Petteri Järvinen ei pyydä lihavilta anteeksi
Vaan jatkaa turhia päivityksiään facebookkiin ja yrittää unohduttaa koko postauksen.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten kuva tai edes teksti olisi tulkittavissa henkilöä halventavaksi. On tulossa pitkä lento, kun se vieruskaverin koon takia tulee olemaan tukalampi kuin normaalikokoisen vieressä. Mitä ihmeen halventavaa tuossa muka on?
Voihan viattomuuden esittäminen. Seliseli. Et usko tuohon itsekään.
Kuka fuck on petteri järvinen? Neverhörd.... and never will.
Eihän se kuvan nainen ole edes tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Fätiys on oma valinta. Jos fätinä olo tehdään tarpeeksi tuskalliseksi kanssaihmisten toimesta alkaa fäti laihduttamaan. Win-win.
Fäti voi alkaa myös syömään kahta enemmän tuskaansa, ei voi tietää. 🍰🎂
Veikkaan että Petteri Järvisellä on jotain "issueita" naisten suhteen eli siis jotain psykologisia ongelmia. Projisoi sitten näitä ongelmiaan olemalla vihamielinen lihavia naisia kohtaan. Tähän viittaa hänen FB-profiilinsa muutenkin. Terv. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petteri Järvisen pitäisi pyytää lihavilta anteeksi?
Oli kuvannut lentokoneessa selfien, jossa vieruskaveri ylilihava, ja laittanut kuvatekstiksi: "tulossa pitkä lento..."
Eli viitasi epämukavuuteen istua kahden ihmisen kokoisen tyypin vieressä.Paitsi että istui ykkösluokassa, ja ne penkit ei ole kiinni vierustoverissa.
Business-luokassa (ei 1st classissa) mutta muuten totta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä samat asiat olleet jo siinä toisessa ketjussa?
– henkilön kasvoja ei näy kuvassa
– ei tiedetä onko hän itse tästä loukkaantunut vai ottaako huumorilla
– jenkeissä läskivitsit ovat koomikkojen vakiomatskua
– anteeksipyyntö ei auttanut Teri Niittiäkään mitenkään
Uudet jankkaukset eivät muuta tätä miltään osin.
Onko Petteri Järvinen nykyisin myös koomikko? Mikä oli vitsi tuossa FB-päivityksessä, meni ainakin minulta ohi?
Olisiko Petteri ottanut samanlaisen kuvan jos Timo Soini olisi istunut vieressä?
Miksi Petteri Järvinen halusi tieten tahtoen vetää oman uransa vessanpöntöstä alas? Yllättävän TYHMÄ kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin harmittaisi, jos muutenkin ahtaassa koneessa toinen tursuaisi minun penkkini puolelle. Ja lentokone on julkinen paikka samalla tavalla kuin metro, kuvaaminen on siellä sallittua. Toki en tiedä, missä päin maailmaa kuva otettiin, eli siellä saattaa olla erilainen lainsäädäntö, mutta suomalaisittain siis näin.
Kuvaaminen on sallittua, mutta jos kuva on tulkittavissa tunnistettavaa henkilöä halventavaksi tms, sen julkaisu ei ole sallittua.
Sinun tulkinnallasi ei ole mitään merkitystä.
Jos joku syö itsensä läskiksi ja kokee että hänestä kuvan ottaminen on halventavaa niin vika löytyy peilistä.
Typerä juttu tietysti ottaa kuva. Kyllä minä sinänäs ymmärrän, että sairaalloisen lihavan henkilön vieressä voi olla ikävä istua. Myös haisulin vieressä voi olla ikävä istua.. Ei kannattaisi asiasta kuitenkaan postaila kuvien kera someen. Jos mieliharminsa halusi purkaa, olisi voinut vaan kirjoittaa lyhyen tekstipäivityksen. Ihmiset vaan tuppaavat välillä mokailemaan, eikä tämäkään ole niin iso asia, että siitä kannattais ulkopuolisten "someraivostua."
Kaikkein älyttömintä on se, että iltasanomat jatkuvasti tekee näitä someuutisia ja tavallaan lisäää vettä myllyyn. Samalla tekee siitä harvinaisen julkisen myös niille, jotka eivät seuraa Petteri Järvisen somea.
Ajatelkaapa, jos IS ei olisi uutisoinut, tästä asia olisi jäänyt melko pienen piirin tietoon. Kenties kuvan nainen olisi jäänyt autuaan tietämättömäksi koko asiasta.
En tajua, miksi PJ:n olisi anteeksipyyntöjä esitettävä!
Flesut kitisevät, kun sattui omaan nilkkaan ja saikin sattua. Laihduttakoot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, ettei pyydä. Se ihravuori vei hänen matkustusmukavuuttaan, hyvä, jos se itsekin saa tajuta sen. Samoin sinä, lihava marisijamme. Tuollaisia päivityksiä ei tule, jos menet laivalla, tai ostat suosiolla kaksi matkalippua lentokoneeseen. Nih! Ajatelkaa muitakin kuin vain itseänne!
Ymmärrän hyvin, että ihminen, joka usein ajattelee muita kuin itseään hermostuu, kuin tuollainen ihminen, joka ei ajattele muita, istuu siihen viereen.Näytä mulle kuva missä tämä "ihravuori" oli hänen puolellaan? Nätisti omalla puolellaan oli läskiensä kanssa..
No sä voit uskotella toki itsellesi niin.
Ei nyt uskotella mtn vaan faktaa pöytään. Voitko laittaa nyt sen kuvan? Vai olisiko tämä nainen tiedostanut kokonsa ja siksi ostanut isomman paikan bisness puolelta juuri sen takia että ei pursuile toisen puolelle.
Olen kuvan vain vilaukselta nähnyt, mutta nopeasti katsottuna siinä oli mielestäni hyvin tilaa penkkien välissä. Ei ollut kenenkään muun puolella.
Ja sinä väität että tämä fatso on ollut samassa asennossa koko lennon ajan?
Tosin Petteri ei ole muuta sanonut kuin että edessä on pitkä lento, joten kaikki muu on epäolennaista.
Petteri Järvinen itse omassa blogissaan tarkensi myöhemmin, että viittasi nimenomaan vierustoverin ylipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kuvannut lentokoneessa selfien, jossa vieruskaveri ylilihava, ja laittanut kuvatekstiksi: "tulossa pitkä lento..."
Eli viitasi epämukavuuteen istua kahden ihmisen kokoisen tyypin vieressä.Ovatko suomalaiset erityisen taitavia näkemään kaksoistarkoituksia asiassa kuin asiassa? Sanallakaan ei mainittu naisen olemuksesta mitään!
Tässähän pitää alkaa sensuroimaan itseään joka ikisen sanan kohdalla, jospa siitä joku taas saa aiheen vetää herneen nenään!
Olen muuten itse joutunut istumaan pitkän lennon KAHDEN ylileveän välissä, ja voin kertoa että se oli tuskaa. No se siitä.
Siis olitko business-luokassa kahden "yliveän" välissä vai turistiluokassa? Kaksi täysin eri asiaa.
Toinen juttu taas on se, että onko Suomessa julistettu joku läskinsuojelu laki? Läski on pyhää. Läskiä pitää sakon ja vankeuden uhalla palvoa ja ihannoida? Uskallapa olla laiha, se on murhaan tai vähintään raiskaukseen verrattava rikos! Nimim. omissa nahoissani tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli viitasi epämukavuuteen istua kahden ihmisen kokoisen tyypin vieressä.Ovatko suomalaiset erityisen taitavia näkemään kaksoistarkoituksia asiassa kuin asiassa? Sanallakaan ei mainittu naisen olemuksesta mitään!
Tässähän pitää alkaa sensuroimaan itseään joka ikisen sanan kohdalla, jospa siitä joku taas saa aiheen vetää herneen nenään!
Olen muuten itse joutunut istumaan pitkän lennon KAHDEN ylileveän välissä, ja voin kertoa että se oli tuskaa. No se siitä.
Toinen juttu taas on se, että onko Suomessa julistettu joku läskinsuojelu laki? Läski on pyhää. Läskiä pitää sakon ja vankeuden uhalla palvoa ja ihannoida? Uskallapa olla laiha, se on murhaan tai vähintään raiskaukseen verrattava rikos! Nimim. omissa nahoissani tuntenut.
Siis olitko business-luokassa kahden "ylileveän" välissä vai turistiluokassa? Kaksi täysin eri asiaa käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että kaksoismerkityksiä... Voinhan ottaa kuvan suuresta nenästäsi ja laittaa tekstiksi "nyt tulee kulumaan paljon nenäliinoja". Minähän puhuin omasta flunssastani? Tai ottaa takapuolestasi kuvan ravintolassa ja laittaa "nyt tulee pitkä vessareissu". Minähän puhuin vain oman vatsani chilinsietokyvystä. Ihan turhaan tulkitset vaikka kuvassa olikin sinun ruumiinosasi.
Tässä ei ole kaksoismerkitystä. Oli vain yksi merkitys jonka Petteri itse myönsi. Ja muitenkin haukkuu lihavia naisia. Ei asia voi tämän selvempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin harmittaisi, jos muutenkin ahtaassa koneessa toinen tursuaisi minun penkkini puolelle. Ja lentokone on julkinen paikka samalla tavalla kuin metro, kuvaaminen on siellä sallittua. Toki en tiedä, missä päin maailmaa kuva otettiin, eli siellä saattaa olla erilainen lainsäädäntö, mutta suomalaisittain siis näin.
Kuvaaminen on sallittua, mutta jos kuva on tulkittavissa tunnistettavaa henkilöä halventavaksi tms, sen julkaisu ei ole sallittua.
Julkaiseminen on aina sallittua, ennakkosensuuria ei Suomessa ole. Jälkikäteen voidaan sanktioida esim. kunnianloukkauksen taikka yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen perusteella. Minusta ei vaikuta, että kumpikaan teko tässä täyttyisi. Jos joku on eri mieltä, kirjoittakoon syytteen kaltaisen yhteenvedon siitä, millä perusteilla tietyn rikoksen tunnusmerkistöjen olisi katsottava täyttyvän, kiitos.
Joka oikeudettomasti
1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Eli pitkän lennon mainitsemnen on halveksuntaa? Oliko lento siis lyhyt?
Saako lyhyen lennon mainita kuvapostauksessaan?
Se että joku läski julkisella paikalla osuu valokuvaasi on hänen oma ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, ettei pyydä. Se ihravuori vei hänen matkustusmukavuuttaan, hyvä, jos se itsekin saa tajuta sen. Samoin sinä, lihava marisijamme. Tuollaisia päivityksiä ei tule, jos menet laivalla, tai ostat suosiolla kaksi matkalippua lentokoneeseen. Nih! Ajatelkaa muitakin kuin vain itseänne!
Ymmärrän hyvin, että ihminen, joka usein ajattelee muita kuin itseään hermostuu, kuin tuollainen ihminen, joka ei ajattele muita, istuu siihen viereen.Näytä mulle kuva missä tämä "ihravuori" oli hänen puolellaan? Nätisti omalla puolellaan oli läskiensä kanssa..
No sä voit uskotella toki itsellesi niin.
Ei nyt uskotella mtn vaan faktaa pöytään. Voitko laittaa nyt sen kuvan? Vai olisiko tämä nainen tiedostanut kokonsa ja siksi ostanut isomman paikan bisness puolelta juuri sen takia että ei pursuile toisen puolelle.
Olen kuvan vain vilaukselta nähnyt, mutta nopeasti katsottuna siinä oli mielestäni hyvin tilaa penkkien välissä. Ei ollut kenenkään muun puolella.
Ja sinä väität että tämä fatso on ollut samassa asennossa koko lennon ajan?
Tosin Petteri ei ole muuta sanonut kuin että edessä on pitkä lento, joten kaikki muu on epäolennaista.Petteri Järvinen itse omassa blogissaan tarkensi myöhemmin, että viittasi nimenomaan vierustoverin ylipainoon.
Tarkensiko? En ole lukenut. Linkkiä kiitos.
Mitä sitten jos tarkensikin? Itekö nautit olla lennolla läskien välissä sumpussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli viitasi epämukavuuteen istua kahden ihmisen kokoisen tyypin vieressä.
Niin? Eikö se kahden ihmisen kokoinen tyyppi ole silloin ainoa, jonka olisi pitänyt pyytää anteeksi vierustoveriltaan itsekkyyttään sekä aiheuttamaansa epämukavuutta?
Petterin pitää tehdä julkinen anteeksipyyntö tänne av-palstalle. Martinan myös.