Naisia ei kiinnosta miehen komeus siinä määrin kuin miestä naisen kauneus
Ja hyvä niin. Keskiverron näköisenä miehenä se on erityisen helpottava seikka.
Itselläni on takana kolme parisuhdetta, kaikki naiset olivat keskivertoa kauniimpia ja hyvävartaloisia. Mutta minä olenkin mukava mies. Kohtelen naista kuin kukkaa kämmenellä. Kukaan heistä ei valittanut minulle. Ensimmäinen parisuhde kaatui siihen että nainen lähti takaisin kotimaahansa (oli täällä vaihto-oppilaana), toinen siihen että itse en enää halunnut jatkaa suhdetta ja kolmas siihen että nainen halusi lapsen mutta minä en.
Olen varma että tulen löytämääm vielä hyvän naisen itselleni jolla samat suunnitelmat tulevaisuudelle.
Älkää tavallisen näköiset miehet vajotko itsesääliin. Olkaa mukavia ja rentoja, kohdelkaa naista hyvin. Kauniskin nainen on silloin sulaa vahaa.
Kommentit (82)
M,28, "Braveheart" kirjoitti:
Jos on mies niin pitäisikö jotain aivan tuntematonta kaupan ovesta autoonsa astuvaa naista (olkoon nyt sitten miten 'muodokas' vaan) kehua kaverille tyyliin " Oho, siinäpä oli vähän... jne.", jos hän kehuu ja haluaa välttämättä kertoa minulle 'huomiostaan'.
Ei nyt välttämättä huvita, vaikka olisi siis kaverikin tuo mies.
Ei ehkä ole mitään tarvetta noteerata jotain muutaman sekunnin ajan näköpiirissä olevaa ventovierasta,minulle sinänsä aivan yhdentekevää ihmistä mitenkään.
Minusta sellainen odotettu, kaikkien ohikulkevien naisten pakkohuomiointi aina on minusta yksinkertaisesti vain ihan helvetin rasittavaa.
En nyt siis välttämättä vain viitsi alkaa 'kihisemään' jonkun kaverin mieliksi jonkun,ihan vain kaupassa samaan aikaan asioineen naisen ulkonäköä mitenkään .
Ihan siis piruuttanikaan.
Kertokoon huomiostaan kenelle lystää,jakakoon sen kenen kanssa haluaa tai runkatkoon vaikka loppupäivän sen näkemistään muistellen.
Turha kuitenkaan odottaa ,että minä antaisin siinä joka hemmetin ohikulkevasta naisesta pisteet,jos yhdessä liikutaan,tai ollaan pysähdytty johonkiin.
Alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että miehen kuin miehen on sukupuolensa takia pakko lausua kommenttinsa kaverilleen jokaisesta naisesta ,josta (mies-)kaveri jonka kanssa jossain, vaikka esim. kaupan edustalla vain sattuu olemaan, tulee silloin jotain lausuneeksi ja todenneeksi. Kähistä siinä hänen kanssaan ,että " vohoi jumankauta, siinä on tosi tiukat perseet,noita kun pääsis vähän...jne."
Mutta entäpä jos sellainen mölöttely sattuukin jostain miehestä ihan tuntumaan hölmöltä ? Entäpä jos ei haluakaan tuntea itseään hölmöksi,siis joksikin lähinnä peniksellään ajattelevaksi ja maailmaa tarkastelevaksi idiootiksi ?
Voi helvata tätäkin ketjua. Mistä nää peräkammarin pojat sikiää, jotka kuvittelee että jos ne vaan olisi tietynpituisia ja näyttäisi mallilta niin naisia satelisi? Kuulkaa, kuulkaa, luonnetta voi kehittää läpi elämän, ja se on tärkein ominaisuus kun yritätte iskeä naisen. Siihen kannattaa keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Mies paranee vanhetessaan. Sekin on aika lohduttavaa.
Mies 27
Hyvin hyvin harva mies paranee vanhetessaan. Kaljuuntuminen, vatsan kasvu ja lihasten häviäminen eivät paranna miestä. Niin miehen kuin naisenkin täytyy tehdä asian eteen jotakin, jos aikovat pysyä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin vaativat hyvän näköisen miehen. Enitenhän naisia niillä komeilla juuri onkin
Oman kokemukseni perusteella naiset ovat ihan yhtä pinnallisia ja kranttuja kuin miehet ja luulevat myös liikaa itsestään, ihan samoin tekevät miehetkin.
