalju saa olla, mies saa vanhetessaan vaan karismaa, sen näkee kaikista julkkismiehistä joita pidetään maailman seksikkäimpinä miehinä, miehen ihon sileyttä ei kukaan katso, sänki on seksikäs ja kun silmissä on se kuuluisa pilke, ja kroppa on suurinpiirtein ok niin kyllä kelpaa, ei tarvi meikata tai hiuksia laittaa, nykyään ei tarvi edes partaa ajaa.

Vierailija
35/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo niitä pariutuneita pariskuntia, niin tavallisia pallinaamoja on niin miehet kuin naisetkin, eihän kauniita/komeita ihmisiä ole kuin muutama prosentti väestöstä, ja todella rumia vastaavasti myös aika vähän. Tavallinen ihminen on vain tavallinen, ei mitään erityistä, mutta siinä se onkin kun kauneus on katsojan silmässä, kun rakastuu se oma rakas näyttää juuri oikealta, virheisiin ei kiinnitä huomiota. Olen huomannut että usein pariskunta on hyvinkin paljon samaa näköä, ehkä sitä alitajuisesti etsii vähän samannäköistä kuin itse on tai ne omassa suvussa olevat piirteet vaan miellyttää kun niitä on tottunut näkemään. Jos on isonenäisten suvusta kaikki normaalinenäiset näyttävät pieninenäisiltä nöpöneniltä.

Miehillä saa olla ryppyjä ja harmaata hiuksissa, jopa kalju saa olla, mies saa vanhetessaan vaan karismaa, sen näkee kaikista julkkismiehistä joita pidetään maailman seksikkäimpinä miehinä, miehen ihon sileyttä ei kukaan katso, sänki on seksikäs ja kun silmissä on se kuuluisa pilke, ja kroppa on suurinpiirtein ok niin kyllä kelpaa, ei tarvi meikata tai hiuksia laittaa, nykyään ei tarvi edes partaa ajaa.

Mutta miehellä pitää silti olla tarpeeksi pituutta. Siitä harva nainen on valmis tinkimään. Rumia kasvojakaan on miehen vaikea maskeerata kun se ei ole tapana

Vierailija
36/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies niin pitäisikö jotain aivan tuntematonta kaupan ovesta autoonsa astuvaa naista (olkoon nyt sitten miten 'muodokas' vaan) kehua kaverille tyyliin " Oho, siinäpä oli vähän... jne.", jos hän kehuu ja haluaa välttämättä kertoa minulle 'huomiostaan'.

Ei nyt  välttämättä huvita, vaikka olisi siis kaverikin tuo mies.

Ei ehkä ole mitään tarvetta noteerata jotain muutaman sekunnin ajan näköpiirissä olevaa ventovierasta,minulle sinänsä aivan yhdentekevää  ihmistä mitenkään.

Minusta sellainen odotettu, kaikkien ohikulkevien naisten  pakkohuomiointi aina on minusta yksinkertaisesti vain ihan helvetin rasittavaa.

En nyt siis  välttämättä vain viitsi alkaa 'kihisemään' jonkun kaverin mieliksi jonkun,ihan  vain kaupassa samaan aikaan asioineen  naisen ulkonäköä mitenkään .

Ihan siis piruuttanikaan.

Kertokoon huomiostaan kenelle lystää,jakakoon sen kenen kanssa haluaa tai runkatkoon vaikka loppupäivän sen näkemistään muistellen.

Turha kuitenkaan odottaa ,että minä antaisin siinä joka hemmetin ohikulkevasta naisesta pisteet,jos yhdessä liikutaan,tai ollaan pysähdytty johonkiin.

Vierailija
37/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko ap vielä, millainen on mukava mies? Onko se jees-mies?

Vierailija
38/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehellä pitää silti olla tarpeeksi pituutta. Siitä harva nainen on valmis tinkimään. Rumia kasvojakaan on miehen vaikea maskeerata kun se ei ole tapana

Yli 90% miehistä on tarpeeksi pitkiä ja pituushan on maailmanlaajuisesti varsin vaihteleva määre. Suomessa 170 cm miestä pidetään aika lyhyenä, mutta jossain Aasian maissa sillä pituudella on jo miesten keskipituudessa, jopa yli sen.

Olisi muuten kiva jos kertoisit, millä tavalla naiset voivat miehiä paremmin maskeerata rumia kasvoja paremmaksi? Kasvojen rumuushan liittyy lähinnä luustoon ja pään muotoon tai huonoon ihoon. Huonoa ihoa voi miehet hoitaa ja meikata finnejä piiloon siinä missä naisetkin. Rumaan kasvojen luustoon taas ei juuri meikkaamalla voi vaikuttaa vaikka miten olisi nainen.

Vierailija
39/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään .Tärkeintähän on ,että naisella on rahan arvoinen ulkonäkö ja että miehellä kanssa on sitä rahaa.Muullahjan ei ole mitään väliä.

Vierailija
40/82 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 90% miehistä on tarpeeksi pitkiä ja pituushan on maailmanlaajuisesti varsin vaihteleva määre. Suomessa 170 cm miestä pidetään aika lyhyenä, mutta jossain Aasian maissa sillä pituudella on jo miesten keskipituudessa, jopa yli sen.

Olisi muuten kiva jos kertoisit, millä tavalla naiset voivat miehiä paremmin maskeerata rumia kasvoja paremmaksi? Kasvojen rumuushan liittyy lähinnä luustoon ja pään muotoon tai huonoon ihoon. Huonoa ihoa voi miehet hoitaa ja meikata finnejä piiloon siinä missä naisetkin. Rumaan kasvojen luustoon taas ei juuri meikkaamalla voi vaikuttaa vaikka miten olisi nainen.

Esimerkiksi vahvistamalla kulmakarvojaan ja laittamalla maskaraa silmiin. Silmien seutu on keskeisin alue juuri kasvoissa. Ja maskeeraamalla voi myös saada kasvonmuotojakin vaikuttamaan erillaisilta