Mutta: eihän niitä erityisen kauniita ja komeita yksilöitä riitä kaikille, joten sillä mennään. Toisaalta usein ns. naimanaama auttaa tuntemaan että on "kohdannut oikean", joka ei olekaan se kaikkein kaunein tai komein ...mutta miellyttää jollain erityisellä tavalla ja tuntuu niin oikealta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin vaativat hyvän näköisen miehen. Enitenhän naisia niillä komeilla juuri onkin
Oman kokemukseni perusteella naiset ovat ihan yhtä pinnallisia ja kranttuja kuin miehet ja luulevat myös liikaa itsestään, ihan samoin tekevät miehetkin.
Mutta: eihän niitä erityisen kauniita ja komeita yksilöitä riitä kaikille, joten sillä mennään. Toisaalta usein ns. naimanaama auttaa tuntemaan että on "kohdannut oikean", joka ei olekaan se kaikkein kaunein tai komein ...mutta miellyttää jollain erityisellä tavalla ja tuntuu niin oikealta 😂
Naimanaamat koskevat myös fyysisesti attraktiivisia ihmisiä, ihan tiedoksi sinne :D Toisekseen, ei kaikki naiset ja miehet ole turhan nirsoja, mutta peruskriteerit on kumppanin suhteen ihan kaikilla ja niin se kuuluu ollakin. Vai tiedätkö oikeasti ketään, jolle kelpaa kuka tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo niitä pariutuneita pariskuntia, niin tavallisia pallinaamoja on niin miehet kuin naisetkin, eihän kauniita/komeita ihmisiä ole kuin muutama prosentti väestöstä, ja todella rumia vastaavasti myös aika vähän. Tavallinen ihminen on vain tavallinen, ei mitään erityistä, mutta siinä se onkin kun kauneus on katsojan silmässä, kun rakastuu se oma rakas näyttää juuri oikealta, virheisiin ei kiinnitä huomiota. Olen huomannut että usein pariskunta on hyvinkin paljon samaa näköä, ehkä sitä alitajuisesti etsii vähän samannäköistä kuin itse on tai ne omassa suvussa olevat piirteet vaan miellyttää kun niitä on tottunut näkemään. Jos on isonenäisten suvusta kaikki normaalinenäiset näyttävät pieninenäisiltä nöpöneniltä.
Miehillä saa olla ryppyjä ja harmaata hiuksissa, jopa kalju saa olla, mies saa vanhetessaan vaan karismaa, sen näkee kaikista julkkismiehistä joita pidetään maailman seksikkäimpinä miehinä, miehen ihon sileyttä ei kukaan katso, sänki on seksikäs ja kun silmissä on se kuuluisa pilke, ja kroppa on suurinpiirtein ok niin kyllä kelpaa, ei tarvi meikata tai hiuksia laittaa, nykyään ei tarvi edes partaa ajaa.
Mutta miehellä pitää silti olla tarpeeksi pituutta. Siitä harva nainen on valmis tinkimään. Rumia kasvojakaan on miehen vaikea maskeerata kun se ei ole tapana
Niin, miehen pitää olla iso ja naisen pieni. Pitkä amatsooni joutuu kulkemaan matalissa kengissä selkä kyyryssä ettei miehet katso että mikä hongankolistaja tuo on, taskuvenus on se ihanne minkälainen naisen pitää olle, pieni kevyt keijukainen. Miehen on hyvä olla lihaksikas pitkä ja turvallisen iso nallekarhu. Kaikki naiset ei ole keijukaisia eikä kaikki miehet nallekarhuja, mutta jokaiselle löytyy tykkääjänsä, toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä.
Itsekin olin alkuun jotenkin tyytymätön omaan ulkonäkööni ja olis ongelmia löytää oma identiteetti, mutta pikku hiljaa kun aloin tutustua itseeni takemmin ottamalla valokuvia itsstäni, ja peilikuvan sijaan tutustuinkin omaan pelikuvan peilikuvaani ja passikuvaani niin siitä se vaan ulkonäkö yhä entistä enemmän muuttui sellaiseksi että siihen oli jopa ihan tyytyväinenkin.
http://javilomax.blogspot.fi/2014/08/tribute-to-richard-gere-philadelph…
https://www.seiska.fi/Hllwd/Paparazzi-iski-Talta-nayttaa-Richard-Gere-6…
Tapaus Richard Gere. Nuorenakin hyvä kroppa joo, mutta ei juurikaan karismaa, aika tavallinen pottunokka. Kun hän alkoi olla keski-ikäinen, hiukset alkoi harmaantua ja naama rypistyä, alkoi urakin vasta nousta, ja nyt vielä vanhanakin on karismaattinen ja seksikäs. Harva nainen on eläkeikäisenä kenenkään mielestä haluttava tai mitään, jokaista ryppyä naamassa tuijotetaan että kylläpä se on vanhentunut, toki poikkeuksia on, mutta suurin osa miehistä ei kärsi ikääntymisestä ulkonäöllisesti jos nyt ei anna itsensä ihan muodottomaksi palloksi lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olin alkuun jotenkin tyytymätön omaan ulkonäkööni ja olis ongelmia löytää oma identiteetti, mutta pikku hiljaa kun aloin tutustua itseeni takemmin ottamalla valokuvia itsstäni, ja peilikuvan sijaan tutustuinkin omaan pelikuvan peilikuvaani ja passikuvaani niin siitä se vaan ulkonäkö yhä entistä enemmän muuttui sellaiseksi että siihen oli jopa ihan tyytyväinenkin.
Mielenkiintoista muuten valokuvauksessa on se, että kaukaa otetussa kuvassa mielestäni pätee sellainen laki, että leveäotsaisista saa parempia kuvia kauemaa otettuina kuin kapeaotsaisista. Tai sitten se on ehkä niin että poskien tulisi olla todella lommoilla etä silmän pääsevät oikeuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimanaamat koskevat myös fyysisesti attraktiivisia ihmisiä, ihan tiedoksi sinne :D Toisekseen, ei kaikki naiset ja miehet ole turhan nirsoja, mutta peruskriteerit on kumppanin suhteen ihan kaikilla ja niin se kuuluu ollakin. Vai tiedätkö oikeasti ketään, jolle kelpaa kuka tahansa?
En, mutta tiedän, että suuri osa ystävistäni ulkonäöstä riippumatta vääntelee naamaansa jos baarissa keskivertojamppa tulee lähestymään. Vain kaikkein mukavimmat ja rennoimmat juttelevat muillekin kuin miesbarbin kasvot omaaville.
Mikä on mielestäni todella hölmöä. Minua lähestytään usein enkä käännytä suorilta kuin pahassa kännissä olevat tai muuten epämiellyttävät, esim. aggressiivisen tai pelottavan oloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo niitä pariutuneita pariskuntia, niin tavallisia pallinaamoja on niin miehet kuin naisetkin, eihän kauniita/komeita ihmisiä ole kuin muutama prosentti väestöstä, ja todella rumia vastaavasti myös aika vähän. Tavallinen ihminen on vain tavallinen, ei mitään erityistä, mutta siinä se onkin kun kauneus on katsojan silmässä, kun rakastuu se oma rakas näyttää juuri oikealta, virheisiin ei kiinnitä huomiota. Olen huomannut että usein pariskunta on hyvinkin paljon samaa näköä, ehkä sitä alitajuisesti etsii vähän samannäköistä kuin itse on tai ne omassa suvussa olevat piirteet vaan miellyttää kun niitä on tottunut näkemään. Jos on isonenäisten suvusta kaikki normaalinenäiset näyttävät pieninenäisiltä nöpöneniltä.
Miehillä saa olla ryppyjä ja harmaata hiuksissa, jopa kalju saa olla, mies saa vanhetessaan vaan karismaa, sen näkee kaikista julkkismiehistä joita pidetään maailman seksikkäimpinä miehinä, miehen ihon sileyttä ei kukaan katso, sänki on seksikäs ja kun silmissä on se kuuluisa pilke, ja kroppa on suurinpiirtein ok niin kyllä kelpaa, ei tarvi meikata tai hiuksia laittaa, nykyään ei tarvi edes partaa ajaa.
Mutta miehellä pitää silti olla tarpeeksi pituutta. Siitä harva nainen on valmis tinkimään. Rumia kasvojakaan on miehen vaikea maskeerata kun se ei ole tapana
Niin, miehen pitää olla iso ja naisen pieni. Pitkä amatsooni joutuu kulkemaan matalissa kengissä selkä kyyryssä ettei miehet katso että mikä hongankolistaja tuo on, taskuvenus on se ihanne minkälainen naisen pitää olle, pieni kevyt keijukainen. Miehen on hyvä olla lihaksikas pitkä ja turvallisen iso nallekarhu. Kaikki naiset ei ole keijukaisia eikä kaikki miehet nallekarhuja, mutta jokaiselle löytyy tykkääjänsä, toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä.
Ihan turha yrittää taputella tätä hommaa tasan, kun asia on tutkimusten mukaan harvinaisen selvä - naiset ovat vaatimuksiensa suhteen sekä ehdottomampia että yhtenäisempiä. Eli miehille naisten pituudella ei ole juurikaan väliä, ja mieltymykset muutenkin jakautuvat kaikenpituisiin naisiin, kun taas lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä eivätkä juuri ole valmiita tinkimään noista vaatimuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista muuten valokuvauksessa on se, että kaukaa otetussa kuvassa mielestäni pätee sellainen laki, että leveäotsaisista saa parempia kuvia kauemaa otettuina kuin kapeaotsaisista. Tai sitten se on ehkä niin että poskien tulisi olla todella lommoilla etä silmän pääsevät oikeuksiinsa.
Ja mielellään silmät hieman viiruina. Ehkä leveäotsaisemmat ovat ylipäätään fotogeneetisempiä?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näin se menee. Kyllä miehillä on aina paremmat mahdollisuudet saada itseään edustavampi ja parempi (ulkonäöltään, koulutukseltaan, älyltään...) kumppani. Hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä kun on niin vähän. Ei kaikille naisille riitä sellaisia miehiä, joten on tyydyttävä itseään huonompitasoisiin miehiin. Miehet voivat tosiaan korvata puutteellista ulkonäköään hyvällä luonteella, se on naisten silmissä edes puolivoittoa. Naisten puutteellista ulkonäköä ei taas korvaa mikään, ei edes raha.
T: taviksen näköinen naissinkku, jolla ei ole toivoakaan parisuhdemarkkinoilla (ellei kelpuuta helvetin rumia tai vanhoja miehiä itselleen)
Unohdin mainita, että miehillä on myös aina mahdollisuus saada itseään nuorempi puoliso. Kenelle nyt nuorempi puoliso ei kelpaisi? Kyllähän nuoruus tuo yleensä mukanaan kauneuden, terveyden, ilon ja energisyyden. Naisten taas on yleensä aina tyydyttävä itseään vanhempiin miehiin.
Kyllä miehillä on vaan asiat niin paljon paremmin. Tämä kun tuntuu olevan miesten maailma. En viihdy sukupuolessani, olisinpa mies. :/
Vierailija kirjoitti:
Tapaus Richard Gere. Nuorenakin hyvä kroppa joo, mutta ei juurikaan karismaa, aika tavallinen pottunokka. Kun hän alkoi olla keski-ikäinen, hiukset alkoi harmaantua ja naama rypistyä, alkoi urakin vasta nousta, ja nyt vielä vanhanakin on karismaattinen ja seksikäs. Harva nainen on eläkeikäisenä kenenkään mielestä haluttava tai mitään, jokaista ryppyä naamassa tuijotetaan että kylläpä se on vanhentunut, toki poikkeuksia on, mutta suurin osa miehistä ei kärsi ikääntymisestä ulkonäöllisesti jos nyt ei anna itsensä ihan muodottomaksi palloksi lihoa.
Todella kuuma Gere tuossa nuoruuskuvassa.
Vanhassa Geressä ei ole karismaa mielestäni.Ihan tavi papparainen.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kuuma Gere tuossa nuoruuskuvassa.
Vanhassa Geressä ei ole karismaa mielestäni.Ihan tavi papparainen.
N40
onhan geren suosiokin peräisin nuoruusvuosilta. Jotkut tosin ei tykkää, eihän kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näin se menee. Kyllä miehillä on aina paremmat mahdollisuudet saada itseään edustavampi ja parempi (ulkonäöltään, koulutukseltaan, älyltään...) kumppani. Hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä kun on niin vähän. Ei kaikille naisille riitä sellaisia miehiä, joten on tyydyttävä itseään huonompitasoisiin miehiin. Miehet voivat tosiaan korvata puutteellista ulkonäköään hyvällä luonteella, se on naisten silmissä edes puolivoittoa. Naisten puutteellista ulkonäköä ei taas korvaa mikään, ei edes raha.
T: taviksen näköinen naissinkku, jolla ei ole toivoakaan parisuhdemarkkinoilla (ellei kelpuuta helvetin rumia tai vanhoja miehiä itselleen)
Naisethan ne enemmän pitää sitä pakkomiellettä yllä että vähintään yhtä paljon tienaava ja koulutettu mies pitää olla. Ja siksi että niitä ns " hyviä " miehiä ei kaikille riitä niin ovat naiset mielummin sitten kokonaan ilman miestä. Eli enemmän naisissa on niitä jotka eivät kelpuuta ja miehissä taas niitä jotka eivät kelpaa sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei taas kiinnosta naisen koulutus taikka tulot siinä määrin kuin naisia.
Seksisuhteissa naisen ammatti ei kiinnostakaan, mutta kumma kyllä, niin vaan se puoliso valitaan yhä usein myös sillä (tai etenkin sillä) järjellä varsinkin niissä edes hitusenkin paremmissa piireissä. Esim. lääkäri joka nai itseään huomattavasti nuoremman stripparin tai tarjoilijan joutuisi valinnastaan oman yhteisönsä pilkan kohteeksi.
Tätä samaa mantraa hokevat (=naisen koulutus on yhdentekevä pariutumisen kannalta) miehet ovat yleensä itse juuri niitä heikoimmin koulutettuja, he eivät itse kelpaa koulutetuille naisille, joten he pyrkivät mitätöimään koko naisten kouluttautumisen triviaalina asiana, ja heidän mielestä on muka ihan se ja sama, onko vaimo siivooja vai lakimies, koska mies kai niissä omissa unelmissaan kuvittelee elättävänsä perheensä omilla tuloillaan. Jollei sellaisia ole koskaan ollutkaan, niin mikä tahansa tissibimbo kaiketi vetoaa näihin ns. wt-miehiin, kunhan naisen ulkoiset avut ovat kunnossa. Tällöin valtion tai muun tahon kai odotetaan maksavan tämän unelmaparin elämisen, minkä lisäksi ja miesten omien perustelujen perusteella, tissibimbon nainut mies odottanee vaimonsa palvelevan itseään sitä uutterammin mitä heikompi tämän oma asema on suhteessa miehen asemaan. Toki myös sovinistiset amk-insinöörit pariutuvat sairaanhoitajien kanssa, nämä ajattelevat että naisen ammatti määrittää myös tämän hoivaviettiä tms ja liika sivistys turmelee naisen lapsen tasolla olevat aivot tms. muuta mukavaa naisen itsensä kannalta.
Miksi kaikkien sovinistien sankari - siis näiden joiden mielestä mies vain paranee vanhetessaan- eli George Clooney - , valitsi vaimokseen 4-kymppiä lähestyvän ihmisoikeusjuristin, eikä jotain epämääräistä mutta kaunista teini-ikäistä sutturaa (tai 16v. neitsyttä kuten Doug Hutchinson)?
Ei välttämättä mene noin päin. Mä olen nainen enkä omasta mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta silti ihastun poikkeuksetta miehissä ulkonäköön vaikka se pinnallista onkin. En vain kiinnostu jos ulkonäkö ei viehätä silmää. Myöhemmin kun suhde on jo pidemmällä sillä ei ole niinkään merkitystä mutta alussa on. Aina olen helposti saanut miehiä ja kaikki ovat olleet oikeasti hyvän näköisiä, siis muidenkin kuin omasta mielestäni. Ennemminkin mulla on vaikutelma että miehet on tosi helppoja, pitää vaan olla nopea ja ottaa mitä haluaa ennen kuin joku toinen ehtii. Joskus olen ihmetellyt kavereiden kanssa onko tosiaan niin että miehille kelpaa kuka vaan kun aina tuntuu niin helposti sujuvan. Sama kokemus siis kavereillani.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mene noin päin. Mä olen nainen enkä omasta mielestäni mitenkään erityisen kaunis mutta silti ihastun poikkeuksetta miehissä ulkonäköön vaikka se pinnallista onkin. En vain kiinnostu jos ulkonäkö ei viehätä silmää. Myöhemmin kun suhde on jo pidemmällä sillä ei ole niinkään merkitystä mutta alussa on. Aina olen helposti saanut miehiä ja kaikki ovat olleet oikeasti hyvän näköisiä, siis muidenkin kuin omasta mielestäni. Ennemminkin mulla on vaikutelma että miehet on tosi helppoja, pitää vaan olla nopea ja ottaa mitä haluaa ennen kuin joku toinen ehtii. Joskus olen ihmetellyt kavereiden kanssa onko tosiaan niin että miehille kelpaa kuka vaan kun aina tuntuu niin helposti sujuvan. Sama kokemus siis kavereillani.
Se on juurikin näin miten sanoit asian olevan. Suurin osa naisia ei vain tätä asiaa myönnä joten arvostan rehellisyyttäsi. Näistä miesvalinnoista puhuvien naisten joukossa sinä kuulut vähemmistöön rehellisyydellä tälläkin palstalla.
No niin, meikit ratkaiseekin sitten ja oikeat meikkausvinkit.
Henkinen puoli onkin sitten vain pelkkää perseelle potkimista puolin ja toisin